Forfatter Emne: En enkelt passager greb ind: Fik bremset en tvangsudsendelse kort før flyafgang  (Læst 222 gange)

Offline Tigermanden (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.8%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Islam i DK? Ja tak, multikulturen længe leve!
    • Vis profil
    • DKP
Det er en lidt ældre nyhed, men det viser til fulde, hvor meget vi selv hver især kan gøre for medmenneskeligheden og humanismen i danmark. Det drejer sig om 20-årige Rohulla Arabzadeh, der blev reddet fra den onde og umenneskelige udvisning, han var blevet idømt. Der var simpelthen en gruppe viljestærke danske og internationale humanister, der gik ind og sage, "nej, det skal være løgn" - og så fik de forpurret udvisningen, så Rohulla kunne blive i landet. Jeg var selv lidt med inde over sagen dengang, og jeg har ved en enkelt lejlighed mødt Rohulla, og jeg kan kun sige god for hans menneskelige kvaliteter. Han er en gevinst for danmark.

Læs eksempelvis:

"Det var efter alt at dømme protester fra en medrejsende passagerer, som forhindrede, at den 20-årige Rohulla Arabzadeh i går blev tvangsudsendt med fly fra lufthavnen i Kastrup.

Her blev han ført om bord  af betjente fra Rigspolitiet på Turkish Airlines fly TK 1786 med afgang klokken 18.40 til destinationen Istanbul.

Udsendelsen blev fulgt tæt af en kreds af personer, som kalder sig Rohullas venner, fortæller hans danske repræsentant Birgitte Pock.

De gennemførte en fredelig protest mod udvisningen i lufthavnens afgangshal.

»Nogle af passagererne blev interesserede i sagen og stillede spørgsmål til os. Blandt andet en tyrkisk rejsende, som gav os sit kort og sagde, at han personligt ville tjekke situationen i flyet. Han syntes, at det lød mærkeligt, at der var en tvangsudsendt med under de omstændigheder«, siger hun."

Det var meget modigt gjort af de mennesker, der satte liv og førlighed på spil for et andet menneskets skyld. Det var smukt gjort.

I kan læse meget mere her: http://politiken.dk/indland/art6028857/Fik-bremset-en-tvangsudsendelse-kort-f%C3%B8r-flyafgang-fra-Kastrup

Lad det være en inspiration til os alle om, at vi få Nydanskerne til at blive hver og én, hvis bare vi vil det.

:aww: :Cherna_29:
Observér, dokumentér, rapportér!

Offline Warlock

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    12%
    • Vis profil
Sv: En enkelt passager greb ind: Fik bremset en tvangsudsendelse kort før
« Svar #1 Dato: November 13, 2017, 10:26:47 am »
Ved du hvorfor han fik afslag på asyl? Hvor ville det være spændende at læse Flygtningenævnets vurdering af hans asyl-sag.

Uanset hvad, har både Udlændingestyrelsen og Flygtningenævnet vurdet at han ikke vil være i fare hvis han hjemsendes.

"Det var efter alt at dømme protester fra en medrejsende passagerer, som forhindrede, at den 20-årige Rohulla Arabzadeh i går blev tvangsudsendt med fly fra lufthavnen i Kastrup.
« Senest Redigeret: November 13, 2017, 10:56:03 am af Warlock »

Offline J. Langgaard-Nielsen

• Fuld medlem
  • Activity:
    6%
  • Country: dk
  • "Stå skal vort fædreland - som fri mænds arv!"
    • Vis profil
Sikke en samling danskerfjendske landsforrædere - samlet på ét billede!
"Gud giv dig Fremtid, som Han gav dig Minder. Dig elsker jeg - Danmark mit Fædreland!"

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Country: 00
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
Jeg synes det er påfaldende, at alle den unge mands venner er kvinder, bortset fra én (som måske er hans fætter eller noget). Hvorfor er det altid kvinder, der holder hånden over disse unge afghanske mænd? Er det mon fordi, de har en erotisk besættelse i disse unge mænd fra Mellemøsten?

Der var jo en sag fra det sydlige Danmark, hvor to kvindeligt ansatte på et asylcenter for uledsagede børn, var anklagede for seksuelt samkvem med unge drenge. Gad vide hvor mange danske kvinder der dyrker sex med unge arabiske drenge og kan dette være årsagen til, at det typisk er kvinder, der holder hånden over disse drenge?
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
  • Country: dk
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
Det er en lidt ældre nyhed, men det viser til fulde, hvor meget vi selv hver især kan gøre for medmenneskeligheden og humanismen i danmark. Det drejer sig om 20-årige Rohulla Arabzadeh, der blev reddet fra den onde og umenneskelige udvisning, han var blevet idømt. Der var simpelthen en gruppe viljestærke danske og internationale humanister, der gik ind og sage, "nej, det skal være løgn" - og så fik de forpurret udvisningen, så Rohulla kunne blive i landet. Jeg var selv lidt med inde over sagen dengang, og jeg har ved en enkelt lejlighed mødt Rohulla, og jeg kan kun sige god for hans menneskelige kvaliteter. Han er en gevinst for danmark.

Læs eksempelvis:

Her blev han ført om bord  af betjente fra Rigspolitiet på Turkish Airlines fly TK 1786 med afgang klokken 18.40 til destinationen Istanbul.

Udsendelsen blev fulgt tæt af en kreds af personer, som kalder sig Rohullas venner, fortæller hans danske repræsentant Birgitte Pock.

De gennemførte en fredelig protest mod udvisningen i lufthavnens afgangshal.

»Nogle af passagererne blev interesserede i sagen og stillede spørgsmål til os. Blandt andet en tyrkisk rejsende, som gav os sit kort og sagde, at han personligt ville tjekke situationen i flyet. Han syntes, at det lød mærkeligt, at der var en tvangsudsendt med under de omstændigheder«, siger hun."

Det var meget modigt gjort af de mennesker, der satte liv og førlighed på spil for et andet menneskets skyld. Det var smukt gjort.

I kan læse meget mere her: http://politiken.dk/indland/art6028857/Fik-bremset-en-tvangsudsendelse-kort-f%C3%B8r-flyafgang-fra-Kastrup

Lad det være en inspiration til os alle om, at vi få Nydanskerne til at blive hver og én, hvis bare vi vil det.

:aww: :Cherna_29:

Hvad pokker - jeg troede du var blevet skudt og skindet slået op på en ladeport et og andet sted for at blive tørret!! :kattemad_03: :JC_pokerface: :JC_coffee2:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!