Forfatter Emne: kan mænd synes andre mænd  (Læst 1594 gange)

Offline 12qw (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
kan mænd synes andre mænd
« Dato: September 24, 2015, 01:45:17 pm »
jeg har undret i rigtig lang tid, om mænd kan synes andre mænd er pæne/flotte?

til mændene synes i nogle mænd kan have et flot ansigt?. hvilke mænd synes i er det? hvorfor siger mænd ikke at andre mænd er pæne, hvis kvinder kan, for kvinder siger jo at andre kvinder er pæne

på forhånd tak

Offline Moca

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: kan mænd synes andre mænd
« Svar #1 Dato: September 24, 2015, 01:50:00 pm »
Det er fordi de er bange for at blive dømt for at være bøsser. Det siger vel sig selv.

Offline 12qw (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: September 24, 2015, 03:40:22 pm »
er du mand? synes du en mand kan være flot?

Propov

• Gæst
« Svar #3 Dato: September 24, 2015, 06:53:33 pm »

Louis Armstrong har altid været min favorit og han ar bare smukt.

Propov

• Gæst
« Svar #4 Dato: September 24, 2015, 07:00:23 pm »

Og hvem kan ikke huske den smukke Muhammed Ali, vi sat flere hundred samlet foran fjernsynet for at se ham konverteret Muslim banke de hvide.
Those were the days

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.4%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: September 24, 2015, 08:53:11 pm »
Det kommer jo også an på hvilke kredse, man befinder sig i, hvis man udtaler sig, om en anden mands udseende.
Hvis man nu er industritekniker af uddannelse, kan man jo ikke sige højlydt på værkstedet, at en mand er flot; men man kan roligt sige højlydt, tror han får meget fisse, med det udseende!!
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Propov

• Gæst
« Svar #6 Dato: September 24, 2015, 09:04:14 pm »
Det kommer jo også an på hvilke kredse, man befinder sig i, hvis man udtaler sig, om en anden mands udseende.
Hvis man nu er industritekniker af uddannelse, kan man jo ikke sige højlydt på værkstedet, at en mand er flot; men man kan roligt sige højlydt, tror han får meget fisse, med det udseende!!

Jeg spiller golf, og hvis nogen, en af dem er specielt godt at bevæge sin bagdel lidt over de sædvanlige, får har også (og ofte) et
kommentar at han har et dejligt RØV.

Vi snakker derefter om at vi ikke hopper på hans udfordringer, dog er alt lidt anderledes når vi spiller med damer  :connie_36:

Offline 12qw (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: September 25, 2015, 11:34:18 am »

hvilke kendte mænd synes du er kønne?

hvorfor er det tabu at mænd siger andre pæn har et kønt ansigt?

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    1%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: September 25, 2015, 08:54:44 pm »
Hvorfor er det så interessant?
Mennesker kræver ytringsfrihed som kompensation for tankefrihed, hvilken de sjældent bruger.

Søren Kierkegaard - 5. maj 1813 – 11. november 1855

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #9 Dato: December 16, 2015, 03:02:15 am »
Nu er jeg politisk ukorrekt, så det betyder, at jeg godt tør sige det, andre ikke tør sige. Og tage tabuemner op.

Jo, selvfølgelig kan jeg som mand synes, at fyre kan være flotte. Eller grimme. Det tror jeg alle mænd kan se, men de fleste mænd er så macho, at de ikke vil indrømme, hvis en anden fyr er flot.

Lad mig derfor give eksempler på flotte og grimme fyre:

Grimme:

Mogens Camre (nok Danmarks grimmeste mand. Dog er han stadig viril, siges det)
Mads Mikkelsen (ligner en ulykke i ansigtet. Mener kvinderne virkelig at han er et sex-symbol? De trænger sgu til briller så)
Thomas Blachmann (ligner en grey alien)
Bjarne Riis (surt trælst udtryk)
Per Clausen (Enhedslisten-manden har et ret bøvet udtryk i ansigtet, ikke særligt køn. Har mødt ham og må sige at kvik er han sgu heller ikke. Tung i optrækket)

Flotte:

Thomas Eje: herlig humoristisk mand med et venligt ansigt.
Rolf Sørensen, cykelrytteren: charmerende rødblond type, sporty.
Basim, sangeren (mødte ham et par gange da han var 18-19 år, så for ca. fire år siden, så der fik jeg bekræftet mit indtryk af ham fra tv: Han er faktisk rigtigt sød også irl, smiler altid og er meget nede på jorden)
Michael Laudrup (meget nobel og elegant herre)
Bent Fabricius Bjerre (jeg mener selvfølgelig set i forhold til hans ALDER er han ret flot)

Som det måske fornemmes, er det et venligt ansigt, jeg går efter, hvis jeg skal vurdere om en mand er såkaldt pæn. Alle de fem pæne mænd, jeg har beskrevet her, har venlige ansigter. Og de grimme har trælse ansigter.

Hvis jeg derimod skal vurdere efter kroppen og ikke ansigtet, så må jeg da indrømme, at sådan én som fodboldspilleren Cristiano Ronaldo har en meget tonet og flot krop. Til gengæld er han stadig en tøs, da han filmer og skaber sig som netop en tøs, bare nogen rører ham det mindste. :drool:

« Senest Redigeret: December 16, 2015, 03:20:04 am af politisk ukorrekt »

Offline Fynbokvinde

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: December 16, 2015, 02:36:58 pm »
citat af politisk ukorrekt: "Nu er jeg politisk ukorrekt, så det betyder, at jeg godt tør sige det, andre ikke tør sige. Og tage tabuemner op."

Det er altså ikke et tabuemne blandt alle de mænd jeg færdes i blandt..

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #11 Dato: December 16, 2015, 03:43:01 pm »
citat af politisk ukorrekt: "Nu er jeg politisk ukorrekt, så det betyder, at jeg godt tør sige det, andre ikke tør sige. Og tage tabuemner op."

Det er altså ikke et tabuemne blandt alle de mænd jeg færdes i blandt..

Men nok i de kredse, jeg færdes. Men stammer så også fra en forblæst vestjysk fiskerby, hvor alle mænd er opdraget til at være mega seje machos.