Forfatter Emne: Hvordan bekæmper man anonyme haters og stalkers på internettet?  (Læst 971 gange)

Online Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    38%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Sv: Hvordan bekæmper man anonyme haters og stalkers på internettet?
« Svar #15 Dato: September 11, 2017, 11:25:19 pm »
Med hensyn til massegasninger så ved jeg ikke så meget om dette emme, men så længe at NWO-globalisterne putter folk i fængsel for det og lave love der gør det ulovligt i flere og flere lande at snakke om dette ekstremt politiske ukorrekte emme så vælger jeg at være meget skeptisk til det. En ting jeg ved om dette emme er Dachau lejren hvor man i starten snakkede om at der var massegasninger i Dachau

https://www.youtube.com/watch?v=NeuCv6belvg er et kort klip fra filmen The Search
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Search

I 1949 indrømmede Johann Neuhaeusler at der ikke var nogen der blev gasset i Dachau
https://codoh.com/library/document/205/
Artiklen citerer bogen "So war es in Dachau."

I dag hvis man besøger Dachau så vil man kunne se et skilt hvor der står ''Gas chamber disguised as a shower room - never used as a gas chamber''
https://www.scrapbookpages.com/DachauScrapbook/Photos2001/DachauE019.jpg

Der er en god artikel her om Dachau
https://furtherglory.wordpress.com/2013/03/14/why-did-the-nazis-build-a-gas-chamber-at-dachau-if-they-werent-going-to-use-it/

Et meget godt spørgsmål
Her er noget mere om Dachau og hvordan løgnen om massegasninger i Dachau kom frem

https://codoh.com/library/document/2582/
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline politisk ukorrekt (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    11%
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: September 12, 2017, 12:16:05 am »
Endnu en brovteafsporing fra Ankagleren. Vi tager den en gang til så Ankagleren kan se hans egen idioti

p-u Det er naturligvis fuldstændigt uacceptabelt, at en kvinde får 2,5 års fængsel for at sige sin mening om holocaust. Det siger noget om, at den virkelige diktator hedder Angela Merkel. Hun er den VIRKELIGE Hitler.

Så kommer Ankagleren med dette idiotiske indlæg.

''Det er klart, at to års fængsel er værre end at gasse millioner af jøder, sigøjnere og Jehovas Vidner  :bad:''

Tråden handler om ytringsfrihed og da hun ikke har dræbt eller medvirket til drab af nogen så fatter jeg heller ikke dette indlæg. Du kan også sige at to års fængsel (det var 2,5 år hvilket er en forskel på 20%) ikke er så slemt som da kommunisterne i Rusland massedræbte civilbefolkningen i Holodomor. Dette indlæg er en kæmpe bummert fra dig

Så siger p-u igen sandheden i dette inlæg
''

Kvinden har udtrykt en mening. Hun har ikke været med til at gasse nogen.

Du mener så at det er ok at give 2½ års fængsel bare for at udtrykke en kontroversiel holdning. DET kaldes fascisme, når man sådan knægter ytringsfriheden. :yes:

En klog mand sagde engang: "Hvis du vil vide, hvem der har magten, så kig efter, hvem det ikke er tilladt at kritisere."

Jøderne må man aldrig kritisere!''

''Nazisterne har gasset millioner - og D U påstår, at Merkel er den sande Hitler - selvom Merkel ikke har noget med det at gøre.''
Hvad har det med orginalindlægget at gøre? Det indlæg taler ikke om hvorvidt der har været massegasninger eller ej, men om en person der ikke har noget med kzlejerne at gøre skal komme i fængsel for bla at sige at massegasninger er teknisk umuligt

Kan du godt se at du har lavet en bummert?

Ja, jeg ved ikke, om Anklageren ikke forstod mit indlæg og min pointe. Eller om han afsporede bevidst.

Men min pointe var ikke, OM jøderne er blevet gasset eller ej. Det tog jeg ikke stilling til. Min pointe var, at man skal have lov til at stille faktuelt kritiske spørgsmål til Holocaust. Det er da i enhver historikers interesse, at man altid borer i historien for at se, om den stemmer eller om der er huller i den.

Det er helt urimeligt at sende folk i fængsel bare for at stille kritiske spørgsmål ved den officielle udlægning af historien. Og jeg mener, at de tyske politikere, med Merkel i spidsen, ikke er et hak bedre end den Hitler, de dæmoniserer, når de selv er okay med at smide folk flere år i fængsel for at ytre sig frit om Holocaust. De er jo selv fascister så og dermed en flok hyklere. :yes:

Når dette er sagt, er jeg heller ikke selv overbevist om Holocaust. Men det er ikke derfor, jeg forsvarer kvindens ret til at ytre sig kritisk om emnet. Jeg går nemlig af princip ind for, at man til hver en tid skal have lov og ret til at forholde sig kritisk til historien. Ellers bliver vi som mennesker aldrig klogere, hvis vi aldrig må udfordre de officielle sandheder.
« Senest Redigeret: September 12, 2017, 12:17:37 am af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Online Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    38%
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: September 12, 2017, 12:18:36 am »
Det er klassisk Anklageren at afspore en debat når han har tabt debatten. Det har han gjort flere gange
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Online GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    6.8%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: September 12, 2017, 12:29:01 am »
Vil I ikke mene at der er en gradsforskel mellem at være regeringsleder i et land hvor en uretfærdig lov, du ikke har vedtaget, får en person sendt fængsel i 2½ år, og så at starte en verdenskrig og systematisk udrydde uønskede "undermennesker"?

I er MINDST ligeså slemme som venstrefløjen i USA der påstår at Trump er den nye Hitler. Det er helt ude af perspektiv...

• Hyper medlem
  • Activity:
    11%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: September 12, 2017, 12:42:52 am »
Vil I ikke mene at der er en gradsforskel mellem at være regeringsleder i et land hvor en uretfærdig lov, du ikke har vedtaget, får en person sendt fængsel i 2½ år, og så at starte en verdenskrig og systematisk udrydde uønskede "undermennesker"?

Merkel og vesten har slået lige så mange millioner ihjel som mange af de historiske diktatorer, gennem de ulovlige krige i Mellemøsten, som har været baseret på false flag operationer. :yes:

Derudover er det princippet, der tæller. Man er selv fascist, hvis man sætter folk i spjældet i 2-3 år bare for at ytre sig kritisk om en officiel historisk udlægning af virkeligheden.

I er MINDST ligeså slemme som venstrefløjen i USA der påstår at Trump er den nye Hitler. Det er helt ude af perspektiv...

Jeg troede også at DU anså ham for den nye Hitler. :blum:

Spøg til side, så var Hitler ingen engel. Men med alle de ulovlige krige, som vesten har ført de senere par årtier, så har de såmænd slået flere ihjel end Hitler gjorde. Mange flere. USA er den største krigsforbryder gennem tiderne.
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Online Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    38%
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: September 12, 2017, 12:43:13 am »

NWO-globalisterne og ikke Hitler havde hovedskylden for Anden Verdenskrig. Og Churchill har mindst ligeså meget blod på hænderne som Hitler havde. Fra JFK Facebook

"Churchill has as much blood on his hand as Hitler" = 100% korrekt
Han var en total psykopat. Han gav blandt andet i en af sin branderter sin generalstab en direkte ordre om at: "udslette hele den tyske befolkning med kemiske våben". Generalstaben nægtede at udføre ordren med undskyldningen at "Tyskland kunne måske nå at gøre gengæld".
Churchill underskrev også Morganthau Planen i september 1944: "Udslet den tyske befolkning eller mindst 20 Mio". Det blev så "kun" til 15 Mio fra 1945-1948.

http://www.independent.co.uk/news/world/world-history/winston-churchill-genocide-dictator-shashi-tharoor-melbourne-writers-festival-a7936141.html?cmpid=facebook-post

JFK skriver også dette

Det er ironisk, at Tyskland er besat og adlyder ALLE ordrer som vassal af et USA, der i dag er 100% kontrolleret af PRÆCIS de SAMME virksomheder og enkeltpersoners efterkommere, som finansierede Adolf Hitler og nazi-partiet.
Ligeledes samme familier der stod bag den DYBT urimelige/uretfærdige/skamløse Versailles traktat og ligeså Balfour Deklaration.
Uden Versailles traktaten, Balfour deklarationen og et stærkt finansieret nazi-parti af de nuværende magthavere i USA ville ingen som helst kunne finde på at stemme på manden med det lille sorte Yagoda Kaganowich overskæg. (Yagoda Kaganowich var jøden der i 1930'erne var udpeget af Stalin til at være chef for udførelsen folkemordet på mindst 10 Mio Ukrainere i Holodomor). Tag ikke mit ord for det, men check facts.
Angela Merkel, der er indsat som villig kollaboratør af banksterne, pave Francis, som er den første jesuit, der er blevet pave, og banksters såsom George Soros står bag emigrations-katastrofen, som vil ende i borgerkrig, hvis ikke snart flere vågner op. En borgerkrig som banksterne ønsker, fordi de tjener penge på krig og ødelæggelse.
Historien gentager sig sålænge vi ikke vil tage ved lære.
MUST SEE VIDEO:
Juri Lina's "Shadow of Hermes".
Det der sker i Tyskland, Frankrig, Sverige og resten af Europa er by design.
Og det er IKKE til gavn for nogen i Europa undtagen de banksters der tjener penge på krig og nyder at sprede frygt og angst.
DET ER KUN JFK - JORDEN FRIHED KUNDSKAB DER som jeg ser det HAR RECEPTEN PÅ FRED OG FORDRAGELIGHED:
1 STOP ALLE PLYNDRINGS - og ANGREBSKRIGE
2 STOP ØJEBLIKKELIGT AL IMMIGRATION AF MÆND I ALDEREN 18-28 år.
3 BETAL FULD KRIGSSKADEERSTATNING OG TILBYD FLYGTNINGE OG IMMIGRANTER ET MÅNEDLIGT BELØB FOR AT REJSE HJEM.
HVIS IKKE VI GØR DETTE, SÅ ER DK KUN ET STENKAST FRA TYSKLAND,

PS. Jeg går i seng nu så jeg kommer ikke til at svare på flere indlæg de næste mange timer
« Senest Redigeret: September 12, 2017, 12:46:28 am af Dansknationalist »

Online GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    6.8%
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: September 12, 2017, 01:07:33 am »
Spøg til side, så var Hitler ingen engel. Men med alle de ulovlige krige, som vesten har ført de senere par årtier, så har de såmænd slået flere ihjel end Hitler gjorde. Mange flere. USA er den største krigsforbryder gennem tiderne.
Dokumentation, tak!

Jeg vil gerne hjælpe, og har fra wikipedia taget de LAVESTE estimater for alle tab i Europa og Afrika (militære og civile), og altså udelukket Asien. Jeg når frem til et tal på 45 millioner mennesker i alt. 20 millioner af dem er fra Soviet unionen. Nu er det op til dig at demonstrere et højere tal for krige i mellemøsten, og for at være large giver jeg dig fra 2. verdenskrig sluttede og til idag, og du får også lov til at tage krige USA intet havde med at gøre. Alt tæller. Held og lykke.

Edit: Vil gerne hjælpe endnu mere. Jeg får tabs-tallene for samtlige krige i mellemøsten fra 1945 til idag, ved at bruge høje estimater til ca. 3,5 millioner. Eller knap 8% af 2. verdenskrig i Europa og Afrika. Så med mine tal, selv hvis vi antager at Islam er en komplet fredselskende religion og ingen muslim aldrig ville slå en anden ihjel i krig, og dermed lægger SAMTLIGE døde for fødderne af, ikke bare vesten, men Merkel specifikt (Selvom hun end ikke var født i en del af den opgjorte periode), er hun stadig milevidt bag Hitler i grusomhed. Er spændt på at se dine tal dog.
« Senest Redigeret: September 12, 2017, 01:23:23 am af GuBBi »

• Hyper medlem
  • Activity:
    11%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: September 12, 2017, 01:24:47 am »
Dokumentation, tak!

Jeg vil gerne hjælpe, og har fra wikipedia taget de LAVESTE estimater for alle tab i Europa og Afrika (militære og civile), og altså udelukket Asien. Jeg når frem til et tal på 45 millioner mennesker i alt. 20 millioner af dem er fra Soviet unionen. Nu er det op til dig at demonstrere et højere tal for krige i mellemøsten, og for at være large giver jeg dig fra 2. verdenskrig sluttede og til idag, og du får også lov til at tage krige USA intet havde med at gøre. Alt tæller. Held og lykke.

For det første så finansierede bl.a. Prescott Bush også Hitler...

https://www.theguardian.com/world/2004/sep/25/usa.secondworldwar

...og Rothschilds finansierede begge parter under 2. verdenskrig. Så uanset hvor mange Hitler måtte have slået ihjel (jeg mener, at tallet er sat for højt), så var 2. verdenskrig et delvist falsk flag. En krig der blev presset igennem af Illuminati, ligesom alle andre større krige i vesten i nyere tid.

Fra JFK21´s facebookside:

Citér
JFK21 - Jorden Frihed Kundskab

16. juni ·
..

Mærkesag nr 17 Slut med frihandelsaftaler der blot giver mere magt til multinationale selskaber.
 17. Danmark kan ikke indgå Internationale Frihandelsaftaler, der giver udenlandske firmaer rettigheder, som sætter dansk lov ud af kraft, uden en Grundlovsændring samt en Folkeafstemning med kvalificeret flertal.
• a. Det bør være sværere at tage patent. Det undersøges, om det bør kræves, at patentet skal benyttes, ellers ophæves det.
• b. Der arbejdes globalt for en strammere Monopol-lovgivning indenfor alle brancher. I dag samles flere og flere industrier på færre og færre firmaer, og det ødelægger den naturlige konkurrence.
 KOMMENTAR:
 De såkaldte frihandelsaftaler er designet til at tilgodese store multinationale selskaber, der på grund af reglerne om 'transfer pricing' stort set ikke betaler skat, eller i hvert fald blot et mindre symbolsk beløb.
 Der skal laves bilaterale aftaler med U-lande, der tilgodeser deres chance for at opbygge et godt økonomisk fundament.
 Det vigtigste her er en u a f h æ n g i g folkeejet nationalbank i ALLE lande i verden.
 BIS, Bank of International Settlements, som var den bank der finansierede Hitler, lukkes ned øjeblikkeligt.

https://da-dk.facebook.com/jfk21/posts/302979916804463:0

Og videre:

Citér
JFK21 - Jorden Frihed Kundskab har tilføjet 6 nye billeder.

24. juni ·
..

Mærkesag nr 25 Slut med løgne i mainstream medier.
 Mediepolitik
 25. Der arbejdes internationalt for at personer og virksomheder maximum må eje een avis/TV-station/Radio-station hver.
• a. Danske aviser, der ejes af udenlandske personer eller virksomheder, skal skrive det på forsiden.
• b. Film og musik skal rates fra 1 – 10 for sit indhold af satanistisk propaganda.
• c. Alle borgere skal kunne kræve at TV og aviser dementerer falske påstande og fejlagtige informationer i samme format, som de blev fremsat.
• d. Aktive lyttere og seere støttes, og medierne søges decentraliseret såvidt muligt.
 KOMMENTAR:
 De danske medier fylder den danske befolkning med løgn. Let beviseligt. Lige fra den grædende Kuwaitiske pige i 1991, der fik startet den 1. Golfkrig, der kostede over 500.000 irakiske børn livet + et utal af voksne, herunder massakren af 130.000 forsvarsløse irakiske soldater, der flygtede fra Kuwait, videre til medieløgnene om, at Slobodan Milosevic var værre end Hitler og havde KZ-lejre med videre. Det viste sig, at det hele var løgn, spundet af Bill Clinton administrationen, for at splitte et velfungerende og velstående land, Jugoslavien, op. NB! Slobodan Milosevic blev PURE FRIFUNDET ved den krigsforbryder dosmtol i Haag, som USA ikke accepterer kan retsforfølge amerikanske statsborgere. Hvis den kunne ville den få travlt, og kunne passende starte med Barack Obama, George Bush x2, Bill og Hillary Clinton. Vi kan fortsætte med løgnene om masseødelæggelsesvåben i Iraq ved den 2. golfkrig, Gaddafi der skulle have myrdet sin egen befolkning og Assad der skulle giftgasse sin egen befolkning. ALT SAMMEN PURE LØGN! Listen er endeløs. Senest den bemærkelsesværdige fuldstændige undladelse af DR og TV2 at kommentere Wikileaks, der IKKE har taget fejl i 10 år, afsløringer af Hillary Clintons utallige forbrydelser imod menneskeheden. Er der mon ikke een eneste lille journalist på DR og TV2, der aldrig har hørt om Wikileaks? Jeg mener ledelsen af DR og TV2 har brudt loven om ”public service”, at de er pligtige at orientere det danske folk med sande nyheder. Og at de øjeblikkeligt bør afskediges, og efterfølgende bør det undersøges om samme ledelse af DR og TV2 kan retsforfølges for at have hjulpet med krigsforbrydelser og terrorisme.
 Hvis nogle af de lande vi har tæppebombet i ulovlige angrebs – og plyndringskrige ønsker vores politikere og journalister udleveret til retsforfølgelse i de pågældende lande, bør det imødekommes i den udstrækning, det ikke strider imod dansk eller international lovgivning.

https://da-dk.facebook.com/jfk21/photos/pcb.302990910136697/302990543470067/?type=3
« Senest Redigeret: September 12, 2017, 01:27:06 am af politisk ukorrekt »

Online GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    6.8%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: September 12, 2017, 02:15:19 am »
Aha, og hvor stammar de tal så fra? For 500.000 Irakiske børn er et fuldstændigt latterligt tal! Hvorfor ikke bare sige 50 millioner eller 10 milliarder! Vi er så langt fra virkeligheden at vi alligevel bare kan sige hvad som helst. Iraks samlede befolkning i 1990 (1. golfkrig) var 17,5 millioner mennesker, og over en halv million forsvandt altså ikke i den krig. Det er specielt latterligt fordi USA ikke forfulgte den Irakiske hær langt ind i Irak under første golfkrig, så USA ville slet ikke have haft lejlighed til at dræbe så mange børn, selv hvis det var alt de levede og åndede for, hvilket det ikke var.

Og massakre på 130.000... Ikke engang USA hævder at de nåede at få ram på så mange. Hvilket ellers havde været helt legitimt, for der var tale om en hær der stadig var i krig. Der var ikke tale om folk der overgav sig, men en hær på tilbagetog der kunne omgruppere når som helst. Irak havde en stor hær på det her tidspunkt (~650.000 mand) og de irakiske tabstal jeg har fundet for 1. golfkrig spænder lidt bredt men med en konsensus på omkring 25.000 døde. 378 koalitionstropper døde. Irakiske civile tab bliver af forskellige kilder opgjort til ca. 3000, hovedsageligt som følge af bomber der ikke ramte hvor de skulle i storbyer (de fleste bomber var stadig konventionelle på det her tidspunkt).

Nåja, og banker låner penge til der hvor det giver overskud. Det lægger ikke ansvaret for en krig på en bank. Hitler var klart den mest ansvarlige for 2. verdenskrig og da UENDELIGT meget mere ansvarlig for krigen end Merkel er for indespæringen af en person dømt for en tåbelig lov i tyskland for da slet slet ikke at nævne 1. golfkrig. Du sammenligner i den grad pærer og bananer. Nej faktisk ikke, for det er stadig begge to frugter. Du sammenligner pærer og zeppelinere.

Og det bringer mig til Milosevic. Jeg gider ikke engang diskutere hans skyld, jeg kan demonstrere at din kilde igen er dum som abesnot eller lyver dig op i dit ansigt. Jugoslavien VAR IKKE et velstående land da NATO blev involveret. Det var faktisk ikke rigtig et land længere. Det gik i opløsning helt af sig selv i 1991 hvor borgerkrigen brød ud mellem de forskellige etniske grupper i landet. Det var reelt Serbien vi var i krig med. Vi kan argumentere herfra og til dommedag om det var den rigtige beslutning men det er faktuelt fucking forkert at sige at Jugoslavien var et dejligt land indtil USA kom forbi. Det er enten uvidenhed på et avanceret niveau eller en komplet skamløs løgn. Jeg gik i børnehave og skole med flygtninge fra den borgerkrig før vesten blev involveret.

Ham din kilde lyver ÅBENLYST. Fakta-tjek alt hvad han siger selv. Fakta tjek også gerne alt hvad jeg siger, hellere være paranoid omkring hvem der er pålidelige kilder end det modsatte.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    45%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: September 12, 2017, 02:49:25 am »
Det er én af de ting, der er gode ved din moderering, synes jeg. At du er meget large i din moderering, selvom jeg nogle gange synes du er for blød. Det er ingen hemmelighed, at jeg jo flere gange har anmeldt indlæg til dig, hvor du intet har gjort, hvor JEG syntes en person gik HELT til stregen og måske også lige over den - .........

Hvad er nu det for noget? Nogen der går over stregen over for dig? Når du har SÅ vigtige sager at fortælle.

Citér
Flere af mine egne indlæg ville givetvis blive censureret på adskellige andre sites, fordi jeg går hårdt til magteliten og tør udstille dem (da jeg var på Nationen fik jeg nok 20% af indlæggene censureret, ...........................

"Nationen" bestemmer selv hvad de vil have stående på deres side. Det har ikke noget med censur at gøre. Og så tror du det er fordi du går for hårdt til magteliten? Dit ego fejler ingenting.

Citér
Gør jeg måske også i sidste ende. Men er så meget i tvivl, at jeg siger at for mig er det 60-40. Men stadig med 60% til den personlige frihed. Og så er der 40% der siger mig, at jeg vil have en strammere lovgivning.

Det må vi fundere over.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Online Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    38%
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: September 12, 2017, 08:03:12 am »
Aha, og hvor stammar de tal så fra? For 500.000 Irakiske børn er et fuldstændigt latterligt tal! Hvorfor ikke bare sige 50 millioner eller 10 milliarder! Vi er så langt fra virkeligheden at vi alligevel bare kan sige hvad som helst. Iraks samlede befolkning i 1990 (1. golfkrig) var 17,5 millioner mennesker, og over en halv million forsvandt altså ikke i den krig. Det er specielt latterligt fordi USA ikke forfulgte den Irakiske hær langt ind i Irak under første golfkrig, så USA ville slet ikke have haft lejlighed til at dræbe så mange børn, selv hvis det var alt de levede og åndede for, hvilket det ikke var.

Og massakre på 130.000... Ikke engang USA hævder at de nåede at få ram på så mange. Hvilket ellers havde været helt legitimt, for der var tale om en hær der stadig var i krig. Der var ikke tale om folk der overgav sig, men en hær på tilbagetog der kunne omgruppere når som helst. Irak havde en stor hær på det her tidspunkt (~650.000 mand) og de irakiske tabstal jeg har fundet for 1. golfkrig spænder lidt bredt men med en konsensus på omkring 25.000 døde. 378 koalitionstropper døde. Irakiske civile tab bliver af forskellige kilder opgjort til ca. 3000, hovedsageligt som følge af bomber der ikke ramte hvor de skulle i storbyer (de fleste bomber var stadig konventionelle på det her tidspunkt).

Nåja, og banker låner penge til der hvor det giver overskud. Det lægger ikke ansvaret for en krig på en bank. Hitler var klart den mest ansvarlige for 2. verdenskrig og da UENDELIGT meget mere ansvarlig for krigen end Merkel er for indespæringen af en person dømt for en tåbelig lov i tyskland for da slet slet ikke at nævne 1. golfkrig. Du sammenligner i den grad pærer og bananer. Nej faktisk ikke, for det er stadig begge to frugter. Du sammenligner pærer og zeppelinere.

Og det bringer mig til Milosevic. Jeg gider ikke engang diskutere hans skyld, jeg kan demonstrere at din kilde igen er dum som abesnot eller lyver dig op i dit ansigt. Jugoslavien VAR IKKE et velstående land da NATO blev involveret. Det var faktisk ikke rigtig et land længere. Det gik i opløsning helt af sig selv i 1991 hvor borgerkrigen brød ud mellem de forskellige etniske grupper i landet. Det var reelt Serbien vi var i krig med. Vi kan argumentere herfra og til dommedag om det var den rigtige beslutning men det er faktuelt fucking forkert at sige at Jugoslavien var et dejligt land indtil USA kom forbi. Det er enten uvidenhed på et avanceret niveau eller en komplet skamløs løgn. Jeg gik i børnehave og skole med flygtninge fra den borgerkrig før vesten blev involveret.

Ham din kilde lyver ÅBENLYST. Fakta-tjek alt hvad han siger selv. Fakta tjek også gerne alt hvad jeg siger, hellere være paranoid omkring hvem der er pålidelige kilder end det modsatte.

Madeleine Albright says 500,000 dead Iraqi Children was "worth it"
https://www.youtube.com/watch?v=omnskeu-puE

Der har du tallet

Læs også denne kilde hvis man vil have et politisk ukorrekt syn på hvordan anden verdenskrig startede. Igen skal man være skeptisk men denne kilde er værd at læse
https://www.wintersonnenwende.com/scriptorium/english/archives/articles/jdecwar.html

• Hyper medlem
  • Activity:
    11%
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: September 12, 2017, 08:14:06 am »
Så er man stjernepsykopat, hvis man som Albright mener, at det er prisen værd, når en halv million børn bliver dræbt. Men hva, verdens ledere ER jo psykos og satanister.

JoYo

• Gæst
« Svar #27 Dato: September 12, 2017, 08:43:55 am »
Så er man stjernepsykopat, hvis man som Albright mener, at det er prisen værd, når en halv million børn bliver dræbt. Men hva, verdens ledere ER jo psykos og satanister.

Er det nu også rigtigt.
Jeg har altid været imod Iraq krigen, mest fordi der aldrig var flertal hos regeringsledere, men en ting kan man konstatere.
Genosiden på de Kurdiske stammer stoppede, og millioner af mennesker, heraf flest børn og kvinder "mændene var for de mest myrdet" reddede deres liv.

For hvor langt ved ingen, nu bliver de bare jagtede fra den modsatte side.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: September 12, 2017, 11:32:59 am »
Det er naturligvis fuldstændigt uacceptabelt, at en kvinde får 2,5 års fængsel for at sige sin mening om holocaust. Det siger noget om, at den virkelige diktator hedder Angela Merkel. Hun er den VIRKELIGE Hitler.

Det er klart, at to års fængsel er værre end at gasse millioner af jøder, sigøjnere og Jehovas Vidner  :bad:

Kvinden har udtrykt en mening. Hun har ikke været med til at gasse nogen.

Du mener så at det er ok at give 2½ års fængsel bare for at udtrykke en kontroversiel holdning. DET kaldes fascisme, når man sådan knægter ytringsfriheden. :yes:

En klog mand sagde engang: "Hvis du vil vide, hvem der har magten, så kig efter, hvem det ikke er tilladt at kritisere."

Jøderne må man aldrig kritisere!

Det er simpelthen for dumt. Det eneste, der var tilladt at kommunikere ud under Hitler var regimets eget propaganda. Der var jo slet ikke ytringsfrihed og alt blev censureret. Film, musik, bøger. Alt! Det er ikke sikkert, at man slap med 2,5 års fængsel for at sige noget, der ikke var tilladt, i værste fald var det en kugle i hovedet.
Du taler som om, at styret under Nazityskland var det egentlige offer. Det er da helt i orden at kritisere Tysklands regeringsledere i dag, så jeg kan slet ikke følge din paranoide tankegang.
Uanset hvem der sidder på magten i Tyskland, vil nationalsocialister være uenig med dem, for hele nationalsocialismen handlede netop om censur og forbud mod anderledes politisk holdning.
It is a common mistake to theorize before one has data. Insensibly one begins to twist facts to suit theories, instead of theories to suit facts.

• Hyper medlem
  • Activity:
    11%
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: September 12, 2017, 11:38:56 am »
Ingen benægter, at der VAR krig i Jugoslavien og at mennesker led. Men det var på baggrund af et falsk flag. Det er ca. det samme, som foregår nu i Syrien, hvor Al-Assad dæmoniseres på baggrund af en række hoaxes og falsk flag operationer, som man så giver HAM skylden for, selvom det er USA og CIA der står bag. Vi så det også i Libyen, som var det måske bedsdt fungerende land i Mellemøsten, indtil USA besluttede at køre krig mod Gheddafi på grund af nationale og internationale interesser. Men her nogle gode links til information om falsk flag krigen i Jugoslavien:

https://natoyu.wordpress.com/category/false-flag-wars/

Summary of NATO war against Yugoslavia

=== DRAFT ===

Key events
 1991-USA plans wars against (all) former soviet client states:
 3: 18  4:28  Fromer US Presidency candiate and 4 star General Wesley Clark reports from US defense ministry 1991: ” to clean out those soviet client regimes”:
http://www.youtube.com/watch?v=TY2DKzastu8&feature=pl­ayer_detailpage#t=226s

The Hoax of the Death Camps in Bosnia:

http://www.youtube.com/watch?v=2llUiUfSDkQ

http://www.youtube.com/watch?v=biCK9k9bLA0

http://www.youtube.com/watch?v=ljEAyryiwsg

Fraud called “Srebrenica Massacre”:

http://www.youtube.com/watch?v=tS5Sbz5pG4g watch?v=o_ac24F0opI

http://www.youtube.com/watch?v=C_XTZ9Gk-K8

The small Srebrenica fake massacre

http://www.youtube.com/watch?v=ituCMFR2EgA

http://www.youtube.com/watch?v=TmfoNuS_3og see 3:20 ff
 US-Revolution makers:

http://www.youtube.com/watch?hl=en&v=lpXbA6yZY-8

Posted in Bosnia, faked massacres, false flag wars, imperialism, Karadic, Milosevic, Mladic, NATO, Serbia, Serbs, Srebrenica, staged civil wars, unconventional warfare, Yugoslavia   

Tagged erbia, fake court, fakse indictment, false indictment, fraud, Hoax, Imperialism, innocent, Kosovo, manipulation, media manipulation, Milosevic, NATO, Secret Service, Serbia, the Hague, torture, trial, tribunal, USA, Yugoslavia

« Senest Redigeret: September 12, 2017, 11:45:40 am af politisk ukorrekt »