Forfatter Emne: Her kan du skrive din mening om islam  (Læst 401 gange)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    72.8%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Her kan du skrive din mening om islam
« Dato: April 17, 2018, 01:15:01 pm »
Marius gav mig ideen til denne tråd, fordi han ikke kan huske, at han har læst mig kritisere islam.

Det har jeg skam gjort, men jeg gider ikke skrive det samme hele tiden. Nu gør jeg en undtagelse og gør det igen. Jeg prøver at holde mig til det vigtigste, ellers bliver det for langt.

Der er forskellige måder at gøre det op på, men ikke vestlige indvandreres kriminalitetsrate er godt og vel dobbelt så høj som etniske danskeres kriminalitetsrate. Somaliernes, palæstinensernes og irakernes kriminalitetsrate er de højeste - i den nævnte rækkefølge.

Ikke vestlige indvandrere bliver dømt for op imod 30 voldtægter om året, og det er langt mere end nogen anden gruppe.

Jeg synes, at kriminelle indvandrere skal smides ud af landet omgående, når de bliver dømt for noget alvorligt, hvis det kan lade sig gøre.

Blandt de muslimske indvandrere er der nogen, som går ind for at indføre kalifatet, og de hører ikke hjemme i et demokrati som det danske, fordi de er modstandere af forfatningen. Jeg synes derfor, at man bør forbyde Hizb-ut-Tahrir (det skal retten dog gøre).

Disse fundamentalister bør også smides ud, såvidt det kan lade sig gøre.

Jeg vd ikke om jeg har glemt noget, men ellers bør du forsøge at huske det, så jeg ikke behøver at skrive det samme igen - og igen.

Hvis du også skriver om, hvad du mener om islam i denne tråd, så kan alle se det, og vi behøver ikke læse det samme hver dag  :yes:
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    72.8%
    • Vis profil
Hej Marius
« Svar #1 Dato: April 17, 2018, 02:50:46 pm »
Jeg vil sætte pris på, hvis du vil lægge ud med at skrive, hvad du mener om islam, når det betyder så meget for dig.

Tænk på hvor meget tid vi kan spare på at skrive det - vi mener om islam - en enkelt gang her.

De måneder af dit liv vi bruger på at skrive det samme, uden at det har nogen betydning, kunne i princippet veksles til kvalitetstid.

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    43%
  • Country: 00
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
Sv: Her kan du skrive din mening om islam
« Svar #2 Dato: April 17, 2018, 05:41:51 pm »
Vi må have Tigermanden på banen, ellers bliver der ikke debat.
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    17.8%
  • Country: 00
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: April 17, 2018, 06:09:06 pm »
Der er forskellige måder at gøre det op på, men ikke vestlige indvandreres kriminalitetsrate er godt og vel dobbelt så høj som etniske danskeres kriminalitetsrate. Somaliernes, palæstinensernes og irakernes kriminalitetsrate er de højeste - i den nævnte rækkefølge.

Muslimeres pain-in-the-ass-rate er flere tusind % højere.

Citér
Jeg synes, at kriminelle indvandrere skal smides ud af landet omgående, når de bliver dømt for noget alvorligt, hvis det kan lade sig gøre.

Det bliver de allerede.

De skal smides ud af landet for at være muslimer, for det er noget alvorligt og tilsiddesættelse af enhver anstændighed.

Citér
Blandt de muslimske indvandrere er der nogen, som går ind for at indføre kalifatet, og de hører ikke hjemme i et demokrati som det danske, fordi de er modstandere af forfatningen. Jeg synes derfor, at man bør forbyde Hizb-ut-Tahrir (det skal retten dog gøre).

Jeg går også ind for indførelse af kalifat. Men få lige fat i mig.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    72.8%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: April 17, 2018, 10:28:08 pm »

Muslimeres pain-in-the-ass-rate er flere tusind % højere.

Citér
Jeg synes, at kriminelle indvåandrere skal smides ud af landet omgående, når de bliver dømt for noget alvorligt, hvis det kan lade sig gøre.

Du har mange problemer, så du må igang med noget gruppeterapi  :smile1:

Citér
Det bliver de allerede.

De skal smides ud af landet for at være muslimer, for det er noget alvorligt og tilsiddesættelse af enhver anstændighed.

Citér

Jeg går også ind for indførelse af kalifat. Men få lige fat i mig.
« Senest Redigeret: April 18, 2018, 12:12:29 am af Anklageren »

Offline dna

• Senior medlem
  • Activity:
    4.2%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: April 17, 2018, 11:57:52 pm »
Jeg bryder mig bestemt ikke om islam som religion/ideologi. Det samme gør sig gældende med andre religioner, men islam synes jeg dog er værre end andre religioner som vi er "udsatte" for i Danmark og giver en del problemer som man ikke ser med andre religioner i samme grad.
Det betyder ikke at jeg ikke kan lide muslimer eller mørke mennesker eller lignende. Jeg møder mange muslimer og de fleste af dem er virkelig flinke og opfører sig som det store flertal uanset om det er i Danmark eller et af de lande jeg har besøgt.