Forfatter Emne: Byrådsmedlem i Ishøj ekskluderet fra socialakrobaterne for at sige sandheden...  (Læst 969 gange)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    91.2%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Simuler lidt åndsfrisk
« Svar #45 Dato: August 12, 2017, 06:30:22 pm »
Anklageren:
Citér
Hvor skulle jeg vide det fra?

Morsomt?
Eftersom det er dig, der er Venstrefløjens Hævner (med privat foto af dig som avatar), har jeg vel grund til at spørge.
Hvordan ved du, at bæ-skribenten Kålby m.m. er højreorienteret?

De "nationale" og deres rundtossede profilgætteri  :big_grin:
Kunsten er, at kunne se forskel på det, som skal ændres, det der bør ændres og det der ikke kan ændres

BannerFøreren

• Gæst
Sv: Hvad nu Bjarne fisker?
« Svar #46 Dato: August 12, 2017, 06:40:34 pm »
Hævnerklageren:
Citér
Rundtosset?

Hmmm. Jeg synes nu, jeg genkender manden på disse billeder....

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=2984.msg33017#msg33017

"Glemmer du, så husker vi det ord for ord..."    :Laie_35:

Offline politisk ukorrekt (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    16.8%
  • Country: 00
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
Sv: Hvad nu Bjarne fisker?
« Svar #47 Dato: August 12, 2017, 06:59:47 pm »
Hævnerklageren:
Citér
Rundtosset?

Hmmm. Jeg synes nu, jeg genkender manden på disse billeder....

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=2984.msg33017#msg33017

"Glemmer du, så husker vi det ord for ord..."    :Laie_35:

Der er i hvert fald ikke nogen tvivl om, at det er samme person, der er på Venstrefløjens Hævner´s profilfoto.

Dog kan jeg, når jeg følger dit link, se, at der åbenbart et tvivl om, hvor vidt det er den rigtige Anklager selv, der er på billedet. Men han har da i hvert fald udgivet sig for at være ham.

Så er der to muligheder nu. Enten ER Venstrefløjens Hævner Anklageren selv. Eller også er det én, der har gemt de billeder, og forsøger at lave et falsk flag og give indtryk af at være Anklageren.

Det er velkendt, at vi har en kopist herinde, der f.eks. et par gange har udgivet sig for at være Poul Jørgensen.
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    91.2%
    • Vis profil
BannerFøreren har ikke opfundet den dybe tallerken
« Svar #48 Dato: August 12, 2017, 07:04:54 pm »

Der er i hvert fald ikke nogen tvivl om, at det er samme person, der er på Venstrefløjens Hævner´s profilfoto.

Dog kan jeg, når jeg følger dit link, se, at der åbenbart et tvivl om, hvor vidt det er den rigtige Anklager selv, der er på billedet. Men han har da i hvert fald udgivet sig for at være ham.

Så er der to muligheder nu. Enten ER Venstrefløjens Hævner Anklageren selv. Eller også er det én, der har gemt de billeder, og forsøger at lave et falsk flag og give indtryk af at være Anklageren.

Det er velkendt, at vi har en kopist herinde, der f.eks. et par gange har udgivet sig for at være Poul Jørgensen.

Det er da mig, som er på billedet, men man kan sige selv, at jeg ikke ville udgive mig for at være Venstrefløjens Hævner - og bruge mit eget billede.

Desuden synes jeg, det er åndssvagt at gå så højt op i den slags - BannerFøreren er som en ædru udgave af Poul Jørgensen  :big_grin:

« Senest Redigeret: August 12, 2017, 07:17:08 pm af Anklageren »
Kunsten er, at kunne se forskel på det, som skal ændres, det der bør ændres og det der ikke kan ændres

Offline politisk ukorrekt (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    16.8%
  • Country: 00
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
Sv: BannerFøreren har ikke opfundet den dybe tallerken
« Svar #49 Dato: August 12, 2017, 07:07:15 pm »
Det er da mig, som er på billedet - men man kan sige selv, at jeg ikke ville udgive mig for at være Venstrefløjens Hævner - og så bruge mit eget billede.

Desuden synes jeg, det er åndssvagt at gå så højt op i den slags - BannerFøreren er som en ædru udgave af Poul Jørgensen  :big_grin:

Det er derfor, jeg skrev tidligere i dag, at jeg troede det var dig, indtil han ændrede profilbillede. Da jeg så det nye profilbillede, ændrede jeg mening og tenderer nu til at sige, at det er én, der forsøger at udgive sig for at være dig. For det giver ikke så meget mening, at du ville udlevere dig selv fra den profil. Det virker bare ulogisk.

Medmindre du ganske enkelt er ude på at skræmme dine fjender med den meget bryske mimik, du har på billedet. :hyper:

« Senest Redigeret: August 12, 2017, 07:10:14 pm af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    91.2%
    • Vis profil
Sv: BannerFøreren har ikke opfundet den dybe tallerken
« Svar #50 Dato: August 12, 2017, 07:18:21 pm »
Det er da mig, som er på billedet - men man kan sige selv, at jeg ikke ville udgive mig for at være Venstrefløjens Hævner - og så bruge mit eget billede.

Det er derfor, jeg skrev tidligere i dag, at jeg troede det var dig, indtil han ændrede profilbillede. Da jeg så det nye profilbillede, ændrede jeg mening og tenderer nu til at sige, at det er én, der forsøger at udgive sig for at være dig. For det giver ikke så meget mening, at du ville udlevere dig selv fra den profil. Det virker bare ulogisk.

Medmindre du ganske enkelt er ude på at skræmme dine fjender med den meget bryske mimik, du har på billedet. :hyper:

I virkeligheden ser jeg ret godt ud af en 67-årig at være - uden grimasser  :smile1: