Afstemning

Hvilken debatside vil I foretrække, når og hvis din-debat snart lukker?

sol.dk
0 (0%)
dindebat.dk (altså uden bindestreg)
1 (16.7%)
debatten.net
2 (33.3%)
eb.dk (Nationen)
0 (0%)
ANDRE (fortæl selv hvilke)
3 (50%)

Totale antal stemmeafgivende: 4

Afstemingen er lukket: Marts 21, 2018, 08:56:20 pm

Forfatter Emne: AFSTEMNING:Hvilken debatside vil I anbefale, når og hvis din-debat snart lukker?  (Læst 2637 gange)

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    20.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Skriver aldrig om andre forum i et andet forum.  :smile1:

Det er fuldstændigt ubehøvlet.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Olejensen

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
GuBBi har ikke været på debatten i 11-dage, og straks tror I det værste, mon ikke han bare er på en ferie og er tilbage om 3-4-dage.

Jeg tror han får et chok når han ser hvad der er sket her på debatten.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen 

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.2%
    • Vis profil
Ja det gør han jo nok , eller så er han ligeglad , ellers var du jo nok blevet kylet ud igen efter du fik en permanent banning , men jeg tror ikke du forstår hvad det betyder , siden du bliver ved . Ville nu engang hellere høre noget fra Tørresnoren  , som er ofret her og ikke dig .

Offline Olejensen

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Måneskin.

Sjovt så aktiv du er når du kan jagte mig, hvorfor var du ikke lige så aktiv da jeg blev truet på livet, jeg skulle både skydes og køres ned og alt muligt andet.

Du glemmer vist, at det ikke var mig der startede.

Poul Jørgensen

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.2%
    • Vis profil
Jeg spørger dig bare , hvad betyder en permanent banning , kender du ikke de to ord. 

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.6%
  • Country: dk
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
Det er vel ikke forbudt at være på et andet debatforum ?? ...
« Svar #20 Dato: Januar 31, 2018, 10:18:20 am »
Der er denne her, den har jeg været omme og kigge på der stødte jeg på 2 kendte hoveder ME og debatsvinet er der allerede, det skulle ikke undre mig om der var flere herfra,  :girl_smile:

http://www.debatten.net/forum/viewforum.php?f=32

De har så dog lukket det åbne forum pga trolls og andet ondt (åbne forum der behøver man ikke at være logget ind)
                                       Her er et indlæg af debatsvinet allerede på kant med en bruger (hvor længe mon han holder før han blir sparket ud)?  :girl_blum2:
                                       http://www.debatten.net/forum/viewtopic.php?f=32&t=10382&start=45#p590109

Såå du og din reptilven har været ude og snage?? ... :ahappy:  Jeg tror ikke det Forum er noget for dig eller ØgleBob, de er vist ikke meget for platte indlæg, Reptilsnak og trekanter med øjne ... :w00t:

På kant?? ... Jeg er sgu ikke Uvenner ned nogen på det Forum ... :ahappy:
« Senest Redigeret: Januar 31, 2018, 10:24:11 am af Debatsvinet »
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

politisk ukorrekt

• Gæst
Muligt ja. Så lykkedes det Trollerik at skræmme dem væk og så opnåede han da skam sit mål.

Det er meget sjældent du bidrager til debat. Der er bare indlæg efter indlæg om hvem der er hvem. Og hvad RAAAAAAAAAAAAAGER det dig?

Og du skriver hele tiden HVAD RAGER DET DIG! Er DET særligt konstruktivt?

Og det skriver du også i de seriøse debatter....eller også skriver du DET MÅ VI LIGE FUNDERE LIDT OVER....

Jeg er en af dem herinde, der har startet flest seriøse tråde op, så jeg er nu ret uenig i den påstand.

Grunden til, at jeg går op i, hvem der er hvem, er fordi vi har et par trolls herinde, der stalker andre fra flere forskellige profiler. Jeg synes det er EKSTREMT relevant at udstille dette, når det sker. Fordi når moderator ikke vil stoppe det, så må vi andre prøve. Så det er faktisk af hensyn til debatten, at jeg prøver at udstille trolls.

Skriver aldrig om andre forum i et andet forum.  :smile1:

Det er fuldstændigt ubehøvlet.

Jeg synes nu det er lidt pjattet, at Me ikke mener, at han kan/vil fortælle, om moderatorernes linie på debatten.net er hård eller blød. Det har da ikke en fis at gøre med at udstille nogle fra et andet site. Og det var egentlig det, han ikke ville svare på. Jeg spurgte ikke ind til enkeltmedlemmer på debatten.net, men spurgte generelt om, hvordan moderatorernes linie er og om sitet er meget præget af trolls.

Og jeg kan ikke helt forstå, at Me ikke mener, at han kan besvare dette generelle spørgsmål uden at udlevere nogen.

At udlevere nogen, er hvis Me havde skrevet, at derovre er der en bruger, der hedder "Lisa Eriksen og hun bor i Krønge og er 47 år gammel og er fraskilt og har to delebørn med sin eksmand" eller noget i den stil. Men det var ikke den slags info, jeg spurgte Me om...

Og Carlo!! Du har så travlt med mig hele tiden. Men jeg har ikke én gang set dig tage afstand fra PJ-stalkeren!!!!! Hvorfor, Carlo?!!!!!! Du går da ellers så fandens meget op i, at man ikke må snage i folks liv. Men PJ-stalkeren gør jo ikke andet - og alligvel siger du ALDRIG ALDRIG ALDRIG noget til ham!!!!!

!!!!!

!!!!!

!
« Senest Redigeret: Januar 31, 2018, 10:34:20 am af politisk ukorrekt »

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.6%
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
Oplysning til Politisk Ukorrekt ...
« Svar #22 Dato: Januar 31, 2018, 10:45:42 am »
De HAR haft problemer med Trolls ... Det åbne Forum er lukket i øjeblikket af denne grund, det var et sted man kunne lægge indlæg UDEN at være logget ind, lidt som Sol i gamle dage ... Men der er altid en slange i Paradiset eller slanger ...  :ermm:
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: Oplysning til Politisk Ukorrekt ...
« Svar #23 Dato: Januar 31, 2018, 10:47:14 am »
De HAR haft problemer med Trolls ... Det åbne Forum er lukket i øjeblikket af denne grund, det var et sted man kunne lægge indlæg UDEN at være logget ind, lidt som Sol i gamle dage ... Men der er altid en slange i Paradiset eller slanger ...  :.ermm:

Jeg takker for oplysningen, hr Svin. Se, det spørgsmål kunne du jo meget nemt svare på uden at udlevere nogen. Og det var bare det simple spørgsmål, jeg før stillede Me og som han mente, at det ville han ikke svare på. :yes:

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: Det er vel ikke forbudt at være på et andet debatforum ?? ...
« Svar #24 Dato: Januar 31, 2018, 10:52:53 am »
Såå du og din reptilven har været ude og snage?? ... :ahappy:  Jeg tror ikke det Forum er noget for dig eller ØgleBob, de er vist ikke meget for platte indlæg, Reptilsnak og trekanter med øjne ... :w00t:

Det var altså Trådløse der startede ved at linke til Debatsvinets indlæg.  :blum: Jeg læste bare med. :yes:

Men måske har du ret i din antagelse. Jeg kiggede lidt på forum og synes at det er meget mainstream. Ikke helt så alternativt, som jeg foretrækker det. Og jeg må indrømme, at jeg ikke ved, om jeg har lyst til at skrive om reptiler på et site, hvor det er mainstreamholdningerne, der hersker og hvor der ikke synes at være så meget plads til orginaler. Det er dybest set det gode ved din-debat - at der er plads til folk med en lidt mere skæv tilgang til tingene. Der er med andre ord ret rummeligt herinde. Samme rummelighed fornemmer jeg ikke helt, at der er på debatten.net. Men jeg kunne selvfølgelig give det en chance og se hvad der sker. Men jeg tror seriøst, at jeg vil være banned i løbet af maks en måned. Fordi moderators virker lidt firkantede derinde...

Jeg er nogle gange lidt efter GuBBi, fordi jeg synes han er for vag overfor hardcore trolls og stalkers. Men samtidig anerkender jeg da skam GuBBi´s frisind og liberale syn på ytringsfriheden. Det er nok svært at finde moderators i Danmark, der er mere overbærende overfor skæve indslag end GuBBi er. :yes:

På kant?? ... Jeg er sgu ikke Uvenner ned nogen på det Forum ... :ahappy:

Jeg tror bare Trådløse lavede lidt gas...

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.6%
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: Januar 31, 2018, 10:54:25 am »
Og det var bare det simple spørgsmål, jeg før stillede Me og som han mente, at det ville han ikke svare på. :yes:

Du bestemmer ikke over mine principper.

Du har en mus og en browser og det kan du selv bruge til at undersøge med.  :smile1:
Altid glad for at hjælpe. :smile:

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #26 Dato: Januar 31, 2018, 11:00:17 am »
Og det var bare det simple spørgsmål, jeg før stillede Me og som han mente, at det ville han ikke svare på. :yes:

Du bestemmer ikke over mine principper.

Du har en mus og en browser og det kan du selv bruge til at undersøge med.  :smile1:

Du gør som du vil og det anerkender jeg.

Men tillad mig stadig at mene, at det er noget pjat, at du ikke kan sige, om moderators er hårde eller bløde på debatten.net eller om sitet har været præget af trolls.

Du udleverer jo INGEN ved at svare på det spørgsmål.

Men pyt, jeg anerkender da skam din ret til ikke at svare. :yes:

Kjell

• Gæst
lukker om lidt

Offline Olejensen

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Måneskin.

Du svarede ikke.

Du leger dydens vogter, du forsvare dem som truede mig på livet, hvor var du da de trusler kom imod mig, du accepterede at de ville skyde mig, køre mig ned og alt muligt andet, hvor var du der?, du er jo trolden i forklædning.

Alle ved, at det indlæg "jeg" skrev, blev hakket og ændret inden det kom frem på Dd, der blev fjernet nogle "hvis" Osv., men du forsvare kun dem der jagter mig, du minder lidt meget om profilen " Gitte 1111", men det passer jo slet ikke, vel?.

Måneskin, jeg er ikke den eneste der kan se det, du forholder dig ikke til det jeg skriver, du jagter bare mig som person, du er et ynkeligt menneske, hvor er din forbandelse af de profiler der truede mig på livet, de er jo stadigt her på Dd..

Poul Jørgensen

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.2%
    • Vis profil
Poul Ole , du svarer ikke hvad en permanent banning betyder.   Dig og dit alle ved , det er sgu kun i dit hoved , at du får det til at dit indlæg blev hakket og ændret , har du flere gode historier fra de varme lande .     Hvis der var nogen der ville dig til livs havde de nok gjort alvor af de for længst , prøv at søge hjælp for alle dine løgnagtige berettelser , om det ene og det andet . Ja du er et ynkeligt menneske , løgnagtig , og at du altid har så forbandet ondt af dig selv .    Gå til de rette og søg hjælp , i stedet for at søge melidenhed herinde.