Forfatter Emne: Der er kun én national herinde!  (Læst 352 gange)

Venstrefløjens Hævner!

• Gæst
Der er kun én national herinde!
« Dato: April 19, 2017, 03:27:04 pm »
Når den nationale kan oprette hævnerprofiler, som kun har til sigte at afsløre og genere os andre, så vil jeg også lave sådan en profil - som kun har som formål at afsløre den nationale!

For faktum er at der kun er én person bag de nationale profiler. Hvorfor så det? Tjo, vi kan jo begynde med fadæsen, hvor Helle havde fødselsdag med to måneders mellemrum, og hvor alle de andre nationale profiler stod på ryggen af hinanden for at ønske hende tillykke.

Så bruger flere af de nationale profiler udtrykket 'Classic' - som ingen andre på debatten har brugt.

Og de bruger også - som de eneste - denne smiley: :sarcastic_hand:

Vedkommende ønsker at give udtryk for at de er en stor folkelig bevægelse, men det er kun én sølle mand.

Det er bare så sørgeligt!
« Senest Redigeret: April 19, 2017, 03:44:01 pm af Venstrefløjens Hævner! »

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    45.8%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Der er kun én national herinde!
« Svar #1 Dato: April 19, 2017, 03:41:17 pm »
Hej Tigermand.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Venstrefløjens Hævner!

• Gæst
« Svar #2 Dato: April 19, 2017, 03:42:01 pm »
Forkert...

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    53.2%
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: April 19, 2017, 03:50:33 pm »
Jeg tror nu, at der er mere end én. Men der er ingen tvivl om, at NOGLE af højrefløjens profiler er én og samme person. Det kan man se ved, at de har samme skrivestil og bruger samme smileys o.s.v. Og ved at de har det med at dukke op lige efter hinanden for at bakke hinanden op i bestemte diskussioner. F.eks. højrenationalist 1 laver oplæg. Højrenationalist 2 dukker op efter en time og støtter nr. 1. Nr. 3 dukker så op få timer senere. Det sker for tit til, at det bare kan være et sammentræf. :blum:

Men omvendt er der også folk på venstrefløjen, der har flere profiler. Tigermanden kaldte sig Ulla i sidste uge. Og hvor mange andre nicks har hr. Tiger mon haft? Alt fra 4-5 stykker til 100? Aner det ikke, men det er nok nogle stykker. :yes:

Og så længe GuBBi er tilhænger af folks ret til den slags, er det svært at gøre så meget ved det.
« Senest Redigeret: April 19, 2017, 03:53:20 pm af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

• Hyper medlem
  • Activity:
    53.2%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: April 19, 2017, 04:06:00 pm »
Forkert...

Du er Anklageren. Der står du kommer fra Grønland. :yes:

Men ja, du har vel også lov at have flere profiler, hvis højrebanden må. Det er også derfor jeg er holdt op med at kritisere venstrefløjen for at have dobbelt- og multiprofiler. Fordi det jo er tydeligt, at højrefløjen bruger samme tricks.

Når alt kommer til alt, er det GuBBi´s valg, at det skal være sådan. GuBBi mener jo, at der er ting, som man ikke kan eller tør sige, når man er sig selv. Og derfor skal det være tilladt at have flere profiler, så man kan skrive de ting (fra de alternative profiler), som man ikke tør skrive, når man er sig selv...
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    94.4%
  • Country: gl
    • Vis profil
Du har selv flere profiler
« Svar #5 Dato: April 19, 2017, 04:18:03 pm »
Forkert...

Men ja, du har vel også lov at have flere profiler, hvis højrebanden må. Det er også derfor jeg er holdt op med at kritisere venstrefløjen for at have dobbelt- og multiprofiler. Fordi det jo er tydeligt, at højrefløjen bruger samme tricks.

Når alt kommer til alt, er det GuBBi´s valg, at det skal være sådan. GuBBi mener jo, at der er ting, som man ikke kan eller tør sige, når man er sig selv. Og derfor skal det være tilladt at have flere profiler, så man kan skrive de ting (fra de alternative profiler), som man ikke tør skrive, når man er sig selv...

Jeg har også overvejet at have flere profiler, men jeg gider ikke.

din Gud være med dig

Venstrefløjens Hævner!

• Gæst
« Svar #6 Dato: April 19, 2017, 04:37:10 pm »
Forkert...

Som om der kun bor én person på Grønland. Du er en drengerøv, der jager aliens og reptiler - for dig er alt en konspiration.

• Hyper medlem
  • Activity:
    53.2%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: April 19, 2017, 04:57:02 pm »
Forkert...

Som om der kun bor én person på Grønland. Du er en drengerøv, der jager aliens og reptiler - for dig er alt en konspiration.

Det er da ikke meget mere end én, der bor på Grønland...

Den eneste, der nogensinde har kaldt mig drengerøv herinde, er Anklageren. Endnu et indicium. :yes:

Ikke at det interesserer mig så meget. Jeg er da ligeglad. Men jeg tror nu stadig, at du er Anklageren. Men okay, det er sikkert bare endnu en tosset konspirationsteori, eller hvad? :hyper:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    94.4%
    • Vis profil
-
« Svar #8 Dato: April 19, 2017, 05:59:58 pm »
I alle de riger og lande,
hvorhen jeg i verden fo'r,
jeg fægted med åben pande
for, hvad jeg for alvor tror.

Vil dansken i verden fægte,
men dølger åsyn og navn,
jeg ved, hans ånd er ej ægte,
jeg tager ham ej i favn.

din Gud være med dig

Offline Front Helle

• Fuld medlem
  • Activity:
    3.8%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • "Aldrig spørge om det nytter..."
    • Vis profil
Sv: Der er kun én Tigerklagerallahvedbedstullahævner...:)
« Svar #9 Dato: April 19, 2017, 07:17:13 pm »
Det er på en måde forståeligt, at Tigerklageren er ude i det groteske. Det plejer han forøvrigt også at være på denne tid af året, når det har været mørkt på Grønland rigtig længe.

Han har før skrevet om, at Din-debat.dk var besat af en national klub, men nu udmønter hans spirende vanvid sig så ved, at hans ønskedrøm - at der kun er én nationalsindet herinde - er gået i opfyldelse.   :ohmy:

Noget andet er så, at DD er møgkedelig for tiden. Der er forsvundet mange gode debattører efterhånden - også nogle med et nationalt sindelag.
Men sådan er livet; Tigerklageren har da i hvert fald gjort sit til at godt skrivende profiler forlod forummet.   
"Kæmp for alt, hvad du har kært!"

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    94.4%
    • Vis profil
Du er en stor tænker
« Svar #10 Dato: April 19, 2017, 09:31:51 pm »

Det er da ikke meget mere end én, der bor på Grønland...

Den eneste, der nogensinde har kaldt mig drengerøv herinde, er Anklageren. Endnu et indicium. :yes:

Ikke at det interesserer mig så meget. Jeg er da ligeglad. Men jeg tror nu stadig, at du er Anklageren. Men okay, det er sikkert bare endnu en tosset konspirationsteori, eller hvad? :hyper:

Det er klart, at jeg ville vælge et grønlandsk flag for at skjule, hvem jeg er   :big_grin:
din Gud være med dig

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.8%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: April 19, 2017, 09:54:19 pm »
Det er dejligt her på Grønland. :yes:
Altid glad for at hjælpe. :smile:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    94.4%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: April 19, 2017, 09:58:04 pm »
Det er dejligt her på Grønland. :yes:

Jeg er bare mange  :big_grin: :big_grin: :big_grin:
din Gud være med dig

Venstrefløjens Hævner!

• Gæst
Du er bare så forkert på den
« Svar #13 Dato: April 20, 2017, 08:42:44 am »
Det er på en måde forståeligt, at Tigerklageren er ude i det groteske. Det plejer han forøvrigt også at være på denne tid af året, når det har været mørkt på Grønland rigtig længe.

Han har før skrevet om, at Din-debat.dk var besat af en national klub, men nu udmønter hans spirende vanvid sig så ved, at hans ønskedrøm - at der kun er én nationalsindet herinde - er gået i opfyldelse.   :ohmy:

Noget andet er så, at DD er møgkedelig for tiden. Der er forsvundet mange gode debattører efterhånden - også nogle med et nationalt sindelag.
Men sådan er livet; Tigerklageren har da i hvert fald gjort sit til at godt skrivende profiler forlod forummet.   

Det er jo dig selv, der åbner og lukker alle de profiler. Du vil bare så gerne have det tørt af i mig, hva?  :big_grin: