Forfatter Emne: Der er gået halalkød i kommunevalget!?  (Læst 103 gange)

Offline Poul David (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    40.4%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Altid glad for at hjælpe.
    • Vis profil
Der er gået halalkød i kommunevalget!?
« Dato: November 14, 2017, 09:37:27 am »
Der er gået halalkød i kommunevalget!?

http://nyheder.tv2.dk/politik/2017-11-13-venstre-kandidat-stoetter-df-forslag-om-halalfri-kommune

”Venstre-kandidat støtter DF-forslag om halalfri kommune

Et krav om kød kan nu få betydning for kommunalvalget i Odsherred Kommune. – Vi må se på valgnatten, siger DF-kandidat.

I flere kommuner forsøger Dansk Folkepartis kandidater til kommunevalget at få halalkød bandlyst.”

Jeg mener:

Hvis du vil være borgmester, så skal du stoppe muslimernes halalkød i Odsherred Kommune og i andre kommuner!

Det er det kontante krav fra Dansk Folkepartis Julie Jacobsen, hvis de skal støtte Venstres spidskandidat Morten Egeskov, som ny borgmester i deres kommune.

Det her er et principielt spørgsmål, at finde ud af om dette land er et land med danske regler og love, eller om det skal være muslimske religiøse regler, som danskerne skal indrette sig efter?

Jeg mener at det burde være omvendt, at muslimerne skal indrette sig vores regler og love, ellers er de kommet til det forkerte land!
Brug aldrig person angreb som stalker eller trolleri mod andre medlemmer - det sætter dig selv i et dårligt lys, og viser kun hvem du er som person!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Det er meget udansk selv at vælge sin mad
« Svar #1 Dato: November 14, 2017, 11:45:58 am »

Dansk Frikadelleparti er ikke individualister.

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    40.6%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Sv: Der er gået halalkød i kommunevalget!?
« Svar #2 Dato: November 14, 2017, 11:51:34 am »
Det er et populistisk forslag som DF kommer med. Jeg er enig men problemet er ikke om kødet er halal eller ej men at der er ikke-vestlige korandyrkere til at begynde med
''Jeg mener at det burde være omvendt, at muslimerne skal indrette sig vores regler og love, ellers er de kommet til det forkerte land!'' er jeg helt uenig i. Ikke-vestlige hører ikke til i Danmark og det gør de ikke lige meget om de spiser frikadeller eller ej.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)