Forfatter Emne: Jeg bliver seksuelt ophidset af mine hvide herreunderbukser m. gylp !  (Læst 222 gange)

Offline Låsby (OP)

• Jr. medlem
  • **
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Jeg syntes mine hvide underbenklæder er tiltagende frække for de er begyndt at sende mig æggende blikke og komme med uartige opfordringer til at jeg 'tar' dem gennem gylpen! Ja, det lyder måske lidt underligt, men de nærmest tigger om at jeg 'gør det' med dem, hvilket så gør at jeg ikke kan falde i søvn før jeg har åbnet for sprinkleranlæget og har klattet i dem.

Er det normalt?

Offline natasja60

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Jeg bliver seksuelt ophidset af mine hvide herreunderbukser m. gylp !
« Svar #1 Dato: August 12, 2017, 03:26:33 pm »
Hej alle
Mit navn er Natasja Eluf, jeg er en leder i kredit-mellem personer, der er autoriseret som en professionel långiver Kredit.
Jeg er en person, der tilbyder lån, der spænder fra knap 10.000 DKK til 9.000.000 DKK der skal tilbagebetales fra 1 år op til 30 år for alle personer, der er i stand til at respektere mine betingelser.
Gør din låneansøgning online på følgende adresse: eluf.natasja@hotmail.com med en rente, der spænder fra 3% til 5%, afhængigt af størrelsen af lånet.
Jeg er en person af god moralsk karakter, som hjælper mennesker i nød for penge, så tøv ikke med at kontakte mig via mail
Vi laver lokale lån og internationale lån til folk over hele verden.
Forsigtig: undlad at kontakte mig, hvis du ikke er alvorlig, under straf af retsforfølgning.
Tak

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    16.8%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: August 12, 2017, 05:06:18 pm »
Ok, denne gang er det lidt sjovt. Du forsøger dog i det mindst at variere din stil og prøver dig nu på tysk. Dit profilbillede minder i øvrigt om Sturmbannführer´s. :hyper:
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    16.8%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: August 12, 2017, 05:23:57 pm »
Ok, denne gang er det lidt sjovt. Du forsøger dog i det mindst at variere din stil og prøver dig nu på tysk. Dit profilbillede minder i øvrigt om Sturmbannführer´s. :hyper:

Si si... du bist ein guten mench mein freund! Sprechen sie nur daniches?

Danke. Ich verstehe Deutsch, Ja. Aber es sind viele Jahre wo ich die Deutsche Sprache nur wenig benutzt habe. So ganz erlich ist mein Deutsh alles anders als perfekt. In diesem Text gibt es wohl auch einige Fehler, vermute ich.😐
« Senest Redigeret: August 12, 2017, 05:25:54 pm af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

BannerFøreren

• Gæst
« Svar #4 Dato: August 12, 2017, 05:47:01 pm »
Jawohl, Hrr. von Hanneken. Længe siden man har set Dem på disse kanter. Sådan en 72-73 år vel?   :dash3: