Forfatter Emne: politisk ukorrekt, har du travlt...  (Læst 113 gange)

Offline lyjse (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.2%
    • Vis profil
politisk ukorrekt, har du travlt...
« Dato: August 12, 2017, 04:17:58 pm »

http://www.bt.dk/utroligt-men-sandt/dommedagsprofeti-jorden-udslettes-paa-to-dage-i-september-her-er

Der er ikke ret lang tid nu.. til "jorden udslettes" .. vel ?

Konspirationsteoretikere verden over føler sig sikre på, at verden går under om få dage  :ermm: :logik: :wacko:

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    78.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: politisk ukorrekt, har du travlt...
« Svar #1 Dato: August 12, 2017, 04:20:20 pm »

http://www.bt.dk/utroligt-men-sandt/dommedagsprofeti-jorden-udslettes-paa-to-dage-i-september-her-er

Der er ikke ret lang tid nu.. til "jorden udslettes" .. vel ?

Konspirationsteoretikere verden over føler sig sikre på, at verden går under om få dage  :ermm: :logik: :wacko:

Har nok hørt det.

Det, der beroliger mig, er at de har sagt det samme de sidste tre år i september. Jorden går altid under i september. :hyper:

Men måske er tredje gang lykkens....øhm, ulykkens gang? :ohmy:

Jeg så også en video i går, hvor det blev påstået, at aliens ville afsløre deres eksistens her på jorden i denne uge. Jeg tvivler dog - men holder selvfølgelig øje med, om det skulle ske. :yes:
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline lyjse (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.2%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: August 13, 2017, 05:52:12 pm »
Jeg forstår ikke, du tror på den slags... men du sorterer dog lidt -  ser det ud til  :ROFL: og hver sin tro, vi har jo trosfrihed i Danmark.

Vi kan "snakkes ved" engang i september  :big_grin:

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    78.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: August 14, 2017, 10:31:40 am »
Jeg forstår ikke, du tror på den slags... men du sorterer dog lidt -  ser det ud til  :ROFL: og hver sin tro, vi har jo trosfrihed i Danmark.

Vi kan "snakkes ved" engang i september  :big_grin:

Jeg forstår heller ikke, at folk tror på guder.

Sådan er der jo så meget. :blum:
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.