Forfatter Emne: Endnu et stenkast fra motorvejsbro - denne gang Fyn  (Læst 609 gange)

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    20.8%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Endnu et stenkast fra motorvejsbro - denne gang Fyn
« Svar #15 Dato: September 13, 2017, 07:12:00 am »
Der har også været en nyere sag. En der havde skudt hundrede gange fra en lastbil. GYYYYYYYYYYYYYS!!!!!

Fra 2013.

http://www.spiegel.de/panorama/justiz/autobahn-schuetze-einzelgaenger-mit-hass-auf-andere-personen-a-907670.html
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    20.8%
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: September 13, 2017, 07:17:28 am »
Det er tydeligt personen ikke kan begå sig, ...................

Du kan da heller ikke selv begå dig. Havde du kunnet begå dig, så havde Anti-rød-partiet haft flertal i Folketinget for længe siden, med alle de lyse ideer du har. Men du er bare en udkantsdansk pensionist, uden evne til at begå dig.

JoYo

• Gæst
« Svar #17 Dato: September 13, 2017, 09:21:44 am »
Fyns Politi vurderer:

- Det var et forsøg på at dræbe en eller flere personer, da der natten til lørdag blev væltet en 39,8 kg tung granitsten ned på den fynske motorvej.

http://nyheder.tv2.dk/krimi/2017-09-11-politi-kalder-nyt-stenkast-fra-bro-forsoeg-paa-manddrab

Gid politiet snart fik et gennembrud i det.

Jeg får næsten tåre i øjerne om dine og Rudis bekymringer m.h.t. stenkast handlinger på motorveje rund omkring.
Jeg antager at i virkeligt er bekymret for eventuelle ulykker, og ikke som der er mistanke om, at i håber på at politiet anholder en  par Muslimske møgunge.

For det virker mistænksom at i er bekymret over noget som har kostet hele ET menneskeliv i de sidste 100 år.

Bente C.

• Gæst
« Svar #18 Dato: September 13, 2017, 04:50:28 pm »
Fyns Politi vurderer:

- Det var et forsøg på at dræbe en eller flere personer, da der natten til lørdag blev væltet en 39,8 kg tung granitsten ned på den fynske motorvej.
http://nyheder.tv2.dk/krimi/2017-09-11-politi-kalder-nyt-stenkast-fra-bro-forsoeg-paa-manddrab

Jeg får næsten tåre i øjerne om dine og Rudis bekymringer m.h.t. stenkast handlinger på motorveje rund omkring.
Jeg antager at i virkeligt er bekymret for eventuelle ulykker, og ikke som der er mistanke om, at i håber på at politiet anholder en  par Muslimske møgunge.

For det virker mistænksom at i er bekymret over noget som har kostet hele ET menneskeliv i de sidste 100 år.

"...som har kostet hele ET menneskeliv i de sidste 100 år."

Eeej ja, og når man så tænker på den heftige og tætte trafik for 100 år siden. Og alle de motorvejsbroer vi havde.... :LaieA_005:

Du har det til fælles med de andre, som bliver kaldt brovterne, at I af uvisse grunde har oparbejdet en iskold, nedladende holdning til det enkelte menneskeliv. Stort set alt, hvad der ikke rammer jer personligt - hvad rager det jer.
Især Carlo men også f.eks. Anklageren og dig er tilsyneladende fuldstændig ligeglade med, hvor usympatiske og usolidariske (med virkelige landsmænd/andre europæere) i fremstiller jer som. Det er nærmest "jo værre desto bedre."

Men spil du bare din rolle, lille mandsling.
Jeg tænker, at du helst vil fremstå som en lille-John Wayne, som kun får tårer i "øjerne", hvis du står ved en bar og din tomme er lom!   :girl_haha:

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    20.8%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: September 13, 2017, 05:09:43 pm »
Du har det til fælles med de andre, som bliver kaldt brovterne, at I af uvisse grunde har oparbejdet en iskold, nedladende holdning til det enkelte menneskeliv. Stort set alt, hvad der ikke rammer jer personligt - hvad rager det jer.
Især Carlo men også f.eks. Anklageren og dig er tilsyneladende fuldstændig ligeglade med, hvor usympatiske og usolidariske (med virkelige landsmænd/andre europæere) i fremstiller jer som. Det er nærmest "jo værre desto bedre."

Der dør 50 000 mennesker om året i Danmark. En fjerdedel af dem af rygning. Nu mangler jeg et godt argument for at vi skal flæbe specielt meget over hvis der skulle omkomme en ved et stenkast fra en motorvejsbro. Noget som måske kunne forekomme engang hvert tiende år, eller noget i den stil.

Lad dog være med at give det så meget opmærksomhed. Det gør det kun værre.

JoYo

• Gæst
« Svar #20 Dato: September 13, 2017, 07:54:41 pm »
Fyns Politi vurderer:

"...som har kostet hele ET menneskeliv i de sidste 100 år."

Eeej ja, og når man så tænker på den heftige og tætte trafik for 100 år siden. Og alle de motorvejsbroer vi havde.... :LaieA_005:

Men spil du bare din rolle, lille mandsling.
Jeg tænker, at du helst vil fremstå som en lille-John Wayne, som kun får tårer i "øjerne", hvis du står ved en bar og din tomme er lom!   :girl_haha:

Meget kan man skrive om dig, men humoristisk er du ,o) og jeg regner med du giver en omgang til mennesker som ikke har en tomme lom.

Sikker flot, tomme lom, det bliver måske mit næste profil navn ,o)