Forfatter Emne: Søren Pape skal giftes med Josue Medina Vasquez idag  (Læst 1146 gange)

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
Sv: Søren Pape skal giftes med Josue Medina Vasquez idag
« Svar #15 Dato: August 20, 2017, 09:57:15 am »
Ja, altså , fy for den, vi har åbenbart en homo- og lesbisk sexual regering. Først den ene minister, så den anden springer ud. Dette må sq føre til valg NU - Vi kan da ikke være bekendt at have en regering, bestående at bøsser og lesbiske - ????????????? :dash2: :w00t: :bug:

.... --- ....

Hvorfor skriver du HOH ?

Ztjaaa - jeg kunne også have skrevet ---.  ...-   .-.  .  --.  .  .-.  ..  -.  --.   .-.-. :hairy:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.4%
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: August 20, 2017, 10:54:52 am »
Hvorfor skal vi altid plages med det bøsseri ?? ... Det er snart mere Unormalt at være imod bøsser end at acceptere dem ... :ermm:

Du kan da flytte til Muhammeddanien. Der har de samme syn på sagen som dig. :yes:

Det er ikke nødvendigt ... Normale mennesker vil altid tage afstand fra den slags ... :ermm: ... Er du normal Øglebob ?????? ...  :ahappy:
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.2%
  • Country: 00
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: August 20, 2017, 11:04:54 am »
Hvorfor skal vi altid plages med det bøsseri ?? ... Det er snart mere Unormalt at være imod bøsser end at acceptere dem ... :ermm:

Du kan da flytte til Muhammeddanien. Der har de samme syn på sagen som dig. :yes:

Det er ikke nødvendigt ... Normale mennesker vil altid tage afstand fra den slags ... :ermm: ... Er du normal Øglebob ?????? ...  :ahappy:

Jeg synes bare at det er sjovt, at de folk, der ofte er mest kritiske overfor muslimerne, dybest set på mange områder deler værdier og holdninger med dem.

At være homofob er dybest set en meget udansk holdning at have - noget som hører mere hjemme i et Sharia-styret samfund. Derfor morer det mig lidt, at de største islamkritikere herinde typisk også er homofober. Det er et paradoks, at de dermed reelt selv er på linie med Sharia-tilhængerne på visse områder. :yes:
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: August 20, 2017, 11:30:43 am »

Jeg synes bare at det er sjovt, at de folk, der ofte er mest kritiske overfor muslimerne, dybest set på mange områder deler værdier og holdninger med dem.

At være homofob er dybest set en meget udansk holdning at have - noget som hører mere hjemme i et Sharia-styret samfund. Derfor morer det mig lidt, at de største islamkritikere herinde typisk også er homofober. Det er et paradoks, at de dermed reelt selv er på linie med Sharia-tilhængerne på visse områder. :yes:

Citér
politisk ukorrekt det var da ligegodt en STOR and du der kom med. Jeg kan ikke fordrage muslimer, og JEG deler saft suse mig IKKE en døjt af værdier med denne stenalder, feudale, intolerante tro - bøv . :Laie_5:

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.8%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: August 20, 2017, 11:31:45 am »

At være homofob er dybest set en meget udansk holdning at have - noget som hører mere hjemme i et Sharia-styret samfund.
Man behøver såmænd ikke at rejse ned til et Sharia-styret samfund for at finde homofobi. Man kan nøjes med at sejle en tur over Østersøen. Tolerancen over for homoseksuelle er ikke stor i stort set hele det gamle Østeuropa.
I'm a Troll

Offline Venstrefløjens Hævner

• Fuld medlem
  • Activity:
    1.4%
    • Vis profil
Du ville blive en god muslim
« Svar #20 Dato: August 20, 2017, 11:52:25 am »
politisk ukorrekt det var da ligegodt en STOR and du der kom med. Jeg kan ikke fordrage muslimer, og JEG deler saft suse mig IKKE en døjt af værdier med denne stenalder, feudale, intolerante tro - bøv . :Laie_5:

Det passer da ikke, du deler da islams syn på homoseksualitet. :big_grin:

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.2%
  • Country: ph
    • Vis profil
Sv: Du ville blive en god muslim
« Svar #21 Dato: August 20, 2017, 12:29:31 pm »

Eller er det nazisternes syn på homoer han deler ?

Nazisterne og islam har jo mange ligheder og helt samme syn på mange ting, - bl.a. homoseksuelle.

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal.

Offline Monitoring service (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: August 20, 2017, 12:42:16 pm »
Hvad er problemet?

Søren bliver gift med den han elsker.

Muslimer kan ikke fordrage bøsser, derfor linket mellem pædofili og homosjov -  ingen har forstået, at Islam er pointen!

:ohmy:

Offline Venstrefløjens Hævner

• Fuld medlem
  • Activity:
    1.4%
    • Vis profil
Rigtigt
« Svar #23 Dato: August 20, 2017, 12:57:05 pm »

Nazisterne og islam har jo mange ligheder og helt samme syn på mange ting, - bl.a. homoseksuelle.

De totalitære systemer har altid lignet hinanden :big_grin:

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    45.8%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: August 20, 2017, 01:16:56 pm »

Nej, de er hinandens absolutte modsætninger. Islam er en religiøs overbygning til slavesamfundet, som ad mærkelige veje og vildveje, har overlevet. Nazismen er den ultimative kapitalisme. Dog med meget statsintervention.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.2%
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: August 20, 2017, 01:40:28 pm »

Nej, de er hinandens absolutte modsætninger. Islam er en religiøs overbygning til slavesamfundet, som ad mærkelige veje og vildveje, har overlevet. Nazismen er den ultimative kapitalisme. Dog med meget statsintervention.

Pladder, det er to alen ud af et stykke, - undertrykkelse og slaveri. Der er flere ligheder end der er forskelle.

De har også helt samme syn på homoseksuelle, som jeg skrev.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.2%
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: August 20, 2017, 01:51:16 pm »

Nazisme og islam er absolut ikke hinandens modsætninger og de har helt samme syn på homoseksuelle, præcis som jeg skrev

Islam er heller ikke nogen religiøs overbygning til kommunismen elller andre slavesamfund. De er lige fanatiske og afskyelige i deres undertrykkelse og tvang mod deres medmennesker, den ene kalder det bare politik, den anden kalder det religion.

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: August 21, 2017, 08:10:24 am »

Venstrefløjens Hævner Det var endnu en and at komme med! Hvorfor skulle jeg have samme syn på homoer som muhamzer? For mig kan man have hvilke sexorientering man ønsker - DET genere mig ikke en døjt- Det gør til gengæld MUHAMZER .. :vampire:

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.2%
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: August 21, 2017, 10:37:17 am »
Venstrefløjens Hævner Det var endnu en and at komme med! Hvorfor skulle jeg have samme syn på homoer som muhamzer? For mig kan man have hvilke sexorientering man ønsker - DET genere mig ikke en døjt- Det gør til gengæld MUHAMZER .. :vampire:

Jeg kan nu godt forstå, at Venstrefløjens Hævner fik tanken, at du er homofob, dersom du skrev:

Ja, altså , fy for den, vi har åbenbart en homo- og lesbisk sexual regering. Først den ene minister, så den anden springer ud. Dette må sq føre til valg NU - Vi kan da ikke være bekendt at have en regering, bestående at bøsser og lesbiske - ????????????? :dash2: :w00t: :bug:

Men det var åbenbart bare sarkastisk ment.... :yes:

Tit kan det bare være svært at skelne mellem alvor og sarkasme på skrift. Fordi man ikke kan høre tonefaldet, som ofte er det, som afslører, når der er tale om sarkasme.
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: August 21, 2017, 12:38:57 pm »

Nej PHIL Der rammer du lige så langt forbi som ham Venstrefløjens Hævner har gjort - Ser ud til at I er en flok lettere debile individer, som ser ""Spøgelser"" alle vegne omkring kommentarer vedr. Muhamz NAZI eller HOMOer - men små hundehvalpe, jeg HAR INTET i mod HOMOer - bare jeg ikke skal høre / udsættes for nogen form for propaganda fra "Regnbuens" side. Jeg har så på den anden side en HEL del i mod MUHAMZ og NAZI - og både ja og nej. Hitler brugte jo - var det jugoslaviske islamister (Handscar, tror jeg de hed) til at jage partisaner dernede - men de er som sagt ideologier, jeg finder lige afstumpet - den ene mere stenalder og feudal, den anden basal morderisk men begge HAVDE / HAR jo antisemitisme, som et hovedtema-.. :connie_13: :connie_22: