Forfatter Emne: Har Danmark no go-zoner?  (Læst 478 gange)

Offline Me

• Senior medlem
  • Activity:
    9.8%
  • Country: dk
    • Vis profil
Sv: Har Danmark no go-zoner?
« Svar #15 Dato: April 12, 2017, 08:30:54 pm »
har iøvrigt før brugt det herinde....

Jo, men så har du ikke haft bindestreg mellem TV og EAST. :smile1:

Det er den bindestreg der gør siden usikker.  :smile1:
Altid glad for at hjælpe. :smile:

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    13.6%
  • Køn: Mand
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
Sv: Længe siden du boede i Danmark, ikke?
« Svar #16 Dato: April 12, 2017, 09:07:22 pm »
Anklageren:
Citér
Politiet færdes normalt uden problemer, og der bor danskere alle steder.

Ih ja, helt normalt og uden problemer. Om lidt indsender Anklageren nok den gamle berømte plakat med betjenten, der holder bilerne tilbage, så andemor og ællingerne kan gå over fodgængerovergangen!

https://www.tveast.dk/artikler/unge-roedder-politiet-er-bange-os

Andemor billedet det var gamle Danmark før vi blev invaderet af en sindssyg religion ... :ermm:

Og læg mærke til at betjenten på plakaten ikke er bevæbnet ... :ahappy:
« Senest Redigeret: April 12, 2017, 09:17:01 pm af Debatsvinet »
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    65.6%
  • Country: gl
    • Vis profil
Hold da helt kæft, hvor er du en nar
« Svar #17 Dato: April 12, 2017, 11:37:49 pm »
Du kan selv være dumsmart og plat! Du kan ikke skrive noget uden at komme med nedsættende bemærkninger til dem, du er uenige med.

Selvfølgelig vil man ikke sende statsministeren på besøg i Vollsmose nytårsaften, men udover det: Når landets statsminister færdes i Vollsmose med to betjente og evt. et par PET agenter i civil, så er det da ikke et område, hvor man forventer, at man i al almindelighed kan miste kontrollen, hvad øjeblik det skal være.

I Vollsmose bor der 70% indvandrere og efterkommere, men de sidste 30% af beboerne i Vollsmose er etniske danskere.

Med andre ord bor der 2.790 etniske danskere i Vollsmose - og så kan man da ikke kalde det en no-go-zone for danskere - hvis man er normal.

Lad nu være med at påstå, at jeg siger, der ingen problemer er i Vollsmose - for selvfølgelig er der det - men din fremstilling er under lavmålet.

Anklageren:
Citér
Det er altid noget, at landets statsminister tør, når "I andre" ikke er vikinger  :smile1:

Hvor idiotisk kan man være i sine dumsmarte og platte forsøg på at gøre nar af sine forhenværende landsmænd?

Som om man kan sammenligne de mange situationer, hvor dansk politi, beredskabstjeneste, ambulancer osv. bliver overfaldet med stenkast, kanonslag, raketter og andet med et officielt arrangement, hvor landets statsminister kommer til stede?!
Han er naturligvis "pakket ind" ved en sådan lejlighed, og han ville aldrig nogensinde vove at gå en tur i en dansk no go-zone alene (med sin tykke tegnedreng i lommen).

Det eneste han iøvrigt har til fælles med rigtige vikinger fra fortiden er, at han er glad for et stort krus mjød!
din Gud være med dig

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    35%
  • Country: 00
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Hold da helt kæft, hvor er du en nar
« Svar #18 Dato: April 13, 2017, 12:04:41 am »
Med andre ord bor der 2.790 etniske danskere i Vollsmose - og så kan man da ikke kalde det en no-go-zone for danskere - hvis man er normal.

Lad nu være med at påstå, at jeg siger, der ingen problemer er i Vollsmose - for selvfølgelig er der det - men din fremstilling er under lavmålet.

Igen, jeg har selv boet længe i et område der skulle være no-go-zone, og egentligt været glad og tilfreds. Ikke uden problemer, men umådeligt langt fra at være farligt eller noget. Ja, muslimer er sq da pain-in-the-ass, men ikke nogen no-go-zone eller noget der ligner.
Mistet status som medlem af Brovtebanden. Men måske er jeg så brovtende, at jeg er blevet unævnelig.

Offline sekundar

• Fuld medlem
  • Activity:
    13%
    • Vis profil
Sv: Længe siden du boede i Danmark, ikke?
« Svar #19 Dato: April 13, 2017, 08:16:16 am »
Anklageren:
Citér
Politiet færdes normalt uden problemer, og der bor danskere alle steder.

Ih ja, helt normalt og uden problemer. Om lidt indsender Anklageren nok den gamle berømte plakat med betjenten, der holder bilerne tilbage, så andemor og ællingerne kan gå over fodgængerovergangen!

https://www.tveast.dk/artikler/unge-roedder-politiet-er-bange-os
"02. jan 2014 kl. 20:10
Opdateret: 10. dec 2015 kl. 11:15"

Og du kunne ikke finde noget nyere at linke til?

Selvom der ikke er interview med det ugræs der er føget over grænsen,er problemerne ikke ændre i mellemtiden.
http://www.vdonline.dk/Korsoer/Trygheden-daler-paa-Motalavej/artikel/7559

Ser du aldrig nyheder eller læser aviser?
Det værste ved de såkaldte anstændige er jo de slet ikke fatter hvor uanstændig de i virkeligheden er med deres manglende handling og mandsmod.

Offline BannerFøreren (OP)

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    6.6%
    • Vis profil

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    13.6%
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
Sv: Hold da helt kæft, hvor er du en nar
« Svar #21 Dato: April 13, 2017, 10:58:00 pm »

Igen, jeg har selv boet længe i et område der skulle være no-go-zone, og egentligt været glad og tilfreds. Ikke uden problemer, men umådeligt langt fra at være farligt eller noget. Ja, muslimer er sq da pain-in-the-ass, men ikke nogen no-go-zone eller noget der ligner.

Er det så ikke på tide du bliver kulturberiget ?? ... :ahappy:
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    65.6%
    • Vis profil
Mangler du fantasi?
« Svar #22 Dato: April 14, 2017, 12:08:06 am »

Er det så ikke på tide du bliver kulturberiget ?? ... :ahappy:

Alle ved, at Carlo ikke kan fordrage muslimer - men der bor betydelig mere end dobbelt så mange etniske danskere i Vollsmose, som der er indbyggere i Svaneke - så man kan da ikke kalde det en no-go-zone. Han går vel bare ind for at sige sandheden.

Her på din debat skal man med djævelens vold og magt enten elske muslimer eller hade dem - der er ingen plads til folk med nuancer - og det er sandsynligvis for at forhindre almindelige danskere i at ytre sig om islam.

din Gud være med dig

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    35%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Mangler du fantasi?
« Svar #23 Dato: April 14, 2017, 12:44:14 am »
Alle ved, at Carlo ikke kan fordrage muslimer - men der bor betydelig mere end dobbelt så mange etniske danskere i Vollsmose, som der er indbyggere i Svaneke - så man kan da ikke kalde det en no-go-zone. Han går vel bare ind for at sige sandheden.

Præcis, der boede lige så mange grisefarvede i kvarteret som der boede muslimer. De grisefarvede var glade og tilfredse og mange havde boet der i mange år, og ville sikkert stejle ved at få deres kvarter udråbt til no-go-zone, af folk der aldrig havde sat deres flade fusser i kvarteret.

Min nu afdøde gamle far i Sønderjylland vidste f eks ALT om forfærdelighederne på Christiania, selvom han ikke havde været ret langt uden for sognet, endsige i hovedstaden, siden han var soldat i 50'erne.

Jo, gu' sker der noget i de kvarterer. Jeg var f eks chauffør på en Falck sygetransport ind i et af kvartererne da der røg nogle sten over min tjenestebil. Da jeg talte med kollegerne bagefter, blev vi enige om at det var noget de gjorde for at sætte politiet i sving med at søge efter dem, mens de sad inde i krattet og grinede. Men overhovedet ikke noget der ville bekymre mig i at køre ind i de kvarterer igen om natten.

Jeg kunne selvfølgelig hidse mig op over et sådant stenkasteri og fantasere om hvad straffen burde være, men det er der ingen pointe i, for få lige fat i dem først.
« Senest Redigeret: April 14, 2017, 12:51:54 am af Carlo »
Mistet status som medlem af Brovtebanden. Men måske er jeg så brovtende, at jeg er blevet unævnelig.

Offline Nordboen

• Fuld medlem
  • Activity:
    5.8%
  • Beredt for Danmark.
    • Vis profil
Sv: Det grå, ubehagelige parallelsamfund
« Svar #24 Dato: April 20, 2017, 07:26:30 pm »
Anklageren:
Citér
I Vollsmose bor der 70% indvandrere og efterkommere, men de sidste 30% af beboerne i Vollsmose er etniske danskere.

Jo, det kan man godt. Det er uden al tvivl rædselsfuldt at være dansk i det område, og man mærker tydeligt på beskrivelser, der stammer fra folk, som kender området fra egne oplevelser, at der kan være farligt. Tænk, hvis man blev mistænkt af de altdominerende unge muslimer for at have "sladret" om dette eller hint.
Enhver kan da også sige sig selv, at man i en dansk familie ikke ville sende fx en teenage-datter ud i dét der om aftenen.

Jeg regner ikke, hvad en islamhåndlanger, der sidder flere tusinde km borte fra Danmark, "ved" om Vollsmose.
Så hellere Ekstra Bladets to medarbejdere. De har da i det mindste været der og talt med nogen:

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/vollsmose-indefra-bliver-i-afsloeret-slaar-de-jer-ihjel/6617317

Bare den dér lavmælte besked fra arbejderen på minitraktoren:

- I skal ikke sige til nogen, at I er journalister. Hvis de finder ud af det, slår de jer ihjel!
I vil ikke opleve et eneste sted i Danmark som her. Det er et samfund i samfundet.

Eller som journalisten skriver:
"På den ene side af Vollsmose Allé blomstrer mirabeltræerne, og folk går tur langs Odense Å. På den anden ligger de grå blokke i bydelen Vollsmose.
Det er gråt."

Og så synes jeg lige, at "Anklageren" skulle droppe kommentar-overskrifter a la den der. Man får indtryk af en brølende bodegaslagsbror.

« Senest Redigeret: April 20, 2017, 07:28:45 pm af Nordboen »
"Du skylder dit land og dit folk alt."

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    65.6%
    • Vis profil
Sv: Det grå, ubehagelige parallelsamfund
« Svar #25 Dato: April 20, 2017, 08:16:21 pm »

Jeg regner ikke, hvad en islamhåndlanger, der sidder flere tusinde km borte fra Danmark, "ved" om Vollsmose.
Så hellere Ekstra Bladets to medarbejdere. De har da i det mindste været der og talt med nogen:

Det virker ikke, som om du har boet der, så du har det fra, hvad du har læst - og hvis dit foretrukne valg af læsestof ellers er, som man får indtryk af her, så siger det ikke ret meget.

Jeg har i det mindste engang boet i et socialt boligbyggeri med mange muslimer, og har været aktiv i bestyrelsen.

Selvfølgelig er det ikke et rart sted at bo, men det er ikke det, tråden handler om.

I arbejderbevægelsen har vi for længst erkendt, at den slags byggeri var en stor fejltagelse (lang tid før jeg flyttede til Grønland).

I øvrigt er der altså ikke mange drab i dag - heller ikke med muslimer som gerningsmænd. Hvor mange drab vil du tro, der har været i år med muslimske gerningsmænd og danske ofre?

« Senest Redigeret: April 20, 2017, 08:28:47 pm af Anklageren »
din Gud være med dig

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    65.6%
    • Vis profil
Drab i Vollsmose
« Svar #26 Dato: April 20, 2017, 09:56:19 pm »
Jeg har prøvet at finde de drab, der har været i Vollsmose.

Sidste år blev en mand fra Vejle stukket ned i Vollsmose, uden at han dog døde af det. Det var et internt bandeopgør i Black Army og offeret var indvandrer.

I 2012 var der også et drabsforsøg på Vollsmose Allé i nærheden af Vollsmose, som var banderelateret. Ingen blev dog ramt.

I 2012 dræbte en 34-årig kvinde sin 64-årige kæreste med knivstik og stump vold i Vollsmose, og de var vist begge danskere.

I 2008 var der også et drab i Vollsmose. En polsk mand dræbte en 40-årig polsk gartneriarbejder.

Det giver ikke rigtig det billede, du forsøger at tegne, for i ingen af de to drab, som jeg har kunnet finde de sidste ti år, har gerningsmanden været muslim.

Det kan da også godt være, at jeg bare ikke har kunnet finde det - men hvis ingen nogen sinde er blevet dræbt af muslimer i Vollsmose, så er al den snak om livsfare ikke værdige argumenter i en debat.

Bandeuvæsenet er dog træls, med de to drabsforsøg - selvom det går ud over dem selv. Det giver en følelse af utryghed.

« Senest Redigeret: April 20, 2017, 11:04:04 pm af Anklageren »
din Gud være med dig

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    12%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Sv: Vollsmose-idyllen
« Svar #27 Dato: April 21, 2017, 11:09:18 am »
Anklageren:
Citér
Sidste år blev en mand fra Vejle stukket ned i Vollsmose, uden at han dog døde af det. Det var et internt bandeopgør i Black Army og offeret var indvandrer.
I 2012 var der også et drabsforsøg på Vollsmose Allé i nærheden af Vollsmose, som var banderelateret. Ingen blev dog ramt.
I 2012 dræbte en 34-årig kvinde sin 64-årige kæreste med knivstik og stump vold i Vollsmose, og de var vist begge danskere.
I 2008 var der også et drab i Vollsmose. En polsk mand dræbte en 40-årig polsk gartneriarbejder.
Det giver ikke rigtig det billede, du forsøger at tegne, for i ingen af de to drab, som jeg har kunnet finde de sidste ti år, har gerningsmanden været muslim.

Det kan da også godt være, at jeg bare ikke har kunnet finde det - men hvis ingen nogen sinde er blevet dræbt af muslimer i Vollsmose, så er al den snak om livsfare ikke værdige argumenter i en debat.
Bandeuvæsenet er dog træls, med de to drabsforsøg - selvom det går ud over dem selv. Det giver en følelse af utryghed.

Ingen døde for nylig- ergo ånder alt fred og hygge i Vollsmose-idyllen!    :big_grin:   :dance3:   :rofl:
Manner, Manner!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    65.6%
    • Vis profil
Sv: Vollsmose-idyllen
« Svar #28 Dato: April 21, 2017, 11:25:57 am »
Anklageren:
Citér

Ingen døde for nylig- ergo ånder alt fred og hygge i Vollsmose-idyllen!    :big_grin:   :dance3:   :rofl:

Det er nu ikke sådan, jeg tænker.

Der er mange problemer i Vollsmose, men det er ikke en no-go-zone.

din Gud være med dig