Forfatter Emne: jeg blev smedt ud  (Læst 287 gange)

Offline Mak (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    1.6%
  • Country: dk
    • Vis profil
jeg blev smedt ud
« Dato: November 12, 2017, 06:44:10 am »
Bitten smed mig ud hjemmefra hdndes lejledhed, jeg havde ellers fluyttet mine ting ind men en da jeg ar ude egyer noget at drikke smak hun dørenbså jeg ikke kunne komme ind igen? Hva d skal jeg nu gøre`?

Jeg bankede på døren med min krykkestok i over en time men så endte det med at poiletet kom til sidfsty og så begyndte hele møllen for fra den ene betejnt begyndte at skuppe sel vom jeg går med krykker og næsten ikke kan bevæge mid rundt længere. Jeg burde have sådan en lille trehjulet kørevogn / knallert som man altid ser indvandre damerne på. Jeg burde også være bevet tilbudt førtidspension for længe siden, prøv I lighe at få en kontanthjæpåe til at slå tioæ l når i er så døds syge som jeg er.

nå men betjent tog mig ved kraven og trak til, og denne gang skulle jeg ikke have noget af at hive ham med ned, jeg skal ikke i fænmghesl igen, nej tak du, så jeg kunne jo ikke gøre andet end lade mig falde. Jeg slog en kæmpe flænge i panden. Det tror jeg ikke de habde regnet med, de troede jeg ville gøære modstand, men hvad skulle jeg kunne gære andet en værge for mig ved at holde fast i noget. Så de blev npok noget overraskede da jeg pludselig lå der på gulvet med blodet drivende ned over ansiktet.

Jeg blev liggende lidt og rodede lidt rundt før de d´fuik mig og og pressede en klud mod panden på mig. De sagde de ikke ville gære mede hvis bare jeg lovede at gå, så mig humpende væk på mine krykkestokke. jeg tog en taxa hjem yio mine forældre, de er millionære hvis man tæller det hele sammen biler husa sommerhus pensionsopsparing  osv, de kunne lade mig leve fedt hvis de ville, men dev gider mig ikkje mere, men jreg ved hvordan man lirker garagen op, så der sov jeg i nat? der er pisse koldt nu så kan ikke sove mere.

Men hvordab er reglerne? haR JEG IKKE ret ytil at bo i Bittens lejlighed, når jeg føærst én gang er flyttet ind? ved i ander det? man kan da ikke bare gøre ander boligløse på den måde? ved i noget om det?

Offline Mak (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    1.6%
    • Vis profil
Sv: jeg blev smedt ud
« Svar #1 Dato: November 12, 2017, 08:17:54 am »
hjælp lige? Carlo ved du ikke noget om sådan nogety?

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    25.4%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: November 12, 2017, 09:24:51 am »
hjælp lige? Carlo ved du ikke noget om sådan nogety?

Jeg kan dårligt forestille mig at du kan bo i hendes lejlighed, når det er hende der har lejekontrakten.

Kommunen vil næppe hjælpe dig til en bolig, og der er ingen herberger der vil modtage dig, så du er fucked. Virkelig fucked.

Eneste mulighed for dig er, at du holder fuldstændigt op med at drikke. De eneste tilfælde jeg kender, hvor alkoholikere har klaret den, er når de er blevet fuldstændigt alkoholfri. Altså ikke så meget som dufter til en ølkapsel resten af livet. Minesota-kuren er kun for ganske få, men du kan da prøve at ringe til et behandlingccenter og forhøre dig.

Dine forældres penge skulle kunne hjælpe dig? Glem det. Dem vil du hurtigt få formøblet, hvis du ikke er død inden.

Igen siger jeg: gå op til din kommunes behandlingstilbud.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.4%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: November 12, 2017, 09:42:02 am »
men jreg ved hvordan man lirker garagen op, så der sov jeg i nat? der er pisse koldt nu så kan ikke sove mere.

Slæber du så rundt på en bærbar pc i din store kæfert.. - eller sidder du mon på en stabel autofælge og skriver fra mobilen med dine gigtplagede, froststive fingre..?  :ohmy:

- er der monstro wifi i de gamles garage.. - eller har du et mobilselskab med god dækning og masser af data til din rådighed..?

Ja, spørgsmålene tårner sig jo nærmest op hver gang du deler disse små glimt af dit spændende liv med os andre..  :hyper:

Mit råd er ihvertfald - at du nok skal spare lidt på din taxakørsel og i stedet bruge pengene på en blomst til Bitten..

- så bliver hun god igen skal du se... :almirena_04:

PS. - er Bitten ikke sån' rigtig 'blomsterpige', så vil en flaske Rød Aalborg helt sikkert falde i god jord...! :yes:
« Senest Redigeret: November 12, 2017, 10:06:14 am af Tørresnoren »
'Det er aldrig for sent at leve lykkeligt til sine dages ende'...

Offline Mak (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    1.6%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: November 12, 2017, 10:17:45 am »
tørresnoren dit  s5ore rævhul jeg har 20 gb data.

bland dig nuy  udenom hvis du aælligevel ikke vil hjælpe mig.

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    25.2%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: November 13, 2017, 09:20:17 am »
tørresnoren dit  s5ore rævhul jeg har 20 gb

Du har et dårligt sprogbrug.  :JC_doubledown:
Altid glad for at hjælpe. :smile:

Offline Warlock

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    9.6%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: November 13, 2017, 09:53:25 am »
Du er en alkoholiker, som nægter at stoppe med at drikke. Selv efter en måned uden alkohol i fængsel, begynder du at drikke igen.
Herefter prøver du at stjæle kærestens lejlighed og skrider ikke når hun smider dig ud. Men står ude i opgangen og hamrer på døren.

Hvad har du gjort af gode ting som gør at du fortjener nogen form for sympati?

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    10%
  • Køn: Mand
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: November 13, 2017, 07:40:51 pm »
tørresnoren dit  s5ore rævhul jeg har 20 gb data.

bland dig nuy  udenom hvis du aælligevel ikke vil hjælpe mig.

Hold dog for he..... op med dette fis - jeg har et middel -: Randersreb, gå og hæng i en sådan rulle, så vi andre kan blive fri for dit syge vrøvl :drag_04: :d_clock:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!