Forfatter Emne: Indvandringens pris  (Læst 973 gange)

JoIo

• Gæst
Sv: Indvandringens pris
« Svar #15 Dato: August 09, 2017, 09:10:23 pm »
som forresten min familie synes ligner mig på grund af frisuren?
Synes din familie nu at du ligner Samantha Womack? :smile:

http://www.newsgrio.com/sites/entertainment/39113-samantha-womack-reunites-with-on-screen-sibling-rita-simons-as-she-returns-to-eastenders.html

Ja, det er ikke nemt med personlighedsspaltning. :smile:

Flot arbejde Sherlock. -æ)

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.2%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: August 09, 2017, 10:40:41 pm »

"Me", må jeg godt stille dig to simple spørgsmål?

- Har du nogensinde skrevet et rigtigt oplæg om et rigtigt seriøst emne herinde?

Venligst,
Bente.

Af en helt ny profil her på stedet, er du sandelig velorienteret om folks gøren og laden.
I'm a Troll

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.4%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: August 09, 2017, 11:01:02 pm »

"Me", må jeg godt stille dig to simple spørgsmål?

- Har du nogensinde skrevet et rigtigt oplæg om et rigtigt seriøst emne herinde?

Venligst,
Bente.

Af en helt ny profil her på stedet, er du sandelig velorienteret om folks gøren og laden.

Ja, så helt ny er vedkommende næppe.

Om det så er et af Rudi-bandens medlemmer i en ny forklædning - eller om det er Tigermanden, der troller, er jo ikke til at vide...

Også pudsigt, som vedkommende har skiftet avatar tre gange indenfor det første døgn. Og nu er det en anden person, der optræder derpå, end den første....:blum:
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.2%
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: August 09, 2017, 11:48:11 pm »

Ja, så helt ny er vedkommende næppe.

Om det så er et af Rudi-bandens medlemmer i en ny forklædning - eller om det er Tigermanden, der troller, er jo ikke til at vide...

Også pudsigt, som vedkommende har skiftet avatar tre gange indenfor det første døgn. Og nu er det en anden person, der optræder derpå, end den første....:blum:
Næ, man kan aldrig vide,men siden ham i uniformen beklagede dybt, er det sikkert en af uniformens venner.

I'm a Troll

Offline Massey

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0.4%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: August 10, 2017, 08:51:32 am »
Problemerne med islam i Danmark er mangeartede og fører ofte til væmmelige oplevelser for de danskere, der er så uheldige at bo i indvandrertunge områder. Der er tale om chikane og af forskellige slags og grad. Mange danskere udsættes for racisme fra muslimerne, og i Gellerup tangerede det etnisk udrensning, da bydelens grønlandske befolkningsgruppe blev stenet ud af muhamedanerne.

Man skal være både naiv og virkelighedsfjern i usædvanlig grad, hvis man ikke evner at se problemerne. Men vi må være ærlige og erkende det værste af det hele: Det er problemer, som vi danskere har skabt for os selv. Der er ingen, der har påtvunget os de fremmede, det kan kun folketinget tage æren for. Dermed ligger ansvaret i sidste ende hos de personer, der har stemt på de partier, som har gennemført den politik, der har sikret en stor muslimsk indvandring – først i slutningen af 60’erne (gæstearbejdere), og siden 1983, hvor den katastrofale udlændingelov åbnede op for horder af velfærdsjægere.

Ansvaret er vores eget.

Problemet er, at vi står i det dilemma, der hedder: ”skal vi være tolerante over for intolerancen?” Den situation vi har bragt vores land i betyder, at demokratiet vil blive sat uden for døren på den ene eller den anden måde. Vi kan enten vælge at fortsætte den ”humanistiske” stil med uhæmmet muslimsk indvandring, og det vil med sikkerhed smadre demokratiet. Som hygge-imamen, Abdul Wahid Pedersen forsikrede: Sharia vil blive indført, når der er muhamedansk flertal (http://www.danskkultur.dk/folder/Islamiske_ord1.pdf)

En anden mulig udvikling, som også vil ændre demokratiet, som vi kender det i dag er, at vi begynder at forholde os pragmatisk til problemerne med muhamedanerne. Vi må gøre op med den lunkne politiske tilgang, hvor man ikke kan tage fat i problemets rod, fordi der ikke må gøres forskel. Med andre ord: Man må ikke kalde en spade for en spade.

Vi har brug for at kunne praktisere en ledelses- og styreform her i landet Danmark, hvor muhamedanerne der kommer hertil som velfærdsjægere ikke automatisk har samme rettigheder som andre. Det vil betyde, at man kommer til at gøre forskel på mennesker på baggrund af deres etnicitet og religion; det vil i praksis være diskrimination. Men det vil være det eneste rigtige. Det vil være enden på vores demokrati, som vi kender det. Men demokratiet er under alle omstændigheder prisgivet. Vi kan ikke opretholde tilstande, som ikke tager højde for muhamedaner-invasionen. Det vil være den sikre undergang for Danmark.

Personligt så jeg helst, at vi aldrig havde bragt os selv i den situation. At vi havde ført ansvarlig politik dengang, men det lå i tidsånden i 60erne og 70erne – man skulle omvælte det konventionelle. De af os, der stilfærdigt sagde vores dengang blev kaldt stivstikkere og jakkesæt. Når jeg ser tilbage i dag er jeg ikke et sekund i tvivl om, at det var mig og mine, der havde ret, for den regning vi står med nu er kolossal.

Vi blev et multikulturelt indvandringsland, men prisen var vores demokrati. Var det virkelig det værd?

Det er trist og se alt det der blev kæmpet for før går til spilde på den måde.
Der skulle være stillet krav til dem der kom ind her, istedet for hovedløst importere sociale problemer , mens man bilde folk ind det var en gevinst for landet.

Der skal ske  noget drastisk, hvis den nedtur skal vendes.

JoIo

• Gæst
« Svar #20 Dato: August 10, 2017, 04:50:54 pm »
NEGERRØV = GUBBI = BANNING.

Ta din sut og op på potten igen

Offline Sturmbannführer (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
  • Vi viser Vejen
    • Vis profil
    • Nordfront
« Svar #21 Dato: August 11, 2017, 11:32:49 pm »
Så lykkedes det jer også lige at få Bente jaget væk fra debatten. Det er synd, for hun virkede faktisk som en person, der reflekterede over tingene, og som sikkert også ville bidrage positivt til debatten.

Men "brovterne" fik som sædvanligt vippet én ud, som de kunne se ville sige dem imod. Nogen gange er det en en børnehave, det her sted.
Vi kæmper for Europas Frihed og Kultur

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.2%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: August 12, 2017, 12:09:18 am »
Så lykkedes det jer også lige at få Bente jaget væk fra debatten. Det er synd, for hun virkede faktisk som en person, der reflekterede over tingene, og som sikkert også ville bidrage positivt til debatten.

Men "brovterne" fik som sædvanligt vippet én ud, som de kunne se ville sige dem imod. Nogen gange er det en en børnehave, det her sted.

Åhhh hvor er det synd!
Helle og Bente og alle de andre søde kvinder, som er blevet jaget på porten.
De er sikkert hjemme i køkkenet for at føde børn, som de kan fremstille i kirken næste søndag.
I'm a Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.4%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: August 12, 2017, 12:11:24 am »
Så må du jo opfinde en ny dame, når nu vi ikke hoppede på Helle og Bente. Hvad med at kalde den næste Grete eller Mette eller Susanne eller Annelise? Det er bare at klø på - der er nok af muligheder til næste fake-højreprofil af et quindemenneske...........

Husk nu endelig DEN HER smiley, hvis det er en quinde, du vil lave. Så ser det vist mere quind-agtigt ud, har jeg ladet mig fortælle...:  :almirena_04:

« Senest Redigeret: August 12, 2017, 12:17:06 am af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Front Helle

• Gæst
« Svar #24 Dato: August 12, 2017, 08:57:41 am »
Lunavecchia:
Citér
Åhhh hvor er det synd!
Helle og Bente og alle de andre søde kvinder, som er blevet jaget på porten.
Dream, dream, dream.... du bliver så skuffet.

Citér
De er sikkert hjemme i køkkenet for at føde børn, som de kan fremstille i kirken næste søndag.
:big_grin:  Taget i betragtning at der i din profil står, at du er af hunkøn, er det godt nok sparsomt, hvad du ved om familieliv og fødsler i Danmark!
Jeg har hørt om nogen, der blev hjemmedøbt i en fart, fordi der var fare for barnets liv. Men ellers går der normalt noget mere end en uge, før børn bliver døbt (går ud fra, at det er det du mener).
Og du mener, at danske kvinder sædvanligvis føder i køkkenet:girl_haha:

Tør jeg gætte på, at "det smuttede" i dit raseri over de tilbagestående danske familier, der kan finde på at få deres børn døbt i folkekirken?
Og tør jeg gætte på, at du aldrig er blevet mor - eller fødte du i en snæver vending i køkkenet?

Online genuine Troll

• Fuld medlem
  • Activity:
    9.2%
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: August 12, 2017, 08:58:45 am »
Så må du jo opfinde en ny dame, når nu vi ikke hoppede på Helle og Bente. Hvad med at kalde den næste Grete eller Mette eller Susanne eller Annelise? Det er bare at klø på - der er nok af muligheder til næste fake-højreprofil af et quindemenneske...........

Husk nu endelig DEN HER smiley, hvis det er en quinde, du vil lave. Så ser det vist mere quind-agtigt ud, har jeg ladet mig fortælle...:  :almirena_04:

Hov! det er min smiley,  :girl_smile: :girl_sigh: :girl_wink: :girl_blum2: :girl_blum2: :girl_witch: :girl_blum:

:girl_bye2:
Fake profil, :girl_blum2:

Front Helle

• Gæst
« Svar #26 Dato: August 12, 2017, 10:01:46 am »
genuine Troll:
Citér
Hov! det er min smiley,  :girl_smile: :girl_sigh: :girl_wink: :girl_blum2: :girl_blum2: :girl_witch: :girl_blum:

Nix Anna. Du ved udmærket, at jeg har brugt dem i årevis.   :girl_bye:

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.4%
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: August 12, 2017, 12:53:00 pm »
Låsby aka måsby elsker virkeligt pølser. Det er nok derfor, han har døbt PJ Pølle.