Forfatter Emne: Hvorfor er der så mange væmmelige negere i Lidl altid?  (Læst 386 gange)

Offline Viggo Kurt (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    5%
  • Country: 00
    • Vis profil
Hvorfor er der så mange væmmelige negere i Lidl altid?
« Dato: Januar 11, 2018, 06:36:54 pm »
Jeg var lige ovre i Lidl her på vej hjem og kraftedeme om ikke Lidl var blevet omdannet til en flygtningelejr for orangutanger! Der var sort at sorte negere overalt derovre. Udelukkende den art der er HELT *helt* sorte ... fy for den lede:  :bad: :bad: :bad:
Jeg havde min pottemåne i indkøbskurven til at begynde med, men jeg fik søreme fat på den og det i en fart. Negere stjæler helt forskrækkeligt... så jeg gik med den med et hårdt greb i højre hånd alt imens jeg var inde i det neger-indkøbs-cirkus. Puuuha! Og forskrækkeligt som de hørmede også og så talte de negersprog ligesom nede på savannen i Afrika hvor de tydeligvis kom direkte fra når man tænker på deres svedne - ja nærmest forkullede kulør, deres skidne klæder og ilde lugt.

Med hvad gør de aber her i Danmark? Er det igen socialhjælpen der som et andet stykke køkkenrulle trækker så mange af de smudsige herop?

Det burde forbydes at de kom i vore butikker også fordi de stjæler Lidl’s varer som så skal erstattes af os andre lovlydige og arisk rene kunder.

vh.
hr. Viggo Kurt

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.8%
  • Køn: Mand
  • Islam i DK? Ja tak, multikulturen længe leve!
    • Vis profil
    • DKP
Sv: Hvorfor er der så mange væmmelige negere i Lidl altid?
« Svar #1 Dato: Januar 11, 2018, 08:24:49 pm »
Hvor kan du skrive det?! Du bør til enhver tid undgå N-ordet - da det er strafbart at anvende. Den korrekte betegnelse i disse år er "afroamerikanere" - men om nogen år er det måske noget andet, eksempelvis kunne man forestille sig, at det neutrale "ebonic" kunne få en større udbredelse,  men vi ved det ikke endnu, da man ikke kan spå om fremtiden.
Observér, dokumentér, rapportér!

Offline FHHH

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    1.4%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Januar 11, 2018, 08:40:54 pm »
Hvor kan du skrive det?! Du bør til enhver tid undgå N-ordet - da det er strafbart at anvende. Den korrekte betegnelse i disse år er "afroamerikanere" - men om nogen år er det måske noget andet, eksempelvis kunne man forestille sig, at det neutrale "ebonic" kunne få en større udbredelse,  men vi ved det ikke endnu, da man ikke kan spå om fremtiden.

Det er vel egentlig kun i Amerika at det er det.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.8%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #3 Dato: Januar 11, 2018, 08:54:49 pm »

Nej.

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    62.8%
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Januar 11, 2018, 08:55:15 pm »
Jeg har aldrig været i LIDL, så jeg må blive dig svar skyldig. Der ligger dog en LIDL her i byen, så jeg kunne da prøve at tage derover for at se om negerne også går i LIDL heroppe.

Jeg tror nu også, at det afhænger af hvor man bor. Da jeg boede på Amager, var der altid et hav af arabere i ALDI. Simpelthen fordi der boede mange arabere i det kvarter.

Generelt gælder vel, at indvandrere helst handler i discountbutikker. Så hvis man vil undgå dem, så prøv f.eks. Kvickly eller Irma, der er lidt mindre discountprægede end f.eks. LIDL, Aldi eller Netto.
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline dna

• Senior medlem
  • Activity:
    11.8%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Januar 11, 2018, 09:20:35 pm »

Nej.

Jo.

Offline dna

• Senior medlem
  • Activity:
    11.8%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Januar 11, 2018, 09:24:39 pm »
Jeg var lige ovre i Lidl her på vej hjem og kraftedeme om ikke Lidl var blevet omdannet til en flygtningelejr for orangutanger! Der var sort at sorte negere overalt derovre. Udelukkende den art der er HELT *helt* sorte ... fy for den lede:  :bad: :bad: :bad:
Jeg havde min pottemåne i indkøbskurven til at begynde med, men jeg fik søreme fat på den og det i en fart. Negere stjæler helt forskrækkeligt... så jeg gik med den med et hårdt greb i højre hånd alt imens jeg var inde i det neger-indkøbs-cirkus. Puuuha! Og forskrækkeligt som de hørmede også og så talte de negersprog ligesom nede på savannen i Afrika hvor de tydeligvis kom direkte fra når man tænker på deres svedne - ja nærmest forkullede kulør, deres skidne klæder og ilde lugt.

Med hvad gør de aber her i Danmark? Er det igen socialhjælpen der som et andet stykke køkkenrulle trækker så mange af de smudsige herop?

Det burde forbydes at de kom i vore butikker også fordi de stjæler Lidl’s varer som så skal erstattes af os andre lovlydige og arisk rene kunder.

vh.
hr. Viggo Kurt

Det er ikke så tit jeg handler i Lidl og før nu har jeg ikke lige tænkt på hvem der kommer der, men nu du siger det har der været en del sorte. De har dog på ingen måde været væmmelige. De har bund og grund opført sig som alle andre kunder. Der har også været et par sorte ansatte og de virker også til at gøre et godt stykke arbejde.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.8%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #7 Dato: Januar 11, 2018, 09:29:11 pm »

Nej.

Jo.

Det kommer du aldrig til at bestemme.  :smile1:

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    43.4%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Januar 12, 2018, 10:06:12 am »

Hvis Afghanistan er alt for farligt at vende tilbage til  - fordi vi har travlt med at bombe civilbefolkningen dernede sønder og sammen, er det da netop det helt rigtige tidspunkt at sende dem hjem på.

Så er der netop brug for alle kræfter til at bygge det op igen, - i stedet for at gå og vente på Europa skal bygges op igen, - det varer nogle år endnu.

Internationalt kalder vi kun negre der kommer fra Amerika for afroamerikanere, de andre kalder vi bare "black people", undtagen naturligvis hvis det er muhamedanere, så bruger vi det helt neutrale ord "perkere" for ikke at støde negrene.

Ordet "ebonic" lyder interessant, det kunne godt blive populært og slå an i befolkningen, men jeg kunne forestille mig det blev i en let revideret udgave som "abebonic" eller noget lignende, men vi ved det ikke endnu, da man ikke kan spå om fremtiden.

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
Prøv perker spillet
« Svar #9 Dato: Januar 12, 2018, 12:35:27 pm »
Det måtte det selvfølgelig ikke hedde, selvom det både tager pis på indvandrerne og på danskerne - så nu hedder det Mujaffa spillet.

http://www.gratisspil.dk/onlineGame/info.php?categoryID=13&id=390#commentsPaginatorPage=1
Man behøver ikke hade muslimer for at ville stoppe indvandringen

Desværre har islamkritikken kortsluttet manges hjerner - så det kan de ikke se

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.8%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #10 Dato: Januar 12, 2018, 08:16:04 pm »

Hvis Afghanistan er alt for farligt at vende tilbage til  - fordi vi har travlt med at bombe civilbefolkningen dernede sønder og sammen, er det da netop det helt rigtige tidspunkt at sende dem hjem på.

Så er der netop brug for alle kræfter til at bygge det op igen, - i stedet for at gå og vente på Europa skal bygges op igen, - det varer nogle år endnu.

Internationalt kalder vi kun negre der kommer fra Amerika for afroamerikanere, de andre kalder vi bare "black people", undtagen naturligvis hvis det er muhamedanere, så bruger vi det helt neutrale ord "perkere" for ikke at støde negrene.

Ordet "ebonic" lyder interessant, det kunne godt blive populært og slå an i befolkningen, men jeg kunne forestille mig det blev i en let revideret udgave som "abebonic" eller noget lignende, men vi ved det ikke endnu, da man ikke kan spå om fremtiden.

Du tager det jo ikke seriøst, tænk dog på alle dem, du  gør kede af det.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Lorem Ipsum
« Svar #11 Dato: Januar 12, 2018, 10:32:22 pm »
Lorem Ipsum

"Neque porro quisquam est qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci velit..."

"There is no one who loves pain itself, who seeks after it and wants to have it, simply because it is pain..."

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut vitae sapien mi. Ut sit amet neque auctor, tincidunt ex auctor, tincidunt libero. Fusce dignissim vel neque in eleifend. Sed iaculis diam urna, sed iaculis elit sodales non. Phasellus dictum urna augue, at placerat orci laoreet ut. Praesent et ornare mi. Curabitur condimentum porta sapien id malesuada. Maecenas id feugiat orci. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos. Suspendisse potenti.

Proin fringilla urna id posuere sollicitudin. Nam placerat viverra ex vitae imperdiet. Donec consectetur nisi egestas lorem rhoncus, et bibendum lectus tempus. Pellentesque at venenatis sem. Proin id massa non mauris efficitur suscipit id nec sapien. Aenean odio erat, aliquam vitae elit sit amet, finibus venenatis tellus. Vestibulum luctus tortor vitae nibh luctus malesuada.

Cras ullamcorper est turpis, id dapibus sem sollicitudin elementum. Etiam vel nulla non lorem auctor lacinia. Cras gravida suscipit tincidunt. Maecenas placerat lectus sapien, quis pellentesque lectus fermentum gravida. Maecenas auctor arcu quis aliquam blandit. Sed malesuada scelerisque lacus quis lobortis. Nunc tempus viverra mollis. Vivamus tristique dignissim leo faucibus volutpat. Ut et diam pellentesque odio sodales faucibus ac sed leo. Suspendisse potenti. Praesent rhoncus suscipit fermentum. Vestibulum tortor sem, tincidunt non sem aliquet, sollicitudin finibus odio. Vestibulum lacinia arcu a consectetur sollicitudin. Nullam porttitor metus metus, quis elementum massa feugiat eu. Aliquam ac lorem efficitur, sagittis leo sed, interdum lectus. Sed auctor tempor tortor vel dignissim.

Suspendisse rhoncus diam ante, imperdiet porta justo suscipit eu. Etiam gravida nisi nec nulla consectetur convallis. Aenean velit massa, dictum et nibh in, interdum pharetra diam. Suspendisse maximus nunc et augue ultrices porta. Nunc purus libero, faucibus id consequat nec, bibendum eu dui. Suspendisse et volutpat augue, et posuere neque. Mauris vel libero ut augue porta lacinia vitae vel est. Suspendisse et augue cursus, efficitur metus in, imperdiet risus. Ut tincidunt, purus eget porta vestibulum, ante est lacinia mauris, pellentesque molestie odio libero vitae justo. Donec auctor, nulla nec aliquam egestas, erat nisl mollis lacus, sed congue libero nisi quis quam. Curabitur id libero a mi aliquet iaculis. Phasellus enim augue, cursus et egestas ut, vulputate vel sem. In rhoncus quam tellus, efficitur laoreet neque malesuada at.

Integer sagittis lacus nec quam interdum mattis eget id diam. Pellentesque ultricies id nisi sed tempus. Integer varius malesuada eros, volutpat hendrerit ipsum laoreet at. Quisque vestibulum ex a massa interdum pretium. Donec non eros a quam tempus imperdiet. Donec sodales orci non velit mattis tristique. Ut consectetur et ipsum eu bibendum. Cras sollicitudin egestas nulla, vel bibendum erat. Curabitur lacus ex, interdum eget tincidunt in, rutrum ut lorem. Vestibulum volutpat porta pharetra.

Etiam nec lorem urna. Aenean cursus, augue non tincidunt condimentum, nulla sem porta mi, sed sagittis leo ex laoreet ipsum. Donec tincidunt consequat suscipit. Donec leo lacus, fringilla a magna eu, eleifend ornare enim. Vestibulum a lorem nunc. Etiam vitae nisi id ex ornare lobortis. Aenean vehicula ex eu condimentum ornare. Nam id finibus urna.

Curabitur ac vulputate odio. Pellentesque tincidunt euismod mauris id rutrum. Etiam id dolor sed ante condimentum iaculis. Pellentesque ultrices ex velit, et porta justo varius eu. Pellentesque sed justo ut enim malesuada dictum. Mauris sit amet magna sed leo facilisis mollis. Morbi porttitor odio eget elit tempus, aliquet tempor mauris molestie. Mauris non urna in quam blandit sodales. In ut dictum erat, non mattis leo.

Pellentesque dictum est nunc. Nulla augue mauris, pellentesque sed eleifend eu, congue sed purus. Phasellus auctor tortor elit, vel pulvinar elit dapibus vitae. Nam elit massa, porttitor pulvinar dapibus nec, semper in orci. Nam facilisis risus vitae consectetur ornare. Fusce facilisis nunc vitae tellus commodo, in rhoncus massa molestie. Aenean dignissim, orci et sollicitudin varius, dui diam consectetur enim, sed lobortis mauris tortor sit amet mi.

Donec turpis enim, commodo nec dapibus quis, eleifend eu nisl. Nulla egestas risus velit, sed dignissim quam vehicula nec. Fusce sed risus non quam feugiat facilisis non ac lorem. Nunc bibendum lorem lorem, sit amet mattis enim faucibus sed. Praesent ut convallis tortor. Phasellus varius sagittis justo iaculis aliquet. Mauris tempus enim at lobortis sollicitudin. Pellentesque finibus, nulla vel malesuada rhoncus, lacus turpis iaculis sem, vel tempus augue ex ac augue. Aliquam vel tellus erat. Suspendisse potenti. Pellentesque fringilla tempus gravida. Proin bibendum aliquam rutrum. Vivamus risus sem, tempor quis lobortis non, volutpat sit amet orci. Phasellus quis odio risus.

Pellentesque posuere condimentum odio eu hendrerit. Sed posuere nulla laoreet libero tempor, ut euismod felis mollis. Integer fermentum sollicitudin dui ut malesuada. Ut quis diam ipsum. Suspendisse sed purus dui. Fusce egestas turpis in lorem hendrerit interdum. Vestibulum luctus augue a ipsum pulvinar eleifend. Sed et mauris consectetur, efficitur ipsum et, pellentesque diam. Praesent massa nisl, tempor vel risus ac, scelerisque ornare lacus. Phasellus dictum semper leo, et interdum nunc pharetra pulvinar. Praesent erat ex, lacinia ac volutpat ut, interdum vitae ligula. Suspendisse ac tempus risus. Proin eget leo vel nulla dictum lobortis vel eget arcu. Quisque sit amet imperdiet est, non interdum lorem.

Du tager det jo ikke seriøst, tænk dog på alle dem, du  gør kede af det.

Offline FHHH

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    1.4%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Januar 12, 2018, 10:43:24 pm »

Nej.

Fra WikiPetersen

African Americans (also referred to as Black Americans or Afro-Americans[3]) are an ethnic group of Americans with total or partial ancestry from any of the black racial groups of Africa.[4][5] This term may also be used to include only those individuals who are descended from enslaved Africans.[6][7] As a compound adjective, the term is usually hyphenated as African-American.[8][9]

Black and African Americans constitute the third largest racial and ethnic group in the United States (after White Americans and Hispanic and Latino Americans).[10] Most African Americans are descendants of enslaved peoples within the boundaries of the present United States.[11][12] On average, African Americans are of West/Central African and European descent, and some also have Native American ancestry.[13] According to US Census Bureau data, African immigrants generally do not self-identify as African American. The overwhelming majority of African immigrants identify instead with their own respective ethnicities (~95%).[14] Immigrants from some Caribbean, Central American and South American nations and their descendants may or may not also self-identify with the term.[9]

Altså det er kun i Amerika.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Januar 12, 2018, 10:47:01 pm »
Det er ikke så tit jeg handler i Lidl og før nu har jeg ikke lige tænkt på hvem der kommer der, men nu du siger det har der været en del sorte. De har dog på ingen måde været væmmelige. De har bund og grund opført sig som alle andre kunder. Der har også været et par sorte ansatte og de virker også til at gøre et godt stykke arbejde.

Er Lidl ikke også ret billig at handle i?

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    62.8%
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Januar 13, 2018, 12:24:39 am »
Jeg kom i dag forbi LIDL i Nørresundby og overvejede at smutte derind, fordi jeg har aldrig handlet i LIDL før. Men jeg opdagede, at der stod 10 mand i køen. Så fortrød jeg. Men set udefra ser LIDL ret discount ud. Noget á la ALDI, tror jeg. Også tysk ligesom ALDI.
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.