Forfatter Emne: Den personlige frihed er ukrænkelig  (Læst 150 gange)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    84.8%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Den personlige frihed er ukrænkelig
« Dato: April 20, 2017, 12:03:06 pm »
Det ligger mig meget fjernt at rose islam. Jeg har rost indvandrerne for, at de er bedre til at tage sig af deres gamle, men det er ikke religion.

Jeg forsvarer friheden og jeg forsvarer, at den personlige frihed er ukrænkelig - og det gælder også retten til at være Jehovas Vidne, tilhøre Indre Mission, Pinsemission, at være muslim osv.

Ingen skal bestemme, hvad vi danskere må tro på (jeg forsvarer her den personlige frihed til at tro på, hvad man vil - selvom jeg selv er ateist - fordi jeg elsker frihed).

Der er tale om grundlovssikrede rettigheder til frihed, så man er en slags forræder imod de danske værdier, hvis man ikke accepterer religionsfriheden.

(Religionsfriheden er ikke det vigtigste i Grundloven, men Grundloven er under pres i disse år af mørke kræfter, som ønsker at knægte danskernes frihed til at tro på, hvad de vil.)

Der er 8 lande i verden, hvor man IKKE har religionsfrihed, og det er: Saudi Arabian, Uzbekistan, Burma, Kina, Eritrea, Iran, Nordkorea og Sudan.

Så er der nogen lande, hvor staten tolererer at religioner bliver krænket, og som derfor er under overvågning for at krænke religionsfriheden - det er bl.a.: Central Afrikanske Republik, Egypten, Iraq, Nigeria, Pakistan, Syrien, Tajikistan, og Vietnam.

http://www.uscirf.gov/reports-briefs/spotlight

Jeg vil vove en påstand: Det er ikke muligt at have ytringsfrihed, hvis man ikke har religionsfrihed, og det udstiller jo nogen, som kun tror, at frihed er en leg med ord.

« Senest Redigeret: April 20, 2017, 01:30:16 pm af Anklageren »
Det store er ikke at være enten det ene eller det andet – men at være sig selv

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    21.4%
  • Country: 00
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Den personlige frihed er ukrænkelig
« Svar #1 Dato: April 20, 2017, 01:44:46 pm »
Jeg forsvarer friheden og jeg forsvarer, at den personlige frihed er ukrænkelig - og det gælder også retten til at være Jehovas Vidne, tilhøre Indre Mission, Pinsemission osv.

Ja. Jo. Men indebærer, at du mener at folk har ret til at tro hvad de vil, også retten til at gøre hvad de vil. Noget uldent noget er Jehovas Vidner og deres udstødelser og nægtelse af blodtransfusion. Der nægter Vagttårnets ledelse deres undersåtter religionsfrihed. Ikke harmløst, for udstødelser fører til mange selvmord og menneskelig ulykke. Deres nægtelse fa blodtransfusioner medfører mange dødsfald.

Men det er forkert at anskue islam som en religion., selvom de selvfølgelig tror på allah og sådan noget.Men islam er først og fremmest en livsform, med despoti horisontal og vertikalt. Jeg ved godt at der ikke kan gøres noget ved deres 100 % tvangsægteskaber, men det er ulovligt at tvinge nogen til noget. Ikke at det rager mig. Alt håb er alligevel ude.

Men det er den grove racisme der ligger i at en muslimsk kvinde ikke må gifte sig med en ikke-muslimsk mand, mens de muslimske hanner gerne og længe boltrer sig med lyse frie kvinder, hvor mulighed gives. Jeg synes bare vi skal gøre os lynende klart, hvilket racistisk element vi huser i vor midte, med den islamiske indvandring. Mange vil gerne sige, at de er lige som os, men det er de ikke. Øst er øst og vest er vest, og de to vil aldrig mødes.

Men hvad jeg egentligt ikke er ligeglad med, er at deres ægteskabelige despoti, er en evighedsgaranti for for islamisk opformering i vore lande. Alene i DK var der stort set 0 muslimer for 50 år siden. I dag er der mindst 200 000. Og trods deres forholdsvis ringe andel fylder de meget, og koster, f eks i socialbudgetterne.

Og den byrde bliver tungere og tungere på vore efterkommeres skuldre. Når muslimer først er indenfor, bliver de flere og flere.

Hører alt det under religionsfrihed?

Mistet status som medlem af Brovtebanden. Men måske er jeg så brovtende, at jeg er blevet unævnelig.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    21.4%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: April 20, 2017, 01:52:31 pm »
Jeg forsvarer friheden og jeg forsvarer, at den personlige frihed er ukrænkelig - og det gælder også retten til at være Jehovas Vidne, tilhøre Indre Mission, Pinsemission osv.

Ja. Jo. Men indebærer, at du mener at folk har ret til at tro hvad de vil, også retten til at gøre hvad de vil. Noget uldent noget er Jehovas Vidner og deres udstødelser og nægtelse af blodtransfusion. Der nægter Vagttårnets ledelse deres undersåtter religionsfrihed. Ikke harmløst, for udstødelser fører til mange selvmord og menneskelig ulykke. Deres nægtelse fa blodtransfusioner medfører mange dødsfald.

Men det er forkert at anskue islam som en religion., selvom de selvfølgelig tror på allah og sådan noget.Men islam er først og fremmest en livsform, med despoti horisontal og vertikalt. Jeg ved godt at der ikke kan gøres noget ved deres 100 % tvangsægteskaber, men det er ulovligt at tvinge nogen til noget. Ikke at det rager mig. Alt håb er alligevel ude.

Men det er den grove racisme der ligger i at en muslimsk kvinde ikke må gifte sig med en ikke-muslimsk mand, mens de muslimske hanner gerne og længe boltrer sig med lyse frie kvinder, hvor mulighed gives. Jeg synes bare vi skal gøre os lynende klart, hvilket racistisk element vi huser i vor midte, med den islamiske indvandring. Mange vil gerne sige, at de er lige som os, men det er de ikke. Øst er øst og vest er vest, og de to vil aldrig mødes. Muslimer er et afskyeligt folkefærd, men ikke fordi de tror på allah.

Men hvad jeg egentligt ikke er ligeglad med, er at deres ægteskabelige despoti, er en evighedsgaranti for for islamisk opformering i vore lande. Alene i DK var der stort set 0 muslimer for 50 år siden. I dag er der mindst 200 000. Og trods deres forholdsvis ringe andel fylder de meget, og koster, f eks i socialbudgetterne.

Og den byrde bliver tungere og tungere på vore efterkommeres skuldre. Når muslimer først er indenfor, bliver de flere og flere.

Mistet status som medlem af Brovtebanden. Men måske er jeg så brovtende, at jeg er blevet unævnelig.

Offline Danskpartisten

• Hyper medlem
  • Activity:
    28.6%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: April 20, 2017, 02:06:01 pm »
Sharia er en underkastelsesKULT. Går man ind for Sharia skal man sendes til et muslimland
Ønsker du heller ikke at danskerne kommer i mindretal i Danmark? Og mener du også at hellig krig som Tyrkiet vil have er en dårlig ide? Så gå ind på stemdansk.dk og bliv stiller for Danskernes Parti

Offline Brok

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    14.6%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: April 20, 2017, 02:11:25 pm »
Sharia er en underkastelsesKULT. Går man ind for Sharia skal man sendes til et muslimland

Kan du give os adressen?

Offline Danskpartisten

• Hyper medlem
  • Activity:
    28.6%
    • Vis profil
Du roder det jeg skriver i oplægget sammen med en hel masse andet i en pærevælling - jeg har ikke skrevet et eneste ord om, at der ingen problemer er i Danmark med indvandringen!

Som jeg allerede har skrevet, forsvarer jeg ikke nogen religion, så jeg kan ikke se nogen sammenhæng med oplægget.

Vi kan ikke lave om på fortiden, så de fantasier du har er ikke virkelighedsnære - og de har heller ikke noget med oplægget at gøre. Økonomi og religion ikke er slet ikke beslægtede begreber.

Desuden er det noget intellektuelt bavl, at islam ikke er en religion, og at religionen skulle foreskrive alt det, du nævner.
Sharia er en styreform og er meget vigtig i iSLAM
Ønsker du heller ikke at danskerne kommer i mindretal i Danmark? Og mener du også at hellig krig som Tyrkiet vil have er en dårlig ide? Så gå ind på stemdansk.dk og bliv stiller for Danskernes Parti

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    84.8%
    • Vis profil
Det er en ret primitiv opfattelse
« Svar #6 Dato: April 20, 2017, 02:19:01 pm »

- og det kan du huske, fra sidst du var muslim  :hyper:

Sharia er forskellig for forskellige muslimer - og for mange muslimer er sharia en blot en personlig rettesnor for deres eget liv - og det har de lov til i et frit land.

Det er først når sharia bliver brugt som verdslig lovgivning (kalifatet), at det ikke hører hjemme i et demokrati. Det betyder, at de fundamentalistiske muslimer ikke hører hjemme i Danmark, men har ikke noget med resten at gøre.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    84.8%
    • Vis profil
Mange undskyldninger for at undertrykke den personlige frihed
« Svar #7 Dato: April 20, 2017, 02:24:00 pm »
Jeres undskyldninger for at undertrykke danskernes frihed, er ikke bedre end de muslimske fundamentalisters undertrykkelse af kvinders rettigheder.

Det er ikke sådan, at den enes undertrykkelse retfærdiggør den andens undertrykkelse.

Muslimske fundamentalisters undertrykkelse af kvinder burde tværtimod være en advarsel om, hvordan man ikke bør opføre sig.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    84.8%
    • Vis profil
Er det undskyldninger for at undertrykke den personlige frihed?
« Svar #8 Dato: April 20, 2017, 03:10:14 pm »
Det er åbenbart meget svært at forstå, at religionsfrihed selvsagt ikke er en pligt til at føle sympati for nogen religioner.

Du roder det jeg skriver i oplægget sammen med en hel masse andet i en pærevælling - jeg har ikke skrevet et eneste ord i oplægget om, at der ingen problemer er i Danmark med indvandringen!

Vi kan ikke lave om på fortiden, så det har heller ikke meget med oplægget at gøre. Økonomi og religionsfrihed er slet ikke beslægtede begreber.

Desuden er det noget intellektuelt bavl, at islam ikke er en religion.

Men det er den grove racisme der ligger i at en muslimsk kvinde ikke må gifte sig med en ikke-muslimsk mand, mens de muslimske hanner gerne og længe boltrer sig med lyse frie kvinder, hvor mulighed gives. Jeg synes bare vi skal gøre os lynende klart, hvilket racistisk element vi huser i vor midte, med den islamiske indvandring. Mange vil gerne sige, at de er lige som os, men det er de ikke. Øst er øst og vest er vest, og de to vil aldrig mødes.

« Senest Redigeret: April 20, 2017, 03:15:38 pm af Anklageren »

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    21.4%
    • Vis profil
Sv: Er det undskyldninger for at undertrykke den personlige frihed?
« Svar #9 Dato: April 20, 2017, 05:14:24 pm »

Religionen er uvæsentlig i forhold til de kvaler islam giver anledning til. Det er deres livsform, med despoti og arrogance, der giver kvalerne.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    84.8%
    • Vis profil
Vil du også frelse muslimerne?
« Svar #10 Dato: April 20, 2017, 05:48:10 pm »

Religionen er uvæsentlig i forhold til de kvaler islam giver anledning til. Det er deres livsform, med despoti og arrogance, der giver kvalerne.

Der er ingen udsigt til at muslimerne i almindelighed bliver udvist, så vi kan lige så godt vænne os til situationen.

Jeg tror heller ikke, du kommer langt med at frelse nogen, så hvor vil du hen?

Du kan heller ikke udstå Jehovas Vidner. Har du slet ingen mening om religionsfriheden, som tråden ellers handler om?

« Senest Redigeret: April 20, 2017, 05:50:44 pm af Anklageren »

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    13%
  • Country: dk
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Sv: Vil du også frelse muslimerne?
« Svar #11 Dato: April 21, 2017, 03:06:36 pm »
Anklageren:
Citér
Der er ingen udsigt til at muslimerne i almindelighed bliver udvist, så vi kan lige så godt vænne os til situationen.

"Vi" ??!
Du sidder og blæwrer på Det Nordamerikanske Kontinent. Hvad rager vore bekymringer og vore kampe her i Norden dig?
Manner, Manner!

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    84.8%
    • Vis profil
Du lyder ligesom Carlo
« Svar #12 Dato: April 21, 2017, 03:21:01 pm »

Du sidder og blæwrer på Det Nordamerikanske Kontinent. Hvad rager vore bekymringer og vore kampe her i Norden dig?

Så er der da noget, som smitter af  :smile1: