Forfatter Emne: Der er flere velfærdsjægere på vej!  (Læst 141 gange)

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    13%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Der er flere velfærdsjægere på vej!
« Dato: April 20, 2017, 09:39:37 am »
Fra 1/1 til og med 6/4 i år har politiet nægtet 546 personer indrejse i Danmark.
Det viser Rigspolitiets opgørelser.

Men der er ingen, der aner hvor mange der kommer illegalt ind i landet, når politiet ikke er til stede ved grænsen.

"En opgørelse over de afvistes nationalitet viser, at de primært er fra Mellemøsten og Afrika.
Det er tankevækkende, eller burde i hvert fald være det for de ansvarlige myndigheder på både EU- og nationalt plan, at det lykkedes flere tusinde illegale indvandrere at rejse tværs gennem Europa fra Middelhavet og helt til Danmark uden at blive stoppet.
Og der er endnu flere på vej."

- skriver Den Korte Avis i dag. (Iiih, hvor bliver jeg vred, men det er ikke på DKA, tværtimod!)

Ovenstående facts viser, at nok har vi en slags grænsekontrol, men vor situation er stadig af r.... til. Også fordi vi i Norden lades i stikken, når alle de velfærdsjægere får lov at rejse videre gennem land efter land.

^^^^^^^^

Og - ak ja! - i dag er det to år siden jeg skrev mine første to indlæg her på DD som Rudi. (Havde haft en kort periode inden som 'MannerKA', hvilket jeg aldrig har lagt skjul på - jeg har jo hentydet til det ved i min profil at skrive 'Manner, manner' nederst, så ingen ville være i tvivl.  :smile1:)

Jeg lagde tro mod min indstilling ud med at skrive, at jeg ville stoppe indtrængerne nede ved Middelhavet, ellers ville det gå helt galt. Hvad var det nu, der skete senere det år? Husker I, hvordan de traskede ind over vore grænser - og fik lov til det?

Men min brug af ytringsfriheden fik rigtigt Brovtebanden op 'på mærkerne'.

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=1369.msg12470#msg12470

Bugtalerdukken 'Tigermanden' mente, at "vi har plads til det hele" og at der skulle arrangeres flyrejser for indtrængerne, så vi kunne "få dem herop, kvit og frit." Og tigerens herre og mester skrev en hel novelle for børn, om "Sankt Rudi", en fæl forbryder.

Mon ikke én og anden læser fra dengang, kan se, hvem der så klarest?
« Senest Redigeret: April 21, 2017, 11:16:11 am af DerRudi »
Manner, Manner!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    84.6%
  • Country: gl
    • Vis profil
Du er bare så falsk og intrigant
« Svar #1 Dato: April 20, 2017, 10:33:32 am »
Jeg har aldrig sagt noget i den retning. Jeg har angrebet dig, fordi du vil undertrykke friheden, men jeg er ateist og modstander af religion. Samtidig er den personlige frihed ukrænkelig - og det kan ikke forenes med, at man forfølger en religion.

Problemet er måske, at jeg ikke har lavet 1000 YO-YO oplæg, som du har - men de ret få gange jeg har kommenteret sharia, har jeg f.eks. skrevet:

Tilhængere af kalifatet er ikke velkomne

Hvis man ikke vil overholde grundloven, er man en forræder imod det danske folk

Islam er ikke andet end gammel fordummende overtro, og du får en kasse bajere, hvis du kan kan finde et sted, hvor jeg har rost religionen.
Det store er ikke at være enten det ene eller det andet – men at være sig selv

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    13%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Sv: Du er selv så falsk og intrigant
« Svar #2 Dato: April 20, 2017, 03:32:48 pm »
Anklageren:
Citér
Jeg har aldrig sagt noget i den retning.

??? Hvilken retning? Jeg nævner dig kun for, at du for to år siden skrev en slags 'eventyr' for at udstille mig som 'ond' og en 'forbryder'.

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=1369.msg12470#msg12470

Citér
Jeg har angrebet dig, fordi du vil undertrykke friheden, men jeg er ateist og modstander af religion. Samtidig er den personlige frihed ukrænkelig - og det kan ikke forenes med, at man forfølger en religion.

Hold kæææfft, hvor du kører tomgang! Gad nok vide, om du tror vi føler en slags pligt til at svare på dit vås år efter år?
Ingen her 'forfølger en religion'; det er jo dit eget påfund. Derimod er vi nogle, som til det sidste vil modarbejde, at en aggressiv blodideologi med afsæt i koranen vil sætte sig på vores land. Det er ikke at ville 'undertrykke friheden.'

At islam udover at være en (lov)religion især er et totalitært tankesæt, der styrer tilhængeren ud i mindste detalje, har du fået forklaret et UTAL af gange her på debatten. Men det hjælper jo ikke - eller rettere du er "vil-døv", fordi det vi skriver er i vejen for dit betalte virke som islamapologet! 
Så bliver man sådan her   :connie_29:

Citér
Problemet er måske, at jeg ikke har lavet 1000 YO-YO oplæg, som du har - men de ret få gange jeg har kommenteret sharia*), har jeg f.eks. skrevet:
Tilhængere af kalifatet er ikke velkomne

*)   :dance3: :dance3:

Citér
Hvis man ikke vil overholde grundloven, er man en forræder imod det danske folk

Capacents undersøgelse "Muslimer i Danmark" 2009:
66 % af muslimerne mener, at ytringsfriheden skal indskrænkes og 81 % at det skal være forbudt at tegne profeten Muhammed.
56 % af muslimerne mener, at det skal være forbudt at kritisere islam.

Wilke/JP-undersøgelse offentliggjort 11/10 2015:

Koranens anvisninger skal følges fuldt ud? 77,2 % JA. I 2006 var det "kun" 62,4 %.)

Og du skælder ud på MIG! Der er ellers mange 'forrædere mod grundloven' blandt de åh så 'moderate' muslimer, synes jeg!   :negative:
Manner, Manner!

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    21.4%
  • Country: 00
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Der er flere velfærdsjægere på vej!
« Svar #3 Dato: April 20, 2017, 05:31:26 pm »
Men der er ingen, der aner hvor mange der kommer illegalt ind i landet, når politiet ikke er til stede ved grænsen.

Når ingen aner hvor mange der er kommet illegalt ind i landet, hvorfor så overhovedet berøre emnet? Det er ikke illegalt at rejse ind i landet og søge asyl.

Citér
Jeg lagde tro mod min indstilling ud med at skrive, at jeg ville stoppe indtrængerne nede ved Middelhavet, ellers ville det gå helt galt.

Og hvordan vil du så stoppe indtrængerne ned ved Middelhavet? Vil du sænke deres både. Vil du slæbe deres både ud på åbent hav, for at de kan krepere ynkeligt?

Eller vil du have et hegn? Og hvor skal det hegn så stå? Vil du hegne hele Middelhavet ude? For hegnet skal vel stå så langt ude, at de ikke kan bunde? Du står foran noget af en konstruktionsopgave, for jeg ved ikke hvor mange kilometer kystlinie Middelhavet, med alle øerne har. Det bliver 1000 gange dyrere end de planlagte rejser til Mars vil jeg tro?

Citér
Men min brug af ytringsfriheden fik rigtigt Brovtebanden op 'på mærkerne'.

Er jeg nu ikke medlem af Brovtebanden mere? Nåja, på det seneste har jeg mest været til one-liners. Jeg må stramme den.
Mistet status som medlem af Brovtebanden. Men måske er jeg så brovtende, at jeg er blevet unævnelig.

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.6%
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
Sv: Der er flere velfærdsjægere på vej!
« Svar #4 Dato: April 21, 2017, 08:20:11 am »
Hvad pokker Carlo - nu bruger du profilbilledet fra A.J. - hvordan kan det være?? :Laie_35:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    84.6%
    • Vis profil
Du vil så gerne have, at jeg skal elske og forsvare islam - DerRudi
« Svar #5 Dato: April 21, 2017, 11:24:13 am »
Som sædvanlig går du efter manden i stedet for bolden.

Muslimer der går ind for at erstatte dansk lovgivning med sharia hører ikke hjemme i Danmark (men det forsvarer ikke dine holdninger).

Mennesker er ikke dyr
Alle mennesker er forskellige, og Fritz Hippler var inde på et skråplan, da han instruerede Der Ewige Jude, hvor han fremstillede et helt folk som stereotyper - tilsvarende du gør herover.

Ligesom muslimer er forskellige, er danskere også forskellige - f.eks. skiller de danskere sig ud, som i deres egen selvforståelse tilhører en høj-IQ race, som ikke vil blande blod med laverestående racer.

Kriminelle indvandrere - ud med dem
Vi skal ikke være naive, for det er ingen berigelse at importere kriminelle (eller nogen som vil skrive sharia ind i Grundloven) - den grundlov som på den anden side også indeholder gamle danske dyder som religionsfriheden, ytringsfriheden, retten til at danne (fag)foreninger og at den personlige frihed er ukrænkelig (uanset religion). Modstanden imod kriminelle og religiøse fanatikere bør ikke få os til at forkaste de gamle danske værdier - for så er det os selv, der ødelægger Danmark.

Der er ingen udsigt til at indvandrere, som er blevet danske statsborgere, vil blive smidt ud af Danmark, men de havde heller ikke fået statsborgerskab, hvis de havde været kriminelle.

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    13%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Sv: Vorherre bevares!
« Svar #6 Dato: April 21, 2017, 11:38:51 am »
Anklageren:
Citér
Alle mennesker er forskellige, og Fritz Hippler var inde på et skråplan, da han instruerede Der Ewige Jude, hvor han fremstillede et helt folk som stereotyper - tilsvarende du gør herover.
Ligesom muslimer er forskellige, er danskere også forskellige - f.eks. skiller de danskere sig ud, som i deres egen selvforståelse tilhører en høj-IQ race, som ikke vil blande blod med laverestående racer.

Mennesker er forkellige, men de mennesker der underkaster sig den totalitære levevis (her islam), får ikke i nævneværdig grad lov til at være så forskellige. Eksempelvis skal de kvindelige tilhylle sig, så man ikke kan se deres hår etc.
Den bog som 77,2 % af de muslimer, der lever i Danmark hævder, man ikke må røre et komma i, læser de jo ikke i forskellige eksemplarer. De læser den samme aggressive bog med alle dens forbandelser af 'vantro' og opfordringer til at dræbe os - just som en person i Paris gjorde i aftes.

Citér
Der er ingen udsigt til at indvandrere, som er blevet danske statsborgere, vil blive smidt ud af Danmark, men de havde heller ikke fået statsborgerskab, hvis de havde været kriminelle.

Hmmm. Så får de åbenbart travlt med at begå kriminalitet, når de har fået det stykke papir. Det lyder logisk?

http://denkorteavis.dk/2017/2-ny-de-far-dansk-statsborgerskab-og-siger-tak-ved-at-bega-kriminalitet-her-er-tal-for-somalier-irakere-og-tyrkere-som-df-nu-vil-ga-videre-med/
Manner, Manner!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    84.6%
    • Vis profil
Værdiløst
« Svar #7 Dato: April 21, 2017, 12:04:58 pm »
Citat: Det var desværre umuligt for Rigspolitiet at oplyse noget antal, da det ikke fremgår personnummeret, om et statsborgerskab er erhvervet, fremgår det af svaret.

Men helt umuligt er det nu alligevel ikke at få en ide om omfanget.

Den Korte Avis har søgt i Statistikbanken hos Danmarks Statistik og har fundet tal på de tre store statsborgerskabsgruppers kriminalitet siden 2000. Det dog skal understreges, at tallene også dækker personer, som ikke har fået dansk statsborgerskab.

Citat slut

:tatice_03:

Den Korte Avis forsøger at bilde os ind, at de der har erhvervet dansk statsborgerskab er kriminelle ved at vise tal - der omfatter dem, der IKKE har fået dansk statsborgerskab.

Det er helt i Den Korte Avis' ånd  :big_grin:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    84.6%
    • Vis profil
Mere om den underlige artikel i DKA
« Svar #8 Dato: April 21, 2017, 01:02:41 pm »
Citater: "Der findes tre store nationalitetsgrupper i Danmark, som siden 2000 og til og med 2015 tilsammen har fået en tredjedel af alle de statsborgerskaber, der i løbet af denne periode er blevet uddelt i Danmark.

Det drejer sig, som vi tidligere har skrevet her i avisen, om somaliere med en tildeling på 11.847 statsborgerskaber, om irakere med tildeling på 15.302 statsborgerskaber og endelig tyrkere med tildeling på i alt 16.075 statsborgerskaber i den nævnte periode."

og

"Somalierne fører stort i forhold til deres antal. Den 1. januar 2015 boede der i alt 19.707 somaliere i Danmark, og af dem må et minimum på de omtalte 11.847 personer og i øvrigt langt flere formodes at være danske statsborgere, da der jo også uddelt statsborgerskaber før år 2000."

Det er en meget underlig formodning uden hold i virkeligheden, og der mangler da også en begrundelse.

Det er ikke svært at finde de nøjagtige tal i Danmarks Statistik, og i årene fra 1979 til 2017 har 5.355 fra Somalia fået dansk indfødsret. Det er langt under det halve af DKA's falske tal.

Som jeg også ville formode, så har mange flere tyrkere fået dansk indfødsret i denne periode = 11.379

Den eneste grund jeg har haft til at undersøge dette er at bevise, hvor ringe Den Korte Avis er.

http://www.statistikbanken.dk/10025

« Senest Redigeret: April 21, 2017, 01:16:28 pm af Anklageren »