Forfatter Emne: Hvorfor er det tabu at dufte til sine egne liflige prutter?  (Læst 444 gange)

Offline Viggo Kurt (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    5%
  • Country: 00
    • Vis profil
Hvorfor er det tabu at dufte til sine egne liflige prutter?
« Dato: Januar 09, 2018, 12:41:32 am »

Hvorfor er det tabu at dufte til sine egne liflige prutter?

Jeg syntes det er SÅ facinerende at fange en prut i hånden eller i en pose og så tage den med ud og fiske hornfisk fx. Så hvis man sidder og keder sig lidt så kan man lige tage sin lille pose frem og tage sig en posetrykker og blive helt salig. Fortæl mig om dine prutter! Er du til offentlige gasarter ellerer du mere en gemen luskefis?

SS: Jeg hár kopi så den kommer ind igen (det sagde hun også i går) hvis SS-røvhullet sletter den.

vh. Viggo Kurt

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    62.8%
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
Sv: Hvorfor er det tabu at dufte til sine egne liflige prutter?
« Svar #1 Dato: Januar 09, 2018, 11:28:15 am »
Det er da helt i orden med mig, at du har den slags lyster, hr. Olsen. Det har jeg ikke ondt i røven over.

Men af hensyn til det sarte flertal, er det måske en god idé at være diskret om det. De fleste kan ikke tåle at høre om den slags og jeg fornemmer, at de fleste herinde er lidt trætte af dine prutte-tråde. Jeg mener nu, at man skal tage ytringsfriheden alvorligt og derfor vil jeg ikke forhindre dig i at skrive frit derom. Men måske kunne du prøve at være lidt mere diskret, bare af hensyn til det sarte flertal? :yes:

Jeg foreslår at du googler og finder et site, som er bestemt for folk med din lidt specielle fetish. Prøv at skrive SNIFFING YOUR OWN FARTS-SITE og se, om du kan finde ligesindede. Verden er stor, så der er sikkert andre der har sådanne lyster, hr. Olsen. Så fortvivl skam da ej!

Jeg har en tante, jeg har mistænkt for at have lignende lyster. I selskab skal hun absolut altid kommentere alt, hvad der har med prutter at gøre. Så måske har hun også en interesse for det emne? Hvis nogen slår en prut, så mens vi andre ikke gider tale om det eller høre om det, så snakker hun løs om det i 10 minutter og er tydeligvis meget insisterende med hensyn til at bore dybt i emnet. Måske skulle jeg spørge min tante, om hun vil møde dig, hr. Olsen? Jeg tror I har meget at tale om. Hun er også bbw og jeg kan jo se på det foto, du postede ovenover, at du godt kan lide bbw´ere. Dog er hun ikke ledig på markedet, da hun da skam kommer sammen med min onkel.

« Senest Redigeret: Januar 09, 2018, 11:32:13 am af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.4%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Januar 09, 2018, 12:11:41 pm »
Du burde tage og tænke lidt på den globale opvarmning. Prutter indeholder metan som er en meget kraftig drivhusgas.

• Hyper medlem
  • Activity:
    62.8%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Januar 09, 2018, 12:31:38 pm »
Du burde tage og tænke lidt på den globale opvarmning. Prutter indeholder metan som er en meget kraftig drivhusgas.

Medmindre at han, som det jo antydes, sniffer dem, så han inhalerer dem igen. Så forbliver de jo netop i hans eget system. :blum:
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Henrijette

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    6.4%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Januar 09, 2018, 04:39:40 pm »
Ikke nogen dum idé, da du faktisk kan lugte om du er syg via forandringer i lugten. Så fortsæt du bare med det.
Du skal lugte lidt hen af våd skovbund ellers er den gal.

Offline Viggo Kurt (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    5%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Januar 09, 2018, 09:44:03 pm »
Ikke nogen dum idé, da du faktisk kan lugte om du er syg via forandringer i lugten. Så fortsæt du bare med det.
Du skal lugte lidt hen af våd skovbund ellers er den gal.

Hej “Henrijette”

Mine prutter dufter helt vildt godt. De er henad egefad m. æble toner og liflig kanel/ingefær m. marcipan. Har man først fyldt en plasticpose med dem bliver man helt salig!

Tror du ikke umiddelbart man ville kunne sælge dem på internettet? Mig bekendt er der ikke ret mange der sælger prutter på fx. dåse.

vh. Viggo Kurt
« Senest Redigeret: Januar 09, 2018, 09:54:48 pm af Viggo Kurt »

Offline Viggo Kurt (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    5%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Januar 09, 2018, 09:54:12 pm »
Det er da helt i orden med mig, at du har den slags lyster, hr. Olsen. Det har jeg ikke ondt i røven over.

Men af hensyn til det sarte flertal, er det måske en god idé at være diskret om det. De fleste kan ikke tåle at høre om den slags og jeg fornemmer, at de fleste herinde er lidt trætte af dine prutte-tråde. Jeg mener nu, at man skal tage ytringsfriheden alvorligt og derfor vil jeg ikke forhindre dig i at skrive frit derom. Men måske kunne du prøve at være lidt mere diskret, bare af hensyn til det sarte flertal? :yes:

Jeg foreslår at du googler og finder et site, som er bestemt for folk med din lidt specielle fetish. Prøv at skrive SNIFFING YOUR OWN FARTS-SITE og se, om du kan finde ligesindede. Verden er stor, så der er sikkert andre der har sådanne lyster, hr. Olsen. Så fortvivl skam da ej!

Jeg har en tante, jeg har mistænkt for at have lignende lyster. I selskab skal hun absolut altid kommentere alt, hvad der har med prutter at gøre. Så måske har hun også en interesse for det emne? Hvis nogen slår en prut, så mens vi andre ikke gider tale om det eller høre om det, så snakker hun løs om det i 10 minutter og er tydeligvis meget insisterende med hensyn til at bore dybt i emnet. Måske skulle jeg spørge min tante, om hun vil møde dig, hr. Olsen? Jeg tror I har meget at tale om. Hun er også bbw og jeg kan jo se på det foto, du postede ovenover, at du godt kan lide bbw´ere. Dog er hun ikke ledig på markedet, da hun da skam kommer sammen med min onkel.

Hej PU,

Tak for din ildelugtende beretning. Her er ilde dunster jo noget absolut godt. Det går direkte i mellemkødet!

Din tante Pruttemaskine lyder betydelig fræk. Jeg ville være rigtig interesseret i at møde hende hvis det var muligt og hun ville turde at møde mig. For jeg kan altså slå nogle kanonprutter OG ville kunne gøre Pruttemaskinen rangen stridig. Ud fra din beskrivelse tror jeg faktisk at hun bliver lun i trussen over at gå og hørme i krogene i aftertimerne. Tror du ikke? Altså jeg mener siden hun nu kan tale om sine prutter i henved lo min.

Har du spurgt hende om hun bliver fugtig i fugen når hun letter en vind? Og har du iagtaget om hun vifter den op i snudeskaftet når den lystige tarmgas er kommet ud af røvhullet på hende? Er det kun hendes egne fimser hun nyder eller er det også fx. dine? Personligt mener jeg også andres dufter lækkert nemlig.

Men skriv endelig og sæt hende i kontakt med mig. Min fulde adr. er:

POUL JØRGENSEN
KRØNGEVEJ 3
4930 MARIBO
KRØNGE
151256-0587

Hun er velkommen forbi mig hvis det er - hun *kommer* bare hvornår som helst! Jeg er lidt tunghør så skuden skal losse hårdt til døren når hun arriverer. Kig efter min trilet udenfor!

Kan hun komme i morgen? Tror du hun vil være indforstået med at jeg kalder hende Pruttemaskinen?

vh. Viggo Kurt (mit dæknavn så ingen ved det er Pølle der skriver)

« Senest Redigeret: Januar 09, 2018, 09:58:17 pm af Viggo Kurt »

Offline Viggo Kurt (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    5%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Januar 09, 2018, 10:02:05 pm »

Jam’ det jo netop det jeg gør! Altså der er frost på sadlen nede på min Trilet om “morgenen” så hvis jeg kan lave lidt ekstra global opvarmning omkr. Maribo så er det bår-dæjli do.

Ka do føl maj?

vh. Viggo Kurt

Offline hanne

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.4%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Januar 12, 2018, 04:56:44 pm »

Hej PU,

Tak for din ildelugtende beretning. Her er ilde dunster jo noget absolut godt. Det går direkte i mellemkødet!

Din tante Pruttemaskine lyder betydelig fræk. Jeg ville være rigtig interesseret i at møde hende hvis det var muligt og hun ville turde at møde mig. For jeg kan altså slå nogle kanonprutter OG ville kunne gøre Pruttemaskinen rangen stridig. Ud fra din beskrivelse tror jeg faktisk at hun bliver lun i trussen over at gå og hørme i krogene i aftertimerne. Tror du ikke? Altså jeg mener siden hun nu kan tale om sine prutter i henved lo min.

Har du spurgt hende om hun bliver fugtig i fugen når hun letter en vind? Og har du iagtaget om hun vifter den op i snudeskaftet når den lystige tarmgas er kommet ud af røvhullet på hende? Er det kun hendes egne fimser hun nyder eller er det også fx. dine? Personligt mener jeg også andres dufter lækkert nemlig.

Men skriv endelig og sæt hende i kontakt med mig. Min fulde adr. er:

POUL JØRGENSEN
KRØNGEVEJ 3
4930 MARIBO
KRØNGE
151256-0587

Hun er velkommen forbi mig hvis det er - hun *kommer* bare hvornår som helst! Jeg er lidt tunghør så skuden skal losse hårdt til døren når hun arriverer. Kig efter min trilet udenfor!

Kan hun komme i morgen? Tror du hun vil være indforstået med at jeg kalder hende Pruttemaskinen?

vh. Viggo Kurt (mit dæknavn så ingen ved det er Pølle der skriver)

og så er jeg den der er smuttet føj for den da. :bad: :bad:
religion er roden til al ondskab på jorden
og skulle forbydes.

• Hyper medlem
  • Activity:
    62.8%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Januar 12, 2018, 06:52:46 pm »
Vi kender Viggo Kurt´s aka "Olsen"´s humor. Den er ret plat, men mig forarger det nu ikke. Jeg har efterhånden vænnet mig til hans jargon. Og seriøst, så det han skriver ER faktisk ikke meget værre end det, jeg har måttet stå model til fra min tante et par gange. Hun minder om Olsen i sin fiksering på det latrinære. Et eller andet sted synes jeg det er forfriskende, at der er plads til rablende skøre typer som Olsen. Og kan man ikke lide den form for humor, behøver man da skam ej læse det. Jeg kan godt tage det i visse doser. Dog alt med måde. Og når jeg ikke orker det, så lader jeg være med at læse det.

Seriøst, heroppe i Nordjylland har folk generelt en meget latrinær humor. Når folk heroppe skal være morsomme, er det altid noget med SKI´ og PRUT og RØV. Det er ikke rigtigt min humor, da jeg mere er til visuel humor som den, som f.eks. Mr. Bean eller Jim Carrey - eller for den sags skyld de gode gamle Gøg og Gokke står for (skøre ansigtsudtryk, gakkede gangarter). Men jeg har været vant til at høre den fra barnsben, fordi det er bare sådan nordjyders humor generelt er. Den er meget under bæltestedet. Men det lyder til, at folk på Lolland har samme humor. :blum:

Dog er jeg ikke vild med at han skriver PJ´s adresse og personnummer. Men omvendt har jeg længe stillet spørgsmålet, om denne PJ overhovedet eksisterer. Eller om der er tale om en fiktiv identitet. Jeg har aldrig set beviser på personens eksistens. Og jeg har ikke prøvet at køre til Krønge og se, hvem der egentlig bor på den pågældende adresse. Der er trods alt 500 km. herfra. Jeg gider ikke køre 1000 km. i alt bare for at tjekke det.
« Senest Redigeret: Januar 12, 2018, 07:08:49 pm af politisk ukorrekt »

Offline Olga_K

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0.4%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Januar 15, 2018, 10:08:31 pm »
Nå, er det tabu? Ifølge hvem, siger du?  :Laie_5:

Min egen erfaring er, at mine prutter lugter ganske hyggeligt, men andre menneskers - de er fandme stygge!

• Hyper medlem
  • Activity:
    62.8%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Januar 15, 2018, 11:11:35 pm »
Nå, er det tabu? Ifølge hvem, siger du?  :Laie_5:

Min egen erfaring er, at mine prutter lugter ganske hyggeligt, men andre menneskers - de er fandme stygge!

Sådan tror jeg de fleste har det.  :yes: