Forfatter Emne: Kun i Rusland.  (Læst 702 gange)

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    43.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Kun i Rusland.
« Dato: Januar 22, 2017, 08:01:02 am »
En pige klædt på til Thailand. Men det er i den russiske vinter.

Flere billeder her.

https://www.time-go.ru/urozhenka-tolyatti-vsyu-zimu-khodit-v-let/
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Kun i Rusland.
« Svar #1 Dato: Januar 22, 2017, 11:15:15 am »
Jeg kan ikke russisk, men der står med google translate, at det er en, der altid går sådan om vinteren.

I øvrigt gik jeg i en periode uden sko, strømper eller noget en hel vinter i al slags vejr. Men jeg har også altid varme fødder.
It is a common mistake to theorize before one has data. Insensibly one begins to twist facts to suit theories, instead of theories to suit facts.

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.2%
  • Country: dk
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
Sv: Kun i Rusland.
« Svar #2 Dato: Januar 22, 2017, 12:17:23 pm »
Ja, varme piger, fryser aldrig.
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Sharia

• Gæst
Hvad rager det Dansken?
« Svar #3 Dato: Januar 22, 2017, 01:03:57 pm »

Flere billeder her.

Hyg dig videre med små børn i din beskidte trøje?

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    15%
  • Country: ph
    • Vis profil
Sv: Hvad rager det Dansken?
« Svar #4 Dato: Januar 22, 2017, 01:52:14 pm »

Flere billeder her.

Hyg dig videre med små børn i din beskidte trøje?

Hvorfor tror du Carlos trøje er beskidt ?
Det tvivler jeg på den er, efter som der står mindst 20 piger klar og tilbyder at vaske den for ham hvis den skulle få så meget som en plet, der hvor han befinder sig nu.
Siden hvornår er en kvinde i 40 års alderen, som Carlo fortalte om blevet et barn ?
Desuden er det da nogle ganske nydelige russiske piger der er på billederne.
Måske man skulle kigge derover en tur når det bliver sommer og de får smidt noget af overtøjet.
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal.

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    43.6%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Januar 22, 2017, 02:33:11 pm »
Desuden er det da nogle ganske nydelige russiske piger der er på billederne.

Man kan ikke skue hunden på hårene, vil du få lært på den hårde måde, hvis du skulle involvere dig med dem. Mange af dem er virkeligt nogle hyæner.

Citér
Måske man skulle kigge derover en tur når det bliver sommer og de får smidt noget af overtøjet.

For at få udbytte af en tur til Rusland, skal man enten kende en russer eller deltage i en grupperejse. Og grupperejser er for kvæg.

Jeg havde nogle superture til Rusland, med den russiske date, som senere blev min søns mor.

Man kan simpelthen ikke klare sig i Rusland som alene-turist. Jeg kan klare mig i Sankt Petersburg, fordi jeg har lært det.

Og visum til Rusland er dyrt og besværligt, bl a fordi man skal til konsulatet og have taget fingeraftryk.

Tag til Ukraine. Der er det nemmere. Taxichaufførerne snyder ikke. Når man spørger nogen om vej på gaden, nøjes de ikke med at fortælle en hvor det er, men følger en derhen.

Afhængigt af hvordan man rejser. Jeg rejser low-budget i Ukraine. At stige op i en minibus/marsrutni taxi, der ligner jeg-ved-ikke-hvad, lærer man hurtigt. Man lærer også hurtigt at læse kyrilliske bogstaver så meget, og man kan grade et destinationsskilt på en bus.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    15%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Januar 22, 2017, 03:19:53 pm »

For at få udbytte af en tur til Rusland, skal man enten kende en russer eller deltage i en grupperejse. Og grupperejser er for kvæg.

Jeg havde nogle superture til Rusland, med den russiske date, som senere blev min søns mor.

Man kan simpelthen ikke klare sig i Rusland som alene-turist. Jeg kan klare mig i Sankt Petersburg, fordi jeg har lært det.

Og visum til Rusland er dyrt og besværligt, bl a fordi man skal til konsulatet og have taget fingeraftryk.

Tag til Ukraine. Der er det nemmere. Taxichaufførerne snyder ikke. Når man spørger nogen om vej på gaden, nøjes de ikke med at fortælle en hvor det er, men følger en derhen.

Afhængigt af hvordan man rejser. Jeg rejser low-budget i Ukraine. At stige op i en minibus/marsrutni taxi, der ligner jeg-ved-ikke-hvad, lærer man hurtigt. Man lærer også hurtigt at læse kyrilliske bogstaver så meget, og man kan grade et destinationsskilt på en bus.

OK, så dropper jeg Rusland foreløbig. Ukraine lyder også umiddelbart mere tiltalende, selvom jeg gerne ville se Sct. Pedersburg, - måske senere.

Hvad er det specielt der gør man ikke kan klare sig som ene turist i Rusland ? Jeg har ikke svært ved at skabe kontakt, tværtimod er jeg nok mere typen der er kendt som en rød mis i hele byen  efter 14 dage.

Ukraine er stadig på listen, men det bliver først til efteråret, så kan det godt være jeg lige skal bruge lidt tips og gode råd fra dig til den tid.

Jeg har ikke besvær med de russiske bogstaver, det var ret nemt at lære. Ikke at jeg forstår det, men jeg kan da læse hvad der står.

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal.

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
i Ruslands ISkolde vinter,
« Svar #7 Dato: Januar 22, 2017, 04:07:55 pm »
Det ligner en dobbelt blærebetændelse, Brr  :girl_to_take_umbrage:
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    43.6%
    • Vis profil
Sv: i Ruslands ISkolde vinter,
« Svar #8 Dato: Januar 23, 2017, 09:15:03 am »

Ja, men du kan være sikker på at alt skravlet er blevet ryddet af vejen, efter gode darwinistiske principper.

Offline Albert Jo Hansen

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Januar 23, 2017, 11:07:38 am »

Ja, men du kan være sikker på at alt skravlet er blevet ryddet af vejen, efter gode darwinistiske principper.
Skønt, Carlo - gamle dreng - aldeles skønt. Sød og venlig at se på - det er da lige så man får lyst til et lille smut til de østlige himmelstrøg. Vi ku da skam godt lave abekattestreger med hende sammen.

Kærlig hilsen Albert Jo hansen

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.2%
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Januar 23, 2017, 09:32:13 pm »

Skønt, Carlo - gamle dreng - aldeles skønt. Sød og venlig at se på - det er da lige så man får lyst til et lille smut til de østlige himmelstrøg. Vi ku da skam godt lave abekattestreger med hende sammen.

Kærlig hilsen Albert Jo hansen

Albert Jo hansen
----Og lige hvem f..... er du så???? -- en NY AJ kopist og / trold :JC_see_stars:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    43.6%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Februar 01, 2017, 01:38:32 pm »

Nej, du vil ikke have en chance der. Du ryger, drikker og opfører dig ubehøvlet. Det kan de ikke lide. Hvis de vil have en stud, så er der umådeligt mange af dem lokalt. Og med kroppe der ligner høstmaskiner.

Jeg tror måske Phil vil have chance, for han ryger ikke. Drikker ikke. Kan engang imellem være ligefrem kultiveret og er velorienteret og vidende. Det går rent ind hos russerrinder. Og hvad der skal pilles ved trussekanten, skal de nok selv bestemme.