Forfatter Emne: Hvordan bekæmper man anonyme haters og stalkers på internettet?  (Læst 521 gange)

Offline politisk ukorrekt (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    55.8%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
Sv: Hvordan bekæmper man anonyme haters og stalkers på internettet?
« Svar #45 Dato: September 13, 2017, 03:46:45 pm »
Når jeg smider , til en profil. Så mener jeg det. Selv om det bliver opfattet som trolleri.
Jeg har ikke behov for folk skal vide noget om.mit privatliv. Det er forbeholdt mine nære. Det må.jer med den tilbøjelighed så mangle.

Jeg forstår ikke helt sætningen: Når jeg smider, til en profil. Så mener jeg det.

Kan du forklare den?

Du har selvfølgelig helt ret til at være anonym. Den ret vil jeg bestemt ikke fratage dig.

Blot synes jeg det er ærgerligt, at mange af de, der troller og hater andre, selv er helt anonyme. Jeg har mere respekt for, hvis de stod frem med deres holdning.

Men nu ved jeg også godt, at du har en vis grænse. Fordi du jo ikke bare troller hvem som helst, men kun få udvalgte. Som f.eks. en vis herre, du ved. Jeg anerkender også, at du trods alt har en vis grænse i din trolling. Der er en vis grænse, som du ikke går over, og derfor tror jeg da også, at du nok inderst inde måske ikke er så slem endda. :yes:
« Senest Redigeret: September 13, 2017, 03:53:13 pm af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    12%
  • Country: dk
    • Vis profil
Sv: Hvordan bekæmper man anonyme haters og stalkers på internettet?
« Svar #46 Dato: September 15, 2017, 12:03:29 am »
Aha, og hvor stammar de tal så fra? For 500.000 Irakiske børn er et fuldstændigt latterligt tal! Hvorfor ikke bare sige 50 millioner eller 10 milliarder! Vi er så langt fra virkeligheden at vi alligevel bare kan sige hvad som helst. Iraks samlede befolkning i 1990 (1. golfkrig) var 17,5 millioner mennesker, og over en halv million forsvandt altså ikke i den krig. Det er specielt latterligt fordi USA ikke forfulgte den Irakiske hær langt ind i Irak under første golfkrig, så USA ville slet ikke have haft lejlighed til at dræbe så mange børn, selv hvis det var alt de levede og åndede for, hvilket det ikke var.

Og massakre på 130.000... Ikke engang USA hævder at de nåede at få ram på så mange. Hvilket ellers havde været helt legitimt, for der var tale om en hær der stadig var i krig. Der var ikke tale om folk der overgav sig, men en hær på tilbagetog der kunne omgruppere når som helst. Irak havde en stor hær på det her tidspunkt (~650.000 mand) og de irakiske tabstal jeg har fundet for 1. golfkrig spænder lidt bredt men med en konsensus på omkring 25.000 døde. 378 koalitionstropper døde. Irakiske civile tab bliver af forskellige kilder opgjort til ca. 3000, hovedsageligt som følge af bomber der ikke ramte hvor de skulle i storbyer (de fleste bomber var stadig konventionelle på det her tidspunkt).

Nåja, og banker låner penge til der hvor det giver overskud. Det lægger ikke ansvaret for en krig på en bank. Hitler var klart den mest ansvarlige for 2. verdenskrig og da UENDELIGT meget mere ansvarlig for krigen end Merkel er for indespæringen af en person dømt for en tåbelig lov i tyskland for da slet slet ikke at nævne 1. golfkrig. Du sammenligner i den grad pærer og bananer. Nej faktisk ikke, for det er stadig begge to frugter. Du sammenligner pærer og zeppelinere.

Og det bringer mig til Milosevic. Jeg gider ikke engang diskutere hans skyld, jeg kan demonstrere at din kilde igen er dum som abesnot eller lyver dig op i dit ansigt. Jugoslavien VAR IKKE et velstående land da NATO blev involveret. Det var faktisk ikke rigtig et land længere. Det gik i opløsning helt af sig selv i 1991 hvor borgerkrigen brød ud mellem de forskellige etniske grupper i landet. Det var reelt Serbien vi var i krig med. Vi kan argumentere herfra og til dommedag om det var den rigtige beslutning men det er faktuelt fucking forkert at sige at Jugoslavien var et dejligt land indtil USA kom forbi. Det er enten uvidenhed på et avanceret niveau eller en komplet skamløs løgn. Jeg gik i børnehave og skole med flygtninge fra den borgerkrig før vesten blev involveret.

Ham din kilde lyver ÅBENLYST. Fakta-tjek alt hvad han siger selv. Fakta tjek også gerne alt hvad jeg siger, hellere være paranoid omkring hvem der er pålidelige kilder end det modsatte.

Madeleine Albright says 500,000 dead Iraqi Children was "worth it"
https://www.youtube.com/watch?v=omnskeu-puE

Der har du tallet
Nu har jeg læst op på hvor tallet kommer fra, og det stammer IKKE fra den 1. golfkrig, men det er et estimate over effekten af sanktionerne mod Irak iløbet af 90'erne for at forhindre Sadam i at opbygge lagre med masseødelæggelsesvåben (hvilket virkede, som vi ved idag...). Fordi Sadam havde i årene inden lavet massemord på både den kurdiske befolkning, men også slået hårdt ned på den Shiitiske minoritet i syd.
Uanset om man tager tallet for gode vare eller ej, har det IKKE med golfkrigen at gøre, og ham der skrev det er en forpulet løgner. Faktum!

Læs også denne kilde hvis man vil have et politisk ukorrekt syn på hvordan anden verdenskrig startede. Igen skal man være skeptisk men denne kilde er værd at læse
https://www.wintersonnenwende.com/scriptorium/english/archives/articles/jdecwar.html

Ikke alene er det politisk ukorrekt, det er også faktuelt ukorrekt. Et boykot er IKKE det samme som krig. Hvis Tyskland imorgen vælger en kansler der har skrevet en bog om hvor degenererede danskere er forbeholder jeg mig også til at boykotte tyske produkter, og jeg accepterer ikke at det skulle retfærdiggøre massemord på danskere.

Og faktisk, selvom det VAR en krigserklæring (hvilket det ikke var for der var ingen jødisk stat eller organisation til at udstede en sådan erklæring) ville det STADIG ikke retfærddiggøre massemord. Og det ville heller ikke retfærdiggøre invasionen af polen, annekteringen af sudeterlandet eller noget som helst andet Hitler gjorde for "Lebensraum".

Danmark blev som bekendt også besat, men det mener du nok også er vores egen skyld. En dansker havde sikkert "erklæret krig" ved at kalde Hitlers overskæg for fjollet, eller sådan noget. Danske frihedskæmpere døde i kampen mod nazismen, og dem der overlevede var mærkede for livet. Det nazisterne gjorde var ikke forsvar, men en aggressiv angrebskrig, og det var, og er, et direkte resultat af nazistisk ideologi.