Forfatter Emne: De fandens unger ....................  (Læst 10804 gange)

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    44.8%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
De fandens unger ....................
« Dato: April 11, 2014, 05:56:44 pm »
Børn er da bare noget af det værste, jeg ved - især da andres. Engang skulle vi holde en hyggelig grillaften nede i gården. Et usædvanligt grimt barn blev ved med at rende rundt og kaste med vand. Forældrene var selvfølgelig ligeglad med, hvad deres lille guldklump lavede. Føj for fanden, siger jeg bare. På et tidspunkt skulle han hente et eller andet nede i kælderen, ungen. Men dér var jeg hurtig og listede efter.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: De fandens unger ....................
« Svar #1 Dato: April 14, 2014, 11:15:24 pm »
Havde du en rulle gaffatape med?
It is a common mistake to theorize before one has data. Insensibly one begins to twist facts to suit theories, instead of theories to suit facts.

Offline musenfryd

• Administrator
  • Senior medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
    • Telefonpasning
« Svar #2 Dato: April 16, 2014, 04:46:05 pm »
var det ikke nok bare at smække lemmen/døren efter ham og sørge for noget tungt henover den?
Life's a journey, not a destination

http://prontocallcenter.dk/
hvis der er brug for telefonpasning

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    44.8%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: April 19, 2014, 02:04:19 pm »
De gamle hader jeg virkeligt og gør hvad jeg kan for at bekæmpe dem og gøre livet så surt for dem som muligt, hvor jeg får lejlighed til det.

Engang passede jeg en butik på en strøggade i en provinsby. Der kom en gammel mand ind og spurgte om han måtte låne toilettet. Jeg bøjede mig over ham i al min vælde og sagde højt og myndigt: NEJ, FAMNE SKAL DU IKKE PISSE HER. KAN DU SE AT KOMME UD AF MIN BUTIK! Og han trippede af.

Da jeg efterfølgende kiggede ud på gaden stod han der og jeg kunne se en sø samle sig om hans fødder. Da grinte jeg godt i skægget.

Da jeg kam hjem efter fyraften fejrede jeg min sejr med en stor cigar og et godt glas calvados.

Offline hanne

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.4%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: April 19, 2014, 10:29:38 pm »
De gamle hader jeg virkeligt og gør hvad jeg kan for at bekæmpe dem og gøre livet så surt for dem som muligt, hvor jeg får lejlighed til det.

Engang passede jeg en butik på en strøggade i en provinsby. Der kom en gammel mand ind og spurgte om han måtte låne toilettet. Jeg bøjede mig over ham i al min vælde og sagde højt og myndigt: NEJ, FAMNE SKAL DU IKKE PISSE HER. KAN DU SE AT KOMME UD AF MIN BUTIK! Og han trippede af.

Da jeg efterfølgende kiggede ud på gaden stod han der og jeg kunne se en sø samle sig om hans fødder. Da grinte jeg godt i skægget.

Da jeg kam hjem efter fyraften fejrede jeg min sejr med en stor cigar og et godt glas calvados.

sådan kunne jeg ikke være,men tror da du mener det ironisk.
religion er roden til al ondskab på jorden
og skulle forbydes.

Offline MacAlli

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: April 20, 2014, 08:22:33 am »

sådan kunne jeg ikke være,men tror da du mener det ironisk.

Det håber jeg da, han gør, for sådan kan man  ikke snakke til og behandle andre mennesker!

Offline musenfryd

• Administrator
  • Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
    • Telefonpasning
« Svar #6 Dato: April 22, 2014, 06:59:36 pm »
Mon ikke det er i provokationens navn? Ellers skulle jeg da kende Carlo dårligt, men hvem ved ? ;-)
Life's a journey, not a destination

http://prontocallcenter.dk/
hvis der er brug for telefonpasning

Offline Rudolf

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: April 29, 2014, 12:20:39 am »
Nu bor vi vist så langt fra hinanden så risikoen for at droppe ind hos Carlo er minimal. Ellers ville jeg være slemt på den. For når jeg skal, så skal jeg altså. Man kan ikke bare knibe ballerne sammen - nej man pisser i bukserne enten man vil eller ej.

Selvfølgelig prøver man altid på at pisse af, inden man går hjemmefra. Men der kan jo gå et eller andet galt.
Så jeg håber sandelig på, at Carlos indlæg blot var ironisk ment.
Jeg behøver ikke af få ret - bare jeg får min vilje

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    44.8%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Maj 01, 2014, 10:47:07 pm »
Jeg hader også fattigrøve og bistandsklienter. Er det måske min skyld at det er gået dem galt og at de må vende hver femøre for at få råd til den billigste leverpostej nede i Netto?

Jeg foragter dem når jegser dem bimle rundt dernede på gaden, mens jeg kigger ud af vinduet på min lækre luksuslejlighed. Det beklager sig over at de får for få penge, men hvad har de egentligt tænkt sig? At der skal deles ud af min velstand til dem der har forvaltet deres talenter dårligt? Nope. Jeg har nemlig penge som skidt og barskabet er fyldt med de mest udsøgte Whiskeymærker.

Offline Rudolf

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Maj 02, 2014, 01:35:21 am »
Og den som har to kjortler skal dele med den der ingen har står der vistnok i biblen.
Men man kan også bruge et mere moderne ord, der hedder solidaritet.

Men det er selvfølgelig helt ude af betragtning her, hvor det kun drejer sig om ren provokation.
Jeg behøver ikke af få ret - bare jeg får min vilje

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    44.8%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: September 14, 2014, 10:10:09 pm »
Jeg er ivrig hundeejer, men føler, at der i løbet af de sidste mange år har været en hetz mod os hundeejere for at få os til at samle hundens lort op. Jeg mener personligt, at en sådan lort er en naturlig del af naturens kredsløb. Jeg vil da ikke besvære mig med at samle det op.

Af samme årsag lader jeg altid mine hunde besørge på fortovet lige ud for et hus, da det derved bliver husets ejer, der har ansvaret for at fjerne lorten jævnfør grundejernes forpligtelser til at holde deres fortove.

Men i går da jeg var ude og gå med mine tre hunde skete der noget ubehageligt. Jeg fik de kære dyr til at besørge foran det sædvanlige hus (min nabo), så jeg ikke skal tænke på at samle op. De er nemlig selv forpligtet til at holde til at holde deres fortov rent. Det siger kommunalvedtægten.

Men gudhjælpemig, om ikke konen derinde fra kommer ud og begynder at råbe den ene edder og forbandelse efter den anden. Ja, jeg måtte kigge væk og lade som om jeg ej hørte hende, mens jeg lod mine kære hunde skide færdigt lige foran hende, inden jeg gik videre. Jeg går nok derned igen i morgen med hundene.

Jeg lige sige at jeg er 195 høj. Vejer 105 kilo. Er velbygget og veltrænet, så gu’ om jeg vil ligge under for den hetz mod hundeejere.

Men hvad mener I? skulle jeg melde hende til myndighederne for at der ligger hundelorte på hendes fortov?

Offline hanne

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.4%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: September 15, 2014, 11:46:52 am »
det kan du ikke mene,så er du en meget uansvarlig hunde ejer er du klar over hvor mange smitsomme sygdomme der er i hundes efterladenskaber,blandt andet gardia som er meget frygtet blandt hunde ejere,og utrolig svær at slippe af med.
og skulle forbydes.

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    44.8%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: September 15, 2014, 07:26:23 pm »
det kan du ikke mene,så er du en meget uansvarlig hunde ejer er du klar over hvor mange smitsomme sygdomme der er i hundes efterladenskaber,blandt andet gardia som er meget frygtet blandt hunde ejere,og utrolig svær at slippe af med.

Jamen, det er hende der skal sørge for det med smitsomme sygdomme. De ligger jo på hendes fortov.

Offline hanne

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.4%
    • Vis profil
og skulle forbydes.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    4%
  • Islam i DK? Ja tak, multikulturen længe leve!
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #14 Dato: November 30, 2014, 08:20:56 am »
Dét er bestemt ikke Wizcarlo, som vi kender ham. Er det her, du lever din dystre sider ud?  :ermm:
Observér, dokumentér, rapportér!