Forfatter Emne: Jeg kan også se, at "måneskin" er online  (Læst 214 gange)

Niels Jyde

• Gæst
Jeg kan også se, at "måneskin" er online
« Dato: Oktober 28, 2016, 04:14:59 pm »
...og vedkommende fortsætter og fortsætter pladderet, hvor han/hun ligesom flere af de tilsvarende profiler henvender sig til en imaginær papfigur (lidt a la ham, der taler med kaninen "Harvy" i teaterstykket af samme navn!)
Til repertoiret hører skælden ud på dem fra kredsen, der måtte svare! INTET om de emner, vi andre har taget op på Din-debat.

Disse mennesker i "pouljørgensen-sygestuen" skal stoppes - ellers tror jeg ikke, at der er flere debattører af EMNER tilbage herinde om 7-14 dage.

Hvad var det ham GuBBi skrev?
"Det stopper nu."

Ha ha!

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    11%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
Sv: Jeg kan også se, at "måneskin" er online
« Svar #1 Dato: Oktober 28, 2016, 04:21:11 pm »
Jeg tror ikke helt, at GuBBi er klar over omganget af trolleriet. Han troede åbenbart, at der bare er én-to troll-profiler og slettes de, er freden sikret.

Næh du, GuBBi, der er vel en 15-20 aktive troll-profiler (hvorvidt det er én og samme mand, der står bag dem alle - eller om der reelt gemmer sig 2-3 forskellige typer bag dem, er jo svært at vide med sikkerhed - men jeg vil blive overrasket hvis mere end 2-3 mand står bag disse profiler. Måske ER det én og samme mand, som står bag dem alle. Eller måske udkæmpes der en slags kamp i kampen mellem 2-3 forskellige trolls, der driller og ophidser hinanden?!). Og din kamp er håbløs, for selv hvis det skulle lykkes dig at slette dem alle sammen, dukker de bare op igen under andre nicks. Du har selv afsløret, at den falske PoulJoergensen skrev fra et hav af forskellige IP-adresser.

Den eneste måde man kan omgås den slags ved er ved at indføre et slags kørekort til internettet. Det tror jeg også bliver fremtiden - så man skal logge ind med et slags it-pas for at få adgang til internettet.
« Senest Redigeret: Oktober 28, 2016, 04:26:26 pm af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Oktober 28, 2016, 04:32:59 pm »
Ja det håber jeg da der kommer , så i ikke sidder og gætter , hvem er hvem , storartet ide.

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    11%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Oktober 28, 2016, 04:52:24 pm »
Ja det håber jeg da der kommer , så i ikke sidder og gætter , hvem er hvem , storartet ide.

Nemlig, måneskin.

Jeg kræver så patent på nick´et REPTILTOSSEN. Og det er KUN mig der må bruge det nick. :w00t:
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.