Forfatter Emne: En af mine venner!.  (Læst 975 gange)

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
En af mine venner!.
« Dato: April 20, 2017, 04:34:10 pm »
Han stod og manglede en anhænger til sin traktor, det var lige før jul, i går blev jeg færdig med den anhænger og fik den malet, total-vægten er 9.000-Kg, da jeg skulle male den nedenunder, så måtte jeg tage fat i den og løfte den om med bunden i vejret.

(jeg har ondt som en i helvedet.).

Det vil nogle selvfølgeligt straks skrive et indlæg om på SOL.DK, altså at jeg tippede en 9-Tons anhænger om på "ryggen", nu var det så total-vægten der var på 9-Tons, selve anhængeren vejede kun 35-Kg, men hjul og aksel må bære 9-Tons.

(så 35-Kg bør jeg kunne bære uden problemer, ikke?.).

Om lidt ligger der et indlæg på SOL.DK, om at jeg har tippet en 9-tons anhænger om på "ryggen" og at det er derfor jeg har ondt, og at jeg prøver at snyde samfundet ved at påstå at jeg har ondt, og at jeg kun vil havde medlidenhed ved at skrive hvor/at jeg har ondt, det at jeg skriver at jeg har ondt, det er kun en forklaring på, og hvorfor jeg nogle gange flipper lidt meget ud, også overfor ting som jeg burde kunne grine af, som F.eks. Flixtor (på SOL.DK), men.

Tørresnoren er så vit jeg ved også Blikkenslager!, og han bør vide hvad smerte er, jeg prøvede engang en svejsehjelm fra ESAB, lort var det, efter en dag var jeg totalt blind i over en uge, med frygtelige smerter som alle ved, hvis de først har prøver sådanne noget, men!, det er intet i forhold til det jeg oplever i dag, for ingen kan fjerne de smerter, jo morfin, men det vil jeg helst ikke mere på.

Kan I følge mig, vent nu og se, nu kommer "flixtor/sol.dk) og jagter mig.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: En af mine venner!.
« Svar #1 Dato: April 20, 2017, 04:35:47 pm »
PS:. anhængeren var til min vens havetraktor :) .

Det er bare dejligt med rigtige venner, dem gør man alt for at hjælpe :) .

Poul Jørgensen

Albert )ohansen

• Gæst
« Svar #2 Dato: April 20, 2017, 06:28:28 pm »
Poul, gamle swinger, andre ville nyde opmærksomheden, ja de ville da skam. Glæd dig da over, at det da ej er værre end tilfældet er.

Nå, nu lægger jeg benene op og åbner en amarone, venner. Ahhh! :cat:

Kærlig hilsen Albert Johansen

Offline Flicktor

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: April 20, 2017, 06:41:07 pm »
Poul, gamle swinger, andre ville nyde opmærksomheden, ja de ville da skam. Glæd dig da over, at det da ej er værre end tilfældet er.

Nå, nu lægger jeg benene op og åbner en amarone, venner. Ahhh! :cat:

Kærlig hilsen Albert Johansen

Ja. Det er da luksus at blive forsørget af ændre skatteborgerne mens man gå og hygger sig med puslerier.

Der er da nogle ressourcer sagsbehandleren har overset. En ny arbejdsprøvning må der til.

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: April 20, 2017, 06:47:43 pm »
Dejligt at høre Poul at du ikke er så vag mere  :smile1:der var da engang du kun måtte løfte 2 kg , så man kan da sige at det går fremad med dig . Men forsæt bare ,så en dag er du helt på toppen. :hyper:

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: April 20, 2017, 07:13:30 pm »
Måneskin.

Der er tale om en lille anhænger til en havetraktor, og ja!, lægerne har sagt at jeg kun må løfte 2-Kg, jeg løfter tit mere, men det er på min "regning", jeg vil bare ikke sætte mig ned og vente på at dø, kan du følge mig i det?.

Under den anhænger er der 2 hjul, hvert hjul må/kan bære 4½-tons, det er hjul fra en flyvemaskine med 12 lag stål i, og jeg var næsten ½-år om at lave den, Pga. jeg ikke rigtigt kan lave noget når jeg har ondt, hvilket jeg ved du kan forstå, men det er sjovt at hjælpe dem man kender, de bliver så glade.

Måneskin!, som jeg husker det, måske, vist-nok, eller sådanne noget i den retning, var vi så ikke venner på SOL.DK engang, selvfølgeligt brugte du et andet profil-navn dengang, men!?.

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: April 20, 2017, 07:18:33 pm »
Nej du husker vist forkert . :yes:

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: April 20, 2017, 07:23:14 pm »
Albert.

Skriver jeg at jeg har lavet X, så er det galt, så bliver jeg beskyldt for ikke at fejle en skid, når jeg så skriver at og hvor ondt jeg har, så er det ved GUD også galt, jeg skrev et indlæg om et ÆG, igen, første gang jeg skrev om det skide ÆG var i 2002  på SOL.DK, andre har så kopieret det indlæg, men PYT.

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: April 20, 2017, 07:28:19 pm »
OK!. Måneskin.

Der er bare noget i, den måde du skriver på, som minder mig om en ven jeg engang havde på SOL.DK, hun var forresten en sød "pige" fra Glostrup så vit jeg husker, men OK!, det er så ikke dig, men sød var hun nu engang, hun kunne flippe ud over hvad jeg skrev, men på en "sød" måde, man kunne kun havde respekt for hende, men OK!, det er så ikke dig <3 .   Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: April 20, 2017, 07:30:51 pm »
Det har Tørresnoren nok prøvet , at have ondt , der er bare den forskel på dig og ham, han sidder ikke og jammer sig. :smile1:

Offline Albert Johannesen

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
    • http://multimedia.pol.dk/archive/00373/Busulykke_373401a.jpg
« Svar #10 Dato: April 20, 2017, 07:33:46 pm »
Albert.

Skriver jeg at jeg har lavet X, så er det galt, så bliver jeg beskyldt for ikke at fejle en skid, når jeg så skriver at og hvor ondt jeg har, så er det ved GUD også galt, jeg skrev et indlæg om et ÆG, igen, første gang jeg skrev om det skide ÆG var i 2002  på SOL.DK, andre har så kopieret det indlæg, men PYT.

Det blev løst i 2009. følg nu med Pølle
http://politiken.dk/bagsiden/art4803938/G%C3%A5den-om-h%C3%B8nen-og-%C3%A6gget-er-l%C3%B8st

Men det skal du vel også tærske langhalm  på  20-20 år,lige som dit lille trafikuheld.

Din profil blev først oprettet i 2009, var du virkelig anonym i alle de år inden.

Offline Albert Johannesen

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
    • http://multimedia.pol.dk/archive/00373/Busulykke_373401a.jpg
« Svar #11 Dato: April 20, 2017, 07:34:52 pm »
Det har Tørresnoren nok prøvet , at have ondt , der er bare den forskel på dig og ham, han sidder ikke og jammer sig. :smile1:

Der er rigtige mænd, og så klynkende pjok.

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: April 20, 2017, 08:43:37 pm »
Måneskin.

Hvis "tørresnoren" have haft ondt som jeg har det nu, så ville han aldrig jagte mig på den måde som han gør, den totale smerte er, at få Brandt sine nethinder totalt i stykker, at være totalt blind i over 8-dage, at ikke kunne se i over 14-dage, hvis du kender nogen der har haft svejseøjne, så kan de forklare dig hvor ondt det gør, men jeg var blind i 14-dage og havde uhyggelige smerter, det siger sig selv, det ved alle der har prøvet sådanne noget.

OK!. Måneskin, så har jeg taget fejl af dig og en ven fra SOL.DK, men PYT :) .

sekundar

• Gæst
« Svar #13 Dato: April 20, 2017, 08:53:29 pm »
Måneskin.

Hvis "tørresnoren" have haft ondt som jeg har det nu, så ville han aldrig jagte mig på den måde som han gør, den totale smerte er, at få Brandt sine nethinder totalt i stykker, at være totalt blind i over 8-dage, at ikke kunne se i over 14-dage, hvis du kender nogen der har haft svejseøjne, så kan de forklare dig hvor ondt det gør, men jeg var blind i 14-dage og havde uhyggelige smerter, det siger sig selv, det ved alle der har prøvet sådanne noget.

OK!. Måneskin, så har jeg taget fejl af dig og en ven fra SOL.DK, men PYT :) .

Jeg har haft svejseøjne, dog ikke i 14 dage, det tog 3 dage hvor jeg intet kunne se for hævelsen, så du må hele dårligt.
Selvfølgelig gør det ondt, men du må have en lav smertetærskel.

https://www.sundhed.dk/borger/patienthaandbogen/oejne/sygdomme/hornhinden/sneblindhed-eller-svejseoejne/
« Senest Redigeret: April 20, 2017, 08:59:31 pm af sekundar »

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: April 20, 2017, 09:10:31 pm »
Sekundar.

Jeg var "forsøgskanin" for ESAB, en elektronisk svejse hjelm, den virkede 100%, bare ikke til punktsvejsning, 5.000- punktsvejsninger på en dag, ESAB betalte mine sygedagpenge, og det blev aldrig skrevet nogen steder.

Min læge gav mig nogle "dublater", nogle små plader på 1X1-Cm som jeg kunne lægge ind på øjet, de tog smerterne, lægen var sikker på at det havde kostet mig synet, så han kom hver 2`dag for at se til mig og på mine øjne, alle tiders læge, han døde da han blev 37-år af en blodprop/stress.