Afstemning

Hvor løs i pøllen vurderer du Rik er?

Meget
0 (0%)
Super meget
0 (0%)
Psykopat meget
1 (100%)
Han er en omgang lummer tyndskid ham i nr. 3
0 (0%)
Rik er sandfærdig og troværdig
0 (0%)

Totale antal stemmeafgivende: 1

Afstemingen er lukket: September 04, 2017, 08:08:57 pm

Forfatter Emne: AFSTEMNING: Rik er løs i pøllen... men hvor meget?  (Læst 273 gange)

Offline Låsby (OP)

• Jr. medlem
  • **
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
AFSTEMNING: Rik er løs i pøllen... men hvor meget?
« Dato: August 10, 2017, 08:08:57 pm »
Rik/Pølsemesteren har genoptrykt verdens længste indlææjj igen - efter tidl. at have offentliggjort det på SS-debatten. Men hvor løs er Rik i pøllen?

JoIo

• Gæst
Sv: AFSTEMNING: Rik er løs i pøllen... men hvor meget?
« Svar #1 Dato: August 10, 2017, 09:37:31 pm »
Rik/Pølsemesteren har genoptrykt verdens længste indlææjj igen - efter tidl. at have offentliggjort det på SS-debatten. Men hvor løs er Rik i pøllen?

Nah lille Stikker Rik fra Låsby
Nu tager jeg på ferie i morgen, jeg ved at du kommer tilbage, hvis du ellers får lov fra pleje personalet i Sdr Omme.

Kan du, altså indenfor dine evner, komme med et lidt mere interessant profil.
Du starter med at lyde som en gammelt 78. plade
« Senest Redigeret: August 10, 2017, 09:39:52 pm af JoIo »

Offline Venstrefløjens Hævner

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0.2%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: August 10, 2017, 10:35:25 pm »
Har I dog ikke andet at skrive om end Poul? Han kan ikke engang svare for sig, fordi han er bannet for livstid. Find dog på noget andet.

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    16.8%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: August 10, 2017, 10:42:15 pm »
Poul er heller ikke herinde. Alle dem, som bliver beskyldt for at være ham, er jo fakes oprettet af Olsen, fordi han savner Poul. Det er næsten synd. Men Olsen, du behøver da ikke være så ensom. Vi andre vil da nok skrive lidt med dig, hvis du bare lader være med at poste alle de pølsebilleder. Dem er vi altså helst fri for. På forhånd tak....(ellers kan du evt. lave en pølsetråd, hvor du advarer folk på forhånd om, at du poster pøllebilleder i dén - det er trods alt bedre end at smide pøllerne op i hovedet på folk).

Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Låsby (OP)

• Jr. medlem
  • **
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: August 10, 2017, 11:01:27 pm »
Poul er heller ikke herinde. Alle dem, som bliver beskyldt for at være ham, er jo fakes oprettet af Olsen, fordi han savner Poul. Det er næsten synd. Men Olsen, du behøver da ikke være så ensom. Vi andre vil da nok skrive lidt med dig, hvis du bare lader være med at poste alle de pølsebilleder. Dem er vi altså helst fri for. På forhånd tak....(ellers kan du evt. lave en pølsetråd, hvor du advarer folk på forhånd om, at du poster pøllebilleder i dén - det er trods alt bedre end at smide pøllerne op i hovedet på folk).

Ja det er jeg enig i. Men lige for at komme en misforståelse i forkøbet så er det altså ikke mig der har postet en masse ækle pølser her på dd. Det er mest pu og så ham der der godt kan lide ladybøgeser der tisser tis. Ikke mig. Jeg gør næsten aldrig noget - ja lidt uskyldig spaß måske fra tid til anden, men foretrækker alm. supp-steg-&-is-konversationer.

Bevis: http://www.din-debat.dk/index.php?topic=6385.msg85646;topicseen#new
(jeg har én lille bitte uskyldig hundelort i en tråd mens de andre har klasket den til med store pludder-pøller til ukendelighed)
« Senest Redigeret: August 10, 2017, 11:09:25 pm af Låsby »

Offline natasja60

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: August 12, 2017, 03:25:47 pm »
Hej alle
Mit navn er Natasja Eluf, jeg er en leder i kredit-mellem personer, der er autoriseret som en professionel långiver Kredit.
Jeg er en person, der tilbyder lån, der spænder fra knap 10.000 DKK til 9.000.000 DKK der skal tilbagebetales fra 1 år op til 30 år for alle personer, der er i stand til at respektere mine betingelser.
Gør din låneansøgning online på følgende adresse: eluf.natasja@hotmail.com med en rente, der spænder fra 3% til 5%, afhængigt af størrelsen af lånet.
Jeg er en person af god moralsk karakter, som hjælper mennesker i nød for penge, så tøv ikke med at kontakte mig via mail
Vi laver lokale lån og internationale lån til folk over hele verden.
Forsigtig: undlad at kontakte mig, hvis du ikke er alvorlig, under straf af retsforfølgning.
Tak

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.8%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: August 13, 2017, 06:43:50 pm »
Hej alle
Mit navn er Natasja Eluf, jeg er en leder i kredit-mellem personer, der er autoriseret som en professionel långiver Kredit.
Jeg er en person, der tilbyder lån, der spænder fra knap 10.000 DKK til 9.000.000 DKK der skal tilbagebetales fra 1 år op til 30 år for alle personer, der er i stand til at respektere mine betingelser.
Gør din låneansøgning online på følgende adresse: eluf.natasja@hotmail.com med en rente, der spænder fra 3% til 5%, afhængigt af størrelsen af lånet.
Jeg er en person af god moralsk karakter, som hjælper mennesker i nød for penge, så tøv ikke med at kontakte mig via mail
Vi laver lokale lån og internationale lån til folk over hele verden.
Forsigtig: undlad at kontakte mig, hvis du ikke er alvorlig, under straf af retsforfølgning.
Tak

Må sq da håbe du møder en bus med dårlige bremser i et fodgængerfelt - plattenslager og klaphat - fuck you. :bug: :crigon_01: :dwarf: :girl_devil:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!