Forfatter Emne: psykisk nedbrudt i 11 år  (Læst 2898 gange)

Offline 12qw (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
psykisk nedbrudt i 11 år
« Dato: November 07, 2015, 06:50:20 pm »
for 11 år siden skete der noget som ændrede mit liv. jeg blev. der var en pige jeg er 23 år, hun sagde alt muligt pis om mig

hun fortalte folk og hendes forældre at jeg tæskede hende skubbede hende og alt mulig løgn, konstant, var der nye historier.

jeg blev psykisk fuldkommen nedburdt, det 11 +r siden og jeg er ikke kommet mig over det. hun mente jeg fortjente det. hendes forældre sagde jeg var led og deres barn var et engebarn som ike ku finde på gøre sådan noget

hun fortalte folk jeg ringede til hende, selvom det var løgn. jeg fik depresion og stress, gik psykisk ned i 11 år. i 11 år har jeg levet med hendes tyrani. hun står ikke til ansvar for det her

hun er pænt ligeglad. hvad synes i om hende? synes i hun er led?

hun gjorde alt for at jeg ku få ballade og blive ked af det, og hun nyder at se mig græde. hun misundte mig og fandt på flere rygter om mig i 9 måneder

i 2 år stod det på.  istarten stirrede hun på mig men det blev værre. jeg er fuldkommen ødelagt af det her, har været på selvmordsranden slugt piller, grædt og grædt. ingen lyttede ingen gjorde noget

Offline Fynbokvinde

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
Sv: psykisk nedbrudt i 11 år
« Svar #1 Dato: November 07, 2015, 08:18:33 pm »
Alle sager har jo som bekendt to sider. Så ingen kan komme med et troværdigt svar til dig om hende. Måske har du tricket hende til hendes umiddelbare had. Et eller andet er der jo sket. Men det er jo lige meget nu, så mange år efter.

Men det er jo sådan at et andet menneske KUN har den plads, man SELV giver dem (lov til at tage)!

Og det lader da til at du har givet hende meget plads, siden det stadig fylder så meget i dig hele elleve år efter!? Eller også har du svært ved at komme videre!?

Jeg er godt klar over at nogle oplevelser giver ar i sindet og kan præge en meget.

« Senest Redigeret: November 07, 2015, 08:20:47 pm af Fynbokvinde »

Offline 12qw (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: November 08, 2015, 03:31:45 pm »
hvad er du for et svinsk menneske, hvordan kan du sige de tmin skyld? nej der sgu ik to sider af sagen og slet ikke altid..saghen var hun var misundlig på mig, sagde hun  selv, derfor gjorde hun det, så det sgu ikke to sider af sagen

hvad har gjort dig så svinsk du siger hun har ret til gøre det? har hun ret til det? nej vel... hun var jaloux fordi jeg var den bedste..det sgu ik ens egen skyld..giver det hende ret til at lyve? må hun lyve af den grund? hvordan kan du helt svinsk sige hun har ret til at lyve af en grund

intet beretter folk til at lyve. det har man aldrig ret til...så det burde du lukke med

Offline Fynbokvinde

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: November 08, 2015, 03:51:48 pm »
hvad er du for et svinsk menneske, hvordan kan du sige de tmin skyld? nej der sgu ik to sider af sagen og slet ikke altid..saghen var hun var misundlig på mig, sagde hun  selv, derfor gjorde hun det, så det sgu ikke to sider af sagen

hvad har gjort dig så svinsk du siger hun har ret til gøre det? har hun ret til det? nej vel... hun var jaloux fordi jeg var den bedste..det sgu ik ens egen skyld..giver det hende ret til at lyve? må hun lyve af den grund? hvordan kan du helt svinsk sige hun har ret til at lyve af en grund

intet beretter folk til at lyve. det har man aldrig ret til...så det burde du lukke med

Vil du være så venlig at snakke ordentlig til mig! Og venligst læse det jeg har skrevet ordentlig, hvis du vil kommentere på det!

Jeg har ikke skrevet svinsk eller sagt noget om at løgn er ok!

Men men dette svar til mig, giver du faktisk os andre nogle ideer om, hvorfor der har været (og sikkert stadig er) så mange konflikter omkring dig. Du virker ikke som et menneske der er i balance med sig selv. Eller som et lyttende menneske der er åben for forandring.

Tværtimod er det mit indtryk at du ikke vil slippe episoden (for elleve år siden) og komme videre!?

Og  jo ALLE sager har to sider!! Din beretning er den ene virkelighed, men hendes er den anden virkelighed.
« Senest Redigeret: November 08, 2015, 03:57:20 pm af Fynbokvinde »

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    10.2%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: November 08, 2015, 03:56:20 pm »
Det er en troll, fynbo. 12qw's lever og ånder for at gøre dig vred og frustreret. Han/hun er højst sandsynligt ikke hvem han/hun giver sig ud for, men bare en sørgelig person der keder sig og for et kick ud af at genere andre.

Offline Fynbokvinde

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: November 08, 2015, 04:04:55 pm »
Ok og tak Gubbi. Jeg har vist læst det før, så må huske det nu. Gider da ikke reflektere over en trolls indlæg.

Men der er da intet budskab, fx politisk lige som i den anden troll herinde. Og hvis trollen her tror jeg bliver vred, frustreret eller noget andet, kan h*n da tro om igen. Jeg tænker højst sikke da et afstumpet-følelses-mæssigt person.

Offline hanne

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: November 08, 2015, 04:51:43 pm »
for pokker hvor er det dog synd for dig
kan ikke engang hjælpe dig.
religion er roden til al ondskab på jorden
og skulle forbydes.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    72.8%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: November 08, 2015, 06:45:39 pm »
Ok og tak Gubbi. Jeg har vist læst det før, så må huske det nu. Gider da ikke reflektere over en trolls indlæg.

Men der er da intet budskab, fx politisk lige som i den anden troll herinde. Og hvis trollen her tror jeg bliver vred, frustreret eller noget andet, kan h*n da tro om igen. Jeg tænker højst sikke da et afstumpet-følelses-mæssigt person.

Det har der så sandelig været.

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline 12qw (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: November 08, 2015, 07:24:25 pm »

Vil du være så venlig at snakke ordentlig til mig! Og venligst læse det jeg har skrevet ordentlig, hvis du vil kommentere på det!

Jeg har ikke skrevet svinsk eller sagt noget om at løgn er ok!

Men men dette svar til mig, giver du faktisk os andre nogle ideer om, hvorfor der har været (og sikkert stadig er) så mange konflikter omkring dig. Du virker ikke som et menneske der er i balance med sig selv. Eller som et lyttende menneske der er åben for forandring.

Tværtimod er det mit indtryk at du ikke vil slippe episoden (for elleve år siden) og komme videre!?

Og  jo ALLE sager har to sider!! Din beretning er den ene virkelighed, men hendes er den anden virkelighed.

du ved på ingen måde hvad som er sket, derofr kan du ikke konkludere og lave påstande

hun løj, det aldrig iorden at lyve..at lyve har ingen ret til uanset hvad.. jeg havde intet gjort hende, hun var jaloux fordi jeg var god til mange ting og derfor løj hun, det er da ik rimeligt

hvis en løj om dig konstant ville du mene det var din egen skyld? og der er to sider? alle har lov at konfrontere sådan noget.intet berettatiger såsdan en adfærd

frupppe

• Gæst
« Svar #9 Dato: November 08, 2015, 07:40:29 pm »
Kærlighed gør blind og de ramte holder på den for længe.

Det er det emne der skrevet mest om i romaner, lavet flest film om, været årsag til uhyggelig mange tragedier der går ud over børn, socialt liv og økonomien, koster en masse samfundsmæssigt og vi har næsten alle en i familien eller bekendtskabskreds som er ramt, mere eller mindre.............vi kan så blive nødt til at opbygge en facade for ikke selv at blive trukket ind i det og derefter blot hjælpe på enkelt plan.

Du vil klart nok af med nogle frustrationer. men hvis ikke systemet kan hjælpe dig kan vi heller ikke.

Offline Ieet

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: November 09, 2015, 10:10:27 am »
der var en pige jeg er 23 år, hun sagde alt muligt pis om mig
Som du gør når du LYVER og beskylder folk for at være pædofile eller racister en milliard gange.

Citér
hun fortalte folk og hendes forældre at jeg tæskede hende skubbede hende og alt mulig løgn, konstant, var der nye historier.
Som når du påstår at Vesten myder Millioner af muslimer. Eller at ædofili ikke foregår i de muslimske lande. Rent løgn.

Citér
hun er pænt ligeglad. hvad synes i om hende? synes i hun er led?
Du lyver om andre debattører og Vesten. Er du Led?

Citér
jeg er fuldkommen ødelagt af det her, har været på selvmordsranden slugt piller, grædt og grædt. ingen lyttede ingen gjorde noget
Du Lyver om andre debattører. Du lyver om vesten.
- Hvis hun ikke havde ret dengang, har du nu lært at opføre dig som hun gjorde.

Med venlig hilsen
Ieet

frupppe

• Gæst
« Svar #11 Dato: November 09, 2015, 10:47:20 am »
Hva`faen, Ieet, jeg troede at du var stået af ræset.

Offline Lucifer

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: November 19, 2015, 07:39:29 pm »
Muslimer er nyttige idioter for Satan´s agenda. Satan bruger jihadister til at skabe kaos i verden, og når de har gjort det, tager Lucifer over.

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    10.2%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: November 19, 2015, 11:19:11 pm »
Muslimer er nyttige idioter for Satan´s agenda. Satan bruger jihadister til at skabe kaos i verden, og når de har gjort det, tager Lucifer over.

Siger en bruger ved navn lucifer... hmm... Satan siger at vi skal passe på at Satan ikke overtager verden...

Offline Lucifer

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: November 20, 2015, 03:45:24 pm »
Lucifer misforstås ofte. I virkeligheden er han den eneste Gud og den gode gud. Mens Jesus, Muhammed og alle de andre tosser er de onde.

Jesus, Muhammed o.s.v. fordømmer homoseksuelle. Vi priser dem. Ergo er vi de gode, som ikke dømmer afvigende mennesker. Både Islam og Kristendom er indbegrebet af ondskab, da de begge har slået millioner ihjel gennem verdenshistorien. De kalder Lucifer for ond for at dække over egen ondskab.