Forfatter Emne: En af mine venner!.  (Læst 951 gange)

sekundar

• Gæst
Sv: En af mine venner!.
« Svar #15 Dato: April 20, 2017, 09:16:59 pm »
Sekundar.

Jeg var "forsøgskanin" for ESAB, en elektronisk svejse hjelm, den virkede 100%, bare ikke til punktsvejsning, 5.000- punktsvejsninger på en dag, ESAB betalte mine sygedagpenge, og det blev aldrig skrevet nogen steder.

Min læge gav mig nogle "dublater", nogle små plader på 1X1-Cm som jeg kunne lægge ind på øjet, de tog smerterne, lægen var sikker på at det havde kostet mig synet, så han kom hver 2`dag for at se til mig og på mine øjne, alle tiders læge, han døde da han blev 37-år af en blodprop/stress.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Er der overhoved ikke noget der er lige til i dit liv, man får fandme altid en halv livs historie på et simpelt indlæg, er det ikke nu du har svejseøjne, hvad har det så med en gammel historie at gøre.Det samme da jeg spurgte dig om den forfølger der fik jegogså en masse uvedkommen sludder, du er selv uden om seriøse debattører ikke gider dig.

Jeg ved ubemærket godt hvad ESAP er.
Og tvivler på de betalte dine sygedagpenge.
« Senest Redigeret: April 20, 2017, 09:21:45 pm af sekundar »

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.4%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: April 20, 2017, 09:21:31 pm »
Det har Tørresnoren nok prøvet , at have ondt , der er bare den forskel på dig og ham, han sidder ikke og jammer sig. :smile1:

- 'svejseøjne' er ikke sjovt, men smerterne og ubehaget forsvinder efter et halvt til et helt døgn.. :blum:

"Ubehaget og smerterne går over af sig selv i løbet af 12-24 timer, men kan lindres af en øjensalve, mørke, smertestillende håndkøbsmedicin og et koldt, vådt omslag over de lukkede øjne. Normalt er der ingen permanente følger efter et tilfælde med svejseøjne eller sneblindhed."

http://www.netdoktor.dk/ojne/svejseojne_sneblindhed.htm

- nu ved vi jo alle godt, at der lissom ligger et usynligt 'forstørrelsesglas' hen over Poul - forstået på den måde - at har andre set en solsort - har Poul engang set 5 sorte fasaner... - Har andre fået fjernet en vorte - har Poul engang fået fjernet en pukkel på 41 kilo....

Men sådan går det, når én eller anden amatørklovn skal forsøge sig med lysbuesvejsning - med en tilfældig hjelm ovre fra bunken... - med eet eller andet tilfældigt glas til en helt anden type svejsning... :hyper:

:big_grin:
'Det er aldrig for sent at leve lykkeligt til sine dages ende'...

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: April 20, 2017, 09:30:18 pm »
Tørresnoren.

Jeg troede du have haft svejseøjne, men det har du så ikke haft kan jeg forstå "forsvinder efter et halvt til et helt døgn.", det var verdens dumme kommentar, det må du undskylde "Tørresnoren", men jeg er glad på dine vegne, at du aldrig har haft rigtige svejseøjne :) .

PS: kender du Flemming, han blev udlært sammen med mig som blikkenslager, han boede i Holbæk ?.

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.4%
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: April 20, 2017, 09:50:00 pm »

Er der overhoved ikke noget der er lige til i dit liv, man får fandme altid en halv livs historie på et simpelt indlæg, er det ikke nu du har svejseøjne, hvad har det så med en gammel historie at gøre.Det samme da jeg spurgte dig om den forfølger der fik jegogså en masse uvedkommen sludder, du er selv uden om seriøse debattører ikke gider dig.

'Münchhausen by proxy'.... - Der er godt nok mange af symptomerne!:

"Få psykiske sygdomme er omgærdet med så mange følelser som netop Münchhausen by proxy.
Sygdommen er heldigvis sjælden, men er potentiel dødelig for ofrene. Münchhausen by proxy er opkaldt efter den tyske eventyrfigur Baron von Münchhausen, der blev kendt for de mest fantastiske løgnehistorier og sygdommen findes da også i to varianter, den første hvor patienten opdigter de mest fantastiske sygehistorier om de mest besynderlige sygdomme, og rejser fra sygehus til sygehus for at lade sig undersøge og behandle for de opdigtede symptomer. I denne variant er der ofte et vist misbrug, idet mange af sygehistorierne omhandler lidelser med stor smertegrad."

http://www.netpsych.dk/articles.aspx?id=69

:smile1: :ROFL:

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.4%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: April 20, 2017, 09:57:56 pm »

PS: kender du Flemming, han blev udlært sammen med mig som blikkenslager, han boede i Holbæk ?.

Jeg MÅTTE lige ind og søge... :yes:

- der findes vel omkring 20.000 som bærer det flotte navn 'Flemming'....

http://www.dst.dk/da/Statistik/emner/befolkning-og-valg/navne/HvorMange

- desværre, det bliver et nej herfra... :ohmy:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Du oplever da mere end Poul Jørgensen
« Svar #20 Dato: April 20, 2017, 11:10:02 pm »
 :big_grin:

Hjælp lige? Det er helt-slut nu her i selve Krønge efter den seneste udvikling i sagen. Ieet, Albert og Ammefar har nu ”terroiseret” mig i et halt-år, de bor inde-i ”nabo huset”, hvor de holder øje med mig hele tiden. Men ok! De forsøgte at drive mig ud men jeg blev!

Kan I for-helvede ikke forstå det! De har forsøgt alt for at drive mig ”helt” ud over kanten. Deres drillepind der er indstaleret på et hemmeligt sted-i min seng har holdt mig helt vågen nu i et halt-år. De står nede på gårspladsen og synger om natten, for at være helt sikre på ”at” jeg ikke kommer til at sove. Ieet står med en diagentstok, mens Albert og Ammefar står i kjole og hvidt og med vand kæmmet hår og med node-ark foran sig! Hvor-i helvede kan man være så SYG! De har brug for proff. Hjælp - ”hele” banden! Det er nogle meget syge metoder.

Mine trommehinder sprang en nat hvor de galede særligt ”højt” men OK! Det vokser sammen igen, men prøv lige at være uden ”hørelse” i 14-dage. Smerten er u-udholdelig, i griner måske af det nu, men når det en-dag er jer der står i det smertehelvede så har i ikke så travlt med at ”grine” længere. Men PYT!

Jeg troede jeg havde ”vundet” ind til vider men nu har Tryk fundet på den mest ”ondskabsfulde” plan ind-til videre! De har fået fat i Erik Sønderup, og han er den ”værste” af dem alle, meget værre end Albert, Ammefar og Ieet! I tror måske det er for sjovt men i må indrømme at jeg ”har” fundet mig i lidt-mere end man kan forvente!

Jeg kan ikke være nogen steder længere for Erik har udviklet evnen til at ”han” kan trænge ind i mit hoved, når han kan se mig. Kan i for helvede ikke forstå det!? Han fylder mine tanker ud dag og ”nat” så jeg ikke kan være i mig selv længer! Når jeg lukker øjnene ser jeg ”hans” fede grinende ansigt! Hans stemme lyder ”hele-tiden” som en skærebrander i mine øre. Det er nogle frygtelige ting han udsætter mig for. Tryg fik fat på ham da han var ”blevet” pansioneret fra sit VVS firma. Nu har han 24-timer i døgnet han ikke ved hvad han skal ”bruge til” så nu terorisere han mig hele tiden. Han er SYG!

Jeg ”gemmer” mig ude i laden men den anden dag fandt jeg en granat her-ude! Hvem helvede er så syg så de finder på sådanne ting? Det er blevet frygteligt at ”være” mig efter Erik er flyttet ind. Jeg kan høre dem grine dagen lang derinde, mens de flytter rundt på møblerne. Ammefar sider ofte på en taburat uden for og stanger tænder, men det lyder som eksplotioner i mit hoved når han ”stanger”. Det er nogle meget syge evner de har ud-viklet for at komme mig til livs!

I må hjælpe mig! Jeg troede ”jeg” kunne holde det ud ind-til de blve trætte af det, men nu vor Erik også er der er det hele tabt. Han går rundt med en stor sombrio, i ved de der meksikanske hatte, men der hænger kork-propper fra skyggen hele vejen rundt.

Jeg har ellers forsøgt ”at” hjælpe ”Jørgen” lidt her på det sidste. Han har kun sig selv! Han har kun sig selv! Jeg svejsede en forstærkning til hans gøngestol men nu kan jeg slet ikke hjælpe ham længere, jeg ved ikke om jeg nogen-sinde bliver mig selv igen. Det er frygteligt!

Den anden dag stod der en talerken med en stor t-bon stak på mit spise-.bord da jeg stod op, så der er lige noegn. Der har været inde og stille en forgiftet bøf til mig. Jeg kunne have været død hvis jeg havde sat mig og spist af den!

Jeg ”tør” ikke længer drikke vandet fra vandhanen uden at ”koge” detførst, så jeg får slet ikke det vand min krop har brug for. Jeg er snart ”nede” og veje 45-kilo på grund af dehydreingen og så det at de putter gift i min mad.

Og jeg ved godt at det var dig Erik der var inde i køkenet i nat og forsøge at skrue op for gassen. Erik for-helvede, nu stoppr du!

Men nu har ”bøje” fået nok, han vil hjælpe mig med at få jer ud af huset om så han skal gøre noget drastiskå nu får i Lollands stødste slagsbror på nakken og det bliver ikke for-sjovt for jer.

Kan i for-helvede ikke forstå det? I kan snart rende mig et vist sted, i iskulle være ”stoppet” mens legen var god i stedet for at finde på sådanne nogle syge ting. Men PYT vi finder jo nok ud af det.

Ti amo Nessuno
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

sekundar

• Gæst
« Svar #21 Dato: April 21, 2017, 06:01:52 am »

'Münchhausen by proxy'.... - Der er godt nok mange af symptomerne!:

"Få psykiske sygdomme er omgærdet med så mange følelser som netop Münchhausen by proxy.
Sygdommen er heldigvis sjælden, men er potentiel dødelig for ofrene. Münchhausen by proxy er opkaldt efter den tyske eventyrfigur Baron von Münchhausen, der blev kendt for de mest fantastiske løgnehistorier og sygdommen findes da også i to varianter, den første hvor patienten opdigter de mest fantastiske sygehistorier om de mest besynderlige sygdomme, og rejser fra sygehus til sygehus for at lade sig undersøge og behandle for de opdigtede symptomer. I denne variant er der ofte et vist misbrug, idet mange af sygehistorierne omhandler lidelser med stor smertegrad."

http://www.netpsych.dk/articles.aspx?id=69

:smile1: :ROFL:

Lyder som en plausibel forklaring. :yes:

Jeg fandt aldrig ud af, om han stadig tror man skal være kaskoforsikret, for at den andens forsikring dækker ved en påkørsel under en biljagt.
Og nu ved han også meget bedre end alle andre, inc læger alt om svejseøjne.   

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: April 21, 2017, 07:15:57 am »
sekundar.

Jeg var totalt blind i 8-dage, i ugen efter kunne jeg se forskel på dag og nat (lys og mørke), min læge var i tvivl om jeg nogensinde ville kunne se mere, og tro mig, det gør uhyggeligt ondt at havde svejseøjne, mine smerter fortog sig først efter næsten 14-dage.

Og nej!, man skal ikke havde en kasko forsikring, men, har man ikke en kasko forsikring, så bliver skaden først lavet når skadevolders forsikring har accepteret deres erstatningsansvar, hvilket sagtens kan tage 1-måned.

Offline Flicktor

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: April 21, 2017, 07:53:36 am »
Ikke et øje tørt.

Selv månederne er længere på Lowland. DU skrev om den bule i oktober

Offline Flicktor

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: April 21, 2017, 08:06:51 am »
Hjælp lige? Det er helt-slut nu her i selve Krønge efter den seneste udvikling i sagen. Ieet, Albert og Ammefar har nu ”terroiseret” mig i et halt-år, de bor inde-i ”nabo huset”, hvor de holder øje med mig hele tiden. Men ok! De forsøgte at drive mig ud men jeg blev!

Kan I for-helvede ikke forstå det! De har forsøgt alt for at drive mig ”helt” ud over kanten. Deres drillepind der er indstaleret på et hemmeligt sted-i min seng har holdt mig helt vågen nu i et halt-år. De står nede på gårspladsen og synger om natten, for at være helt sikre på ”at” jeg ikke kommer til at sove. Ieet står med en diagentstok, mens Albert og Ammefar står i kjole og hvidt og med vand kæmmet hår og med node-ark foran sig! Hvor-i helvede kan man være så SYG! De har brug for proff. Hjælp - ”hele” banden! Det er nogle meget syge metoder.

Mine trommehinder sprang en nat hvor de galede særligt ”højt” men OK! Det vokser sammen igen, men prøv lige at være uden ”hørelse” i 14-dage. Smerten er u-udholdelig, i griner måske af det nu, men når det en-dag er jer der står i det smertehelvede så har i ikke så travlt med at ”grine” længere. Men PYT!

Jeg troede jeg havde ”vundet” ind til vider men nu har Tryk fundet på den mest ”ondskabsfulde” plan ind-til videre! De har fået fat i Erik Sønderup, og han er den ”værste” af dem alle, meget værre end Albert, Ammefar og Ieet! I tror måske det er for sjovt men i må indrømme at jeg ”har” fundet mig i lidt-mere end man kan forvente!

Jeg kan ikke være nogen steder længere for Erik har udviklet evnen til at ”han” kan trænge ind i mit hoved, når han kan se mig. Kan i for helvede ikke forstå det!? Han fylder mine tanker ud dag og ”nat” så jeg ikke kan være i mig selv længer! Når jeg lukker øjnene ser jeg ”hans” fede grinende ansigt! Hans stemme lyder ”hele-tiden” som en skærebrander i mine øre. Det er nogle frygtelige ting han udsætter mig for. Tryg fik fat på ham da han var ”blevet” pansioneret fra sit VVS firma. Nu har han 24-timer i døgnet han ikke ved hvad han skal ”bruge til” så nu terorisere han mig hele tiden. Han er SYG!

Jeg ”gemmer” mig ude i laden men den anden dag fandt jeg en granat her-ude! Hvem helvede er så syg så de finder på sådanne ting? Det er blevet frygteligt at ”være” mig efter Erik er flyttet ind. Jeg kan høre dem grine dagen lang derinde, mens de flytter rundt på møblerne. Ammefar sider ofte på en taburat uden for og stanger tænder, men det lyder som eksplotioner i mit hoved når han ”stanger”. Det er nogle meget syge evner de har ud-viklet for at komme mig til livs!

I må hjælpe mig! Jeg troede ”jeg” kunne holde det ud ind-til de blve trætte af det, men nu vor Erik også er der er det hele tabt. Han går rundt med en stor sombrio, i ved de der meksikanske hatte, men der hænger kork-propper fra skyggen hele vejen rundt.

Jeg har ellers forsøgt ”at” hjælpe ”Jørgen” lidt her på det sidste. Han har kun sig selv! Han har kun sig selv! Jeg svejsede en forstærkning til hans gøngestol men nu kan jeg slet ikke hjælpe ham længere, jeg ved ikke om jeg nogen-sinde bliver mig selv igen. Det er frygteligt!

Den anden dag stod der en talerken med en stor t-bon stak på mit spise-.bord da jeg stod op, så der er lige noegn. Der har været inde og stille en forgiftet bøf til mig. Jeg kunne have været død hvis jeg havde sat mig og spist af den!

Jeg ”tør” ikke længer drikke vandet fra vandhanen uden at ”koge” detførst, så jeg får slet ikke det vand min krop har brug for. Jeg er snart ”nede” og veje 45-kilo på grund af dehydreingen og så det at de putter gift i min mad.

Og jeg ved godt at det var dig Erik der var inde i køkenet i nat og forsøge at skrue op for gassen. Erik for-helvede, nu stoppr du!

Men nu har ”bøje” fået nok, han vil hjælpe mig med at få jer ud af huset om så han skal gøre noget drastiskå nu får i Lollands stødste slagsbror på nakken og det bliver ikke for-sjovt for jer.

Kan i for-helvede ikke forstå det? I kan snart rende mig et vist sted, i iskulle være ”stoppet” mens legen var god i stedet for at finde på sådanne nogle syge ting. Men PYT vi finder jo nok ud af det.

Ti amo Nessuno

Afslørende at Tiggermanden er den samme som mopper ham pokker fra Lowland

Hans eneste "ven"her
Jeg kan godt forstå i to tåber er pisse misundelig på hans firma.Det kan han godt være stolt af.

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: April 21, 2017, 08:29:05 am »
Flixtor.

jeg går ud fra, at du godt ved det ikke er mig, der har skrevet det indlæg.

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: April 21, 2017, 08:42:50 am »
Poul du skulle have taget en uddannelse som læge , jeg tror du ville blive en god en , nu du er mere klogere end netdoktoren , som Tørresnoren har sat ind. :hyper:

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: April 21, 2017, 09:13:54 am »
Måneskin.

Mine øjne var brændt, og netlægen skriver, at normalt forsvinder smerterne efter 1-2-dage, det har jeg også prøvet nogle gange, ellers skal man søge læge, jeg havde læge samme aften og han gav mig nogle "dublater" jeg skulle læge ind på øjet 3 gange dagligt i 14-dage, de tog smerterne, da jeg efter Ca. 8-dage begyndte at kunne se forskel på lys og mørke, så sagde lægen til mig, at han ikke troede at jeg ville kunne komme til at se mere, men det kunne jeg, hvilket siger lidt om den grad forbrænding mine øjne havde været udsat for.

Offline Flicktor

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: April 21, 2017, 09:27:20 am »
Flixtor.

jeg går ud fra, at du godt ved det ikke er mig, der har skrevet det indlæg.

Gør du bare det. Havde jeg troet det var dig så havde jeg ikke skrevet Tiggermand. Men Pølle.

Det er Tigermanden der gør nar af dig, han har skrevet om det firma han tror er en herfra. Og bildt dig det ind i siden du har skrevet det samme.

« Senest Redigeret: April 21, 2017, 09:29:05 am af Flicktor »

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    24.6%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: April 21, 2017, 02:01:52 pm »
 :smile1:

Nå, Pølle og søn har været til købmand i Østre Ulslev. Den er god nok, der er en bule på bagskærmen
« Senest Redigeret: April 21, 2017, 02:04:52 pm af Me »
Altid glad for at hjælpe. :smile: