Forfatter Emne: Den såkaldte kulturelle elite sylter egne landsmænds sikkerhed  (Læst 670 gange)

Offline JoYo

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    16.8%
  • Country: dk
  • Believe
    • Vis profil
Sv: Den såkaldte kulturelle elite sylter egne landsmænds sikkerhed
« Svar #45 Dato: September 13, 2017, 09:06:26 am »

Med noget skal du jo foretager dig for den betaling, du med stor sandsynlighed indkasserer for at sidde her dag og nat og skrive til fordel for islams sag.

Synes du det er forkert at få en pænt beløb på kontoen hver måned, og så for en godt sag.
Jeg tager personligt godt imod, selvom jeg nok ikke kommer i nærheden af Anklagerens udbetalinger. o-)))))))))))))))

Kun en udlænding kan kalde Danmarks islamisering for en "god sag"! Du er ikke, og bliver aldrig, et aktiv for vores land!

Det er muligt.
Men du ved det ikke vel?

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.8%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Sv: Det er godt med dig, hr. dværgkylling
« Svar #46 Dato: September 13, 2017, 11:52:54 am »
Anklageren:
Citér
Du mangler at føre bevis for, at jeg har kaldt dig nazist.
Vrøvl. I din dagdrømme-verden tror du ofte, at alle vi andre også ser Din-debat som en retssal med "bevisførelse", vidner og jeg ved ikke hvad.
Det gør vi ikke. Vi er ligeglade med din gamle bristede drøm om at blive stjerne-advokat.

Og at du har kaldt mig nazist eller nynazist - jamen det kan de garvede, såsom Front Helle, Phil eller Debatsvinet med garanti udmærket huske. Ingen gider imidlertid at finde de tråde frem igen. (Dog overvejer jeg det, for lige at stampe dit løgn ned i asfalten én gang for alle.)

Citér
Sagen er - at de fleste anser dig for at være nazist, fordi du selv har valgt en højtstående nazist fra Hitler-Tyskland som dit avatar.
Jeg ved godt, at du anser ham for at være en dygtig officer.

Du aner nul og en prut om, hvad "de fleste" anser mig for. Dine svagt begavede juhuu-piger af begge køn minder bestemt ikke om "de fleste".
Og vi ved jo begge, at tiden med J. Peiper-billedet i mit avatar var meget kort sammenlignet med, hvad der fulgte efter, ikke? Så hvorfor er du vedblevet med at kopiere Peiper-billedet og nævne det igen og igen i mere end to år? Skal jeg sige det for dig? Fordi det passer bedre ind i det billede, du vil tegne af mig, end to 19-20-årige Frikorps Danmark-menige.   :big_grin:

Når det er sagt, så er det rigtigt, at jeg sætter den type officer som Peiper var, meget højt.

Citér
Kunne du ikke finde nogen dygtige officerer fra de allierede styrker?

Jo. Men de tysk-ledede tropper på 2. Verdenskrigs østfront kæmpede mod den verdenskommunisme, som jeg hader. Og som jeg har skrevet til dig nogle gange efterhånden: Jeg mener, at jeg forstår de unge frivillige, der meldte sig med den socialdemokratisk ledede danske regerings store billigelse i 1941-42.
Men jeg ved jo godt, hvordan du har det med Danmark under besættelsen. Kan du huske dengang, du påstod, at alle de danske officerer blev arresteret den 9. april 1940 og ikke blev lukket ud før år efter?   :big_grin:  :dance3:
« Senest Redigeret: September 13, 2017, 11:57:56 am af DerRudi »
Manner, Manner!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Jamen Brille
« Svar #47 Dato: September 18, 2017, 11:50:07 am »

Du aner nul og en prut om, hvad "de fleste" anser mig for. Dine svagt begavede juhuu-piger af begge køn minder bestemt ikke om "de fleste".
Og vi ved jo begge, at tiden med J. Peiper-billedet i mit avatar var meget kort sammenlignet med, hvad der fulgte efter, ikke? Så hvorfor er du vedblevet med at kopiere Peiper-billedet og nævne det igen og igen i mere end to år? Skal jeg sige det for dig? Fordi det passer bedre ind i det billede, du vil tegne af mig, end to 19-20-årige Frikorps Danmark-menige.   :big_grin:

Jeg tror nu nok, der er andre, som har bidt mærke i, at du ville foretrække, at nazisterne havde vundet - for at hjælpe russerne af med kommunisterne - og at Danmark var besat af nazisterne kommer i 2. række.

Citér

Når det er sagt, så er det rigtigt, at jeg sætter den type officer som Peiper var, meget højt.

Citér
Kunne du ikke finde nogen dygtige officerer fra de allierede styrker?

Jo. Men de tysk-ledede tropper på 2. Verdenskrigs østfront kæmpede mod den verdenskommunisme, som jeg hader. Og som jeg har skrevet til dig nogle gange efterhånden: Jeg mener, at jeg forstår de unge frivillige, der meldte sig med den socialdemokratisk ledede danske regerings store billigelse i 1941-42.
Men jeg ved jo godt, hvordan du har det med Danmark under besættelsen. Kan du huske dengang, du påstod, at alle de danske officerer blev arresteret den 9. april 1940 og ikke blev lukket ud før år efter?   :big_grin:  :dance3:

De østfront frivillige danskere var trods alt også SS-soldater i tysk krigstjeneste.
« Senest Redigeret: September 18, 2017, 11:52:46 am af Anklageren »
din Gud være med dig