Forfatter Emne: Hvornår kommer de Russiske flygtninger  (Læst 3622 gange)

popov

• Gæst
Sv: En moderne Maginot-linje
« Svar #15 Dato: Maj 29, 2015, 08:55:57 am »
Jeg ved ikke om vandgraven er en hindring for en T-72 om sommeren, men der er ellers koldere i Ukraine end i Danmark om vinteren, så når isen bliver tyk ...

Formålet med hegnet er ikke militært. Det vil selvfølgelig ikke kunne standse en regulær invasion.

Formålet med hegnet er at hindre folk i bare at rende ind fra Rusland til Ukraine. Jeg ved det ikke, men jeg tror det har noget at gøre med den forestående aftale om visumfrihed mellem Ukraine og EU. Jeg mistænker Rusland for at kunne finde på at fremme flygtningestrømmen til EU, bare for at skabe troubles.

Det er vanskeligt at forstå Carlo, så må samme grænse også eksistere i andre dele af Rusland såsom Litauen og Letland, og de hele ser for resten meget militært ud, med tunnel tryksensoren, strøm på hegnet med de hele.
Det virker som om du er lidt af et Rusland ekspert, kan du finde noget om selveste hegnet aftale mellem EU og Ukraine

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    48.8%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Hvornår kommer de Russiske flygtninger
« Svar #16 Dato: Maj 29, 2015, 12:06:02 pm »
Jeg er ikke ekspert i Rusland, men jeg følger en del med i Ukraine og Ukdaine-konflikten.

Forskellen mellem Litauen og Letland på den ene side og Ukraine på den anden, er at i førstnævnte er deres territorium så meget under myndighedernes kontrol, at landene ikke kan bruges som transitland for flygtninge. Mens Ukraine er dybt korrupt, og denne omstændighed, sammen med en piv-åben grænse til Rusland, er en giftig cocktail. F eks har grænseovergangene mellem Ukraine og Polen, indtil for nylig, været kontrolleret af mafia.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."