Forfatter Emne: Til de seriøse debattører  (Læst 2983 gange)

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    87.6%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Sv: Til de seriøse debattører
« Svar #45 Dato: Februar 14, 2018, 05:54:19 pm »
Frederico:
Citér
Det er nu alligevel lidt sjovt at læse Rudi der skriver om stalkere og spam, når nu det er vist, at Herr Rudi selv står bag en masse højreprofiler, som alle sammen skriver ens  :hyper: Ok, jeg kunne måske godt lade tvivlen komme Rudi tilgode, fordi jeg kan jo selvfølgelig ikke vide det med sikkerhed, men det virker godt nok utroligt.

Eksempelvis så skriver Rudi et af sine islamkritiske indlæg, og så lige pludselig kommer Helle på og liker hans indlæg lige to minutter efter, selvom hun ikke har været logget på i måske to tre måneder  :yes: Og så kommer Langgaard-Nielsen lige og giver sit besyv med, selvom han måske ikke har skrevet noget i en hel uge.

Kan I virkelig ikke se, at det er den samme person, der sidder og skriver det samme fra forskellige profiler? Jeg synes egentlig det er lidt synd, fordi Rudi kan godt komme med nogen fornuftige synspunkter, fordi der skal også være en modvægt til sådan nogen som Anklageren og Tigermanden, der bare mener at vi skal tage alle de fremmede, der vil ind. Men Rudi skulle lade være med at bruge flere profiler. Fordi det er helt klart for os der har finessen og som kan læse lidt mellem linjerne, at det er den samme person. Og så skulle han lære at styre sit temperament, så han ikke virker så uligevægtig.

Det er faktisk det, der får mig til at sige, at Rudi-profilerne nok er false flag, fordi det er ikke i højrefløjens egen interesse at sætte sig selv i dårligt lys, som Rudi gør når han truer andre, det er da mere i venstrefløjens interesse, sådan at højrefløjen fremstår som voldspsykopater.

Så det er jo nok AFA eller Redox, der har opfundet Rudi'erne, og så er det folkene fra Danskernes Parti, der har fundet på Tigermanden, så de kan vise frem, hvor forfærdeligt det går, når man ikke er tilstrækkeligt kritisk over for islam.  :blum3:

Nå, det var ikke så mange dage, du kunne holde dig væk. (Sic!)
Jamen så er Din-debats død da sikret. Niveauet de sidste par gange, jeg lige har kigget ind, er det ringeste jeg har set. Jeg så lige, at selveste Anklageren mumlede om at gå i overvejelser om at forlade forummet. For en gangs skyld forstår jeg ham, for han ved godt, at som det er nu er han i fare for at dø af kedsomhed.
Lad mig komme ud i den friske vinterluft!

Jeg syntes niveauet har været fint (bortset fra et par lortetråde fra landsbytosserne) de seneste 3-4 dage. Der har været flere gode tråde de seneste dage.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Desdicardo

• Senior medlem
  • Activity:
    3.2%
  • Køn: Mand
  • Livet kan være godt.
    • Vis profil
« Svar #46 Dato: Februar 14, 2018, 06:10:00 pm »
Du kunne sikkert ikke lide den tråd der omhandlede 'skattefinansieret' licens. Tager jeg fejl? ;))
Intet er sikkert her i livet udover døden,

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    87.6%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #47 Dato: Februar 14, 2018, 06:21:21 pm »
Jeg kan lige at læse alle tråde på Din-Debat bortset fra lortetrådene lavet af 2-3 landsbytosser. Dem er det heldigvis meget få af lige nu.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)