Forfatter Emne: Raket-Madsen, den sunkne ubåd og den mystiske forsvundne kvinde  (Læst 530 gange)

Offline politisk ukorrekt (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    78.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Raket-Madsen, den sunkne ubåd og den mystiske forsvundne kvinde
« Dato: August 12, 2017, 12:37:26 am »
Hvad får I ud af det drama, der udspiller sig i øjeblikket, hvor raket-Madsen nu mistænkes for mord på en kvindelig journalist, der meldes savnet og som angiveligt skulle have været med Madsen ude og sejle i ubåd i torsdag. For så at være blevet sat af ved Refshaleøen sent torsdag aften (hævdes det), hvor hun så åbenbart ikke er dukket op siden?

Jeg tænkte med det samme, at det virkede påfaldende, at kvinden har været væk i et døgn og så synker ubåden lige tilfældigvis dagen efter. Det virker for søgt - som om det var en bevidst handling for at slette nogle spor....

Men er der andre muligheder?

Jeg tænker:

- kvinden kan teoretisk være forsvundet efter hun er gået i land. Men så er det bare stadig et pudsigt sammentræf, at ubåden lige synker dagen efter. Men tilfældigheder KAN jo ske, så man ved aldrig.

- måske har der slet ikke været nogen kvinde ombord. Måske er det en misforståelse? Men i så fald hvor er kvinden så henne nu?

- kan det hele være et hoax? Raket-Madsen forsøger jo at bygge sin egen rumraket. Og hvis jorden nu ER flad, som nogle  jo hævder, så vil magteliten måske forsøge at forhindre Madsen i at nå til rummet, hvor han så evt. kan bevise, at jorden er flad. Kunne eliten så brygge et fiktivt mord sammen og få ham dømt for noget, der reelt er et hoax? Det er f.eks. sært, at der ikke figurerer noget navn eller billede på den svenske journalist i medierne. Som om hun bare er en opfundet identitet. Nogle kan så efterfølgende have lavet sabotage på ubåden. - Men hvad ved jeg? DETTE virker langt ude, ja, jeg ved det. Men magteliten lavede jo samme nummer med Julian Assange, som man fik bundet en fake voldtægtsanklage på halsen, fordi han blev ubekvem for eliten med alle sine wikileaks. :yes:

Hvad tænker I om sagen?
« Senest Redigeret: August 12, 2017, 12:40:48 am af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    33.6%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Raket-Madsen, den sunkne ubåd og den mystiske forsvundne kvinde
« Svar #1 Dato: August 12, 2017, 06:08:35 am »
Det må vi fundere over.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline genuine Troll

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    6.6%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
Forklaringen er nok mere enkel, ;)
« Svar #2 Dato: August 12, 2017, 07:48:22 am »
Hvad får I ud af det drama, der udspiller sig i øjeblikket, hvor raket-Madsen nu mistænkes for mord på en kvindelig journalist, der meldes savnet og som angiveligt skulle have været med Madsen ude og sejle i ubåd i torsdag. For så at være blevet sat af ved Refshaleøen sent torsdag aften (hævdes det), hvor hun så åbenbart ikke er dukket op siden?

Jeg tænkte med det samme, at det virkede påfaldende, at kvinden har været væk i et døgn og så synker ubåden lige tilfældigvis dagen efter. Det virker for søgt - som om det var en bevidst handling for at slette nogle spor....

Men er der andre muligheder?

Jeg tænker:

- kvinden kan teoretisk være forsvundet efter hun er gået i land. Men så er det bare stadig et pudsigt sammentræf, at ubåden lige synker dagen efter. Men tilfældigheder KAN jo ske, så man ved aldrig.

- måske har der slet ikke været nogen kvinde ombord. Måske er det en misforståelse? Men i så fald hvor er kvinden så henne nu?

- kan det hele være et hoax? Raket-Madsen forsøger jo at bygge sin egen rumraket. Og hvis jorden nu ER flad, som nogle  jo hævder, så vil magteliten måske forsøge at forhindre Madsen i at nå til rummet, hvor han så evt. kan bevise, at jorden er flad. Kunne eliten så brygge et fiktivt mord sammen og få ham dømt for noget, der reelt er et hoax? Det er f.eks. sært, at der ikke figurerer noget navn eller billede på den svenske journalist i medierne. Som om hun bare er en opfundet identitet. Nogle kan så efterfølgende have lavet sabotage på ubåden. - Men hvad ved jeg? DETTE virker langt ude, ja, jeg ved det. Men magteliten lavede jo samme nummer med Julian Assange, som man fik bundet en fake voldtægtsanklage på halsen, fordi han blev ubekvem for eliten med alle sine wikileaks. :yes:

Hvad tænker I om sagen?

Den svenske journalist som var/er et lille nips på 1,60 iført nederdel og nylonstrømper har sikkert været for meget for `raket-Madsens´  testeronfyldte krop - jeg vil antage at hans tilnærmelser er blevet afvist og så er han `kommet til´ at slå hende ihjel,  :girl_impossible:  :girl_sad:
« Senest Redigeret: August 12, 2017, 07:57:16 am af genuine Troll »
Fake profil, :girl_blum2:

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    16.4%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: August 12, 2017, 12:37:03 pm »

Det er f.eks. sært, at der ikke figurerer noget navn eller billede på den svenske journalist i medierne. Som om hun bare er en opfundet identitet. Nogle kan så efterfølgende have lavet sabotage på ubåden. - Men hvad ved jeg? DETTE virker langt ude, ja, jeg ved det.

Kim Isabel Fredrika Wall er navnet på journalisten, så nu har du både navn og billede.

http://ekstrabladet.dk/112/kim-isabel-forsvundet-i-ubaadsdrama/6775956
I'm a Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    78.6%
    • Vis profil
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

• Hyper medlem
  • Activity:
    78.6%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: August 13, 2017, 10:24:36 am »
Nogle hypoteser:

1. Madsen har gjort tilnærmelser til kvinden. Hun har afslået og i affekt har han slået hende i hjel og har så forsøgt at synke ubåden for at fjerne sporene.

2. Madsen forårsager ved et uheld kvindens død. Han går i panik og forsøger at skjule sporene.

3. Madsen sætter ganske rigtigt kvinden i land. Hendes mand får nys om, at hun har været ham utro med Madsen og manden gør det af med hende og giver Madsen skylden, for at slippe for straf selv. Så han lader som om hun er pist forsvundet helt sporløst.

4. Kvinden er i virkeligheden en reptilian udsendt fra Illuminati.

Bemærk at hun laver en trekant med sine hænder her. Er det et tegn?

Illuminati og NASA er bange for Madsens raket, for den kan afsløre at jorden er flad (eller måske hul?). Så de sender en reptilian, forklædt som køn kvinde, afsted. Nede i ubåden forsøger hun at slå Madsen ihjel. I selvforsvar lykkes det Madsen at overvinde hende - men da han ved, at ingen, bortset fra Reptiltossen, vil tro på hans historie om reptilet, gør han det af med hende i panik. Dommeren vil jo aldrig tro på, at hun er en reptilian fra Illuminati.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    13.2%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: August 13, 2017, 10:52:49 am »
Teori 5:
Efter en hed hyrdetime nede i ubåden kommer de begge i tanke om at de har en kæreste derhjemme. Det er desuden langt over det tidspunkt hvor de skulle have været hjemme. De går så i panik. Han sætter hende af i land hvorefter de hver især forsøger at finde på en dækhistorie så deres kærester ikke fatter mistanke. Han finder på det med at sænke ubåden mens hun indtil videre gemmer sig et sted.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    13.2%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: August 13, 2017, 11:57:46 am »
Det er strengt forbudt at stege pøller om bord på en ubåd. Man ville simpelthen blive kvalt i dunsten.

• Hyper medlem
  • Activity:
    78.6%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: August 14, 2017, 08:21:28 pm »
Her er Reptiltossens mening om Raket-Madsen-sagaen. Er det helt, som medierne vil have os til at tro - eller kunne der ligge en konspirations bag? :hyper:

Er ubådssagen med Raket Madsen en sammensværgelse imod det danske rumprogram?

https://www.youtube.com/watch?v=GBQC1qy213g

• Hyper medlem
  • Activity:
    78.6%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: August 15, 2017, 12:44:49 am »
Jeg fik en del reaktioner på min Youtube-video ovenover, som allerede er blevet set af ca. 100 seere.

En fyr, der også har undersøgt sagen, sendte mig et par informationer. Og jeg hælder nu klart til at mene, at ubådssagen er en sammensværgelse. Det er NASA, der vil sætte en stopper for det danske rumprogram og derfor ønsker man at passivisere hr. Madsen, som personificerer det danske rumprogram. Og uden Madsen kører programmet helt i sænk, som denne artikel fortæller:

http://kurtjoensen.livejournal.com/9098.html

Hende Kim Wall virker også som en mystisk skikkelse. Fordi:

- hun siges at være svensker og født i Trelleborg. Men hun hedder Kim Wall, som er alt andet end et svensk navn. Og hun skriver totalt perfekt engelsk, som om hun var opvokset i USA eller England. Har også skrevet artikler til bl.a. New York Times o.s.v. Det er svært at se nogen forbindelse til Sverige, når man sådan følger den info, der står om hende på nettet. Og infoen går kun tilbage til ca. 2015, så eksisterede hun overhovedet før 2015 som Kim Wall?

Det er nemlig underligt, at på hendes twitter hedder hun to navne. Både Kim Wall og Nicole Goddard. Igen et alt andet end svenskklingende navn.

https://twitter.com/kiimwall

Her det billede hun bruger på sin twitter, hvor hun kalder sig Nicole Goddard:

Er Nicole Goddard hendes virkelige identitet og er Kim Wall bare dæknavnet opfundet til lejligheden - til denne Peter Madsen-saga?

Det sjove er, at hun hedder Goddard, åbenbart. I NASA er der nemlig noget, der hedder NASA’s Goddard Space Flight Center....

https://www.nasa.gov/feature/goddard/2016/goddard-pioneers-celebrating-women-in-science-and-engineering

Og det er jo pudsigt, fordi min tanke netop er, at at Kim Wall er udsendt fra NASA og at det hele er en sammensværgelse, som drejer sig om at NASA vil sætte en stopper for det danske rumprogram. Så har man - tror jeg - sendt Kim Wall alias Nicole Goddard fra (måske) NASA´s Goddard-center ud for at få hængt Peter Madsen op på det her - formentligt fiktive - mord.

Jeg tror ikke længere på, at Madsen har myrdet Kim Wall. Jeg tror, at Kim Wall lever i bedste velgående, men at hun nu dropper sin Kim Wall-identitet og sikkert går tilbage til at kalde sig Nicole Goddard eller hvad hun nu hed før. Og så får de dømt Madsen for det her mord og vupti, så har NASA fået sat en stopper for det danske rumprogram og slipper for dén konkurrence.

Måske går Madsen fri, men så vil man stadig have fået sat en kæp i hjulet på hans rumprogram, da denne sag nok altid vil kaste en skygge over ham, så han måske får svært ved at finde sponsorer og folk, der vil støtte ham....
« Senest Redigeret: August 15, 2017, 12:56:07 am af politisk ukorrekt »

Offline genuine Troll

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    6.6%
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: August 15, 2017, 01:13:16 am »
Jeg tror ikke NASA frygter den lille nytårsraket Madsen sendte op sidste år eller hans lille lomme-ubåd,

Noget lusk HAR han lavet den aften, sejlede uden lanterner så der var et skib der var ved at kolidere med ham, yderligere har man fundet ud af at ubåden  bevidst blev sænket,  :girl_sigh:

Næ der er sket noget helt andet se bare her, er hun ikke bare en lækkerbidsken for enhver kærligheds-hungrende raketforsker,?  :girl_smile:

« Senest Redigeret: August 16, 2017, 10:11:27 pm af genuine Troll »
Fake profil, :girl_blum2:

• Hyper medlem
  • Activity:
    78.6%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: August 15, 2017, 10:25:41 am »
Jeg tror ikke NASA frygter den lille nytårsraket Madsen sendte op sidste år eller hans lille lomme-ubåd,

Men hans mål er jo at få en bemandet raket afsted. Og så kan han afsløre at jorden måske er flad. Og det er dét, som NASA er bange for. :yes:

Noget lusk har han lavet den aften, sejlede uden lanterner så der var et skib der var ved at kolidere med ham, yderligere har man fundet ud af at ubåden  bevidst blev sænket,  :girl_sigh:

Jeg indrømmer, at hans adfærd er mistænkelig. Men for det første ved vi ikke, om det passer hvad politiet siger (da politiet er kendt for at lyve). Og for det andet kan Madsen have følt sig presset, så han følte at han blev nødt til at skjule sporene, fordi der måske var blevet plantet falske spor imod ham. Hvis det er et falsk flag.

Næ der er sket noget helt andet se bare her, er hun ikke en lækkerbidsken for enhver kærligheds-hungrende raketforsker,?  :girl_smile:

Hun er da meget køn, men Madsen anses jo også selv for en attraktiv mand, så jeg har svært ved at se, at han skulle have behov for at rende rundt og voldtage kvinder. Jeg mener i øvrigt at have læst, at han allerede HAR dame på.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    62.6%
  • Country: gl
    • Vis profil
Du virker ret naiv
« Svar #12 Dato: August 15, 2017, 10:44:58 am »

Hun er da meget køn, men Madsen anses jo også selv for en attraktiv mand, så jeg har svært ved at se, at han skulle have behov for at rende rundt og voldtage kvinder. Jeg mener i øvrigt at have læst, at han allerede HAR dame på.

Det er ret underligt - du har den mening, at voldtægt sker "af nød".
din Gud være med dig

• Hyper medlem
  • Activity:
    78.6%
    • Vis profil
Sv: Kim Wall´s identitet er omgivet med megen mystik.
« Svar #13 Dato: August 15, 2017, 10:50:51 am »

Så du mener det handler om dominans eller andet?

Selvfølgelig kan jeg ikke helt afvise, at Madsen har voldtaget hende. Men jeg synes bare, der er nogle underlige omstændigheder, der tyder på at det er et hoax eller falsk flag. Bl.a. det faktum, at journalisten er omgivet med så meget mystik. En svensker, der hedder Kim Wall og stort set taler bedre engelsk end svensk og som endda har arbejdet indenfor udenrigspolitik (d.v.s. har arbejdet for regeringen), ja, det finder jeg mistænkeligt. Især dét, at hun åbenbart har to identiteter, da jeg kan se, at hun også kalder sig Nicole Goddard. Hvem er hun egentlig i virkeligheden? Eksisterer Kim Wall overhovedet eller er hun et dæknavn for Nicole Goddard, de har fundet på til lejligheden?

« Senest Redigeret: August 15, 2017, 10:52:29 am af politisk ukorrekt »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    62.6%
  • Country: gl
    • Vis profil

Så du mener det handler om dominans eller andet?

Selvfølgelig kan jeg ikke helt afvise, at Madsen har voldtaget hende. Men jeg synes bare, der er nogle underlige omstændigheder, der tyder på at det er et hoax eller falsk flag. Bl.a. det faktum, at journalisten er omgivet med så meget mystik. En svensker, der hedder Kim Wall og stort set taler bedre engelsk end svensk og som endda har arbejdet indenfor udenrigspolitik (d.v.s. har arbejdet for regeringen), ja, det finder jeg mistænkeligt. Især dét, at hun åbenbart har to identiteter, da jeg kan se, at hun også kalder sig Nicole Goddard. Hvem er hun egentlig i virkeligheden? Eksisterer Kim Wall overhovedet eller er hun et dæknavn for Nicole Goddard, de har fundet på til lejligheden?

Det har intet at gøre med, om Madsen har voldtaget Kim Wall - men med den måde som du argumenterer på!

Jeg mener ikke, at voldtægt hænger sammen med, om man kan score.

din Gud være med dig