Forfatter Emne: Den skizofrene, der kører en hetz mod Poul J.  (Læst 8998 gange)

Offline lyjse (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.2%
    • Vis profil
Sv: Den skizofrene, der kører en hetz mod Poul J.
« Svar #150 Dato: Februar 06, 2018, 09:50:29 pm »
Politisk ukorrekt

Citér
Bemærk at Hjerter Es og Massey liker denne trussel. Det alene gør, at de to også bør bandlyses - når de støtter trusler.

Jeg husker tydeligt, du skrev, at Carlo liker troll... jeg har bemærket, at du liker de fuldebøtter nede fra Lolland...  :ohmy:    :blink: :connie_1:

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #151 Dato: Februar 06, 2018, 09:56:12 pm »
Politisk ukorrekt

Citér
Bemærk at Hjerter Es og Massey liker denne trussel. Det alene gør, at de to også bør bandlyses - når de støtter trusler.

Jeg husker tydeligt, du skrev, at Carlo liker troll... jeg har bemærket, at du liker de fuldebøtter nede fra Lolland...  :ohmy:    :blink: :connie_1:

Jeg likede et eller to vittige indslag fra Stina. Der er forskel på at like godmodigt trolleri og så like stalking og trusler. Jeg liker også Albert, når jeg synes han er sjov.

Offline lyjse (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.2%
    • Vis profil
« Svar #152 Dato: Februar 06, 2018, 10:06:38 pm »
Politisk ukorrekt

Citér
Jeg likede et eller to vittige indslag fra Stina. Der er forskel på at like godmodigt trolleri og så like stalking og trusler. Jeg liker også Albert, når jeg synes han er sjov.

Ja men hvorfor tror du ikke, det var derfor - Carlo gav dem like ?

Nu har vi åbenbart ikke, samme form, for humoristisk sans - den "humor" Stina leverer,  viser tydeligt, at han / hun er påvirket - af et eller andet, om det er alkohol - eller hun spiser for mange svampe, ved jeg ikke, men det er for alvorligt til, at jeg kan grine af den slags, han / hun står tydeligt - i lort til halsen  :bad:

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #153 Dato: Februar 06, 2018, 10:15:09 pm »
Politisk ukorrekt

Citér

Nu har vi åbenbart ikke, samme form, for humoristisk sans - den "humor" Stina leverer,  viser tydeligt, at han / hun er påvirket - af et eller andet, om det er alkohol - eller hun spiser for mange svampe, ved jeg ikke, men det er for alvorligt til, at jeg kan grine af den slags, han / hun står tydeligt - i lort til halsen  :bad:

Jeg ville da være komplet ligeglad med, hvis Carlo likede en vittighed fra PJ-stalkeren eller fra Rudi eller hvem som helst.

Min anke gik på, at jeg og Massey havde en diskussion i sidste uge, hvor Carlo tydeligvis tog Massey´s parti. Hvilket jeg opfattede som en indirekte støtte til Massey/stalkeren. Carlo har også angrebet mig, når jeg har udstillet åbenlys stalking. Derfor tillod jeg mig at stille spørgsmål ved hvorfor han gjorde det.

Men Lyjse, jeg synes du lader dig narre af trollen. Stina SPILLEDE tydeligvis mere fuld i aftes, end hun var. Lagde du ikke mærke til, at ligeså snart du havde beskyldt hende for at være fuld, så begyndte hun at overspille totalt. Måske var hun faktisk lidt fuld. Det kan sagtens tænkes. Men det var nemt for mig at se, at i løbet af kun fem minutter stavede hun pludseligt dobbelt så dårligt som fem minutter før. Så hurtigt virker spritten sgu ikke, du. :big_grin:

Men prøv at se hvordan Stina ændrer sprog i løbet af ganske kort tid:

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=7456.msg101972#msg101972

Her 8 minutter i ét i nat lyder hun rimeligt ædru, gør hun ikke?:

Nej jeg er ikke Gubbi.
Men jeg advarede hende inden du skiftet forsikring han havde møvet sig på om sagsanlæg for hans injurier. Så slettede hun ham, så hun kunne godt se jeg havde ret, ellers havde hun ladet ham blive med sin løgnehistorie.

Hun

Tyve minutter senere, begynder hun at småvrøvle lidt. Dog er sproget stadig ganske forståeligt, bortset fra et par af de sædvanlige slåfejl, som hun altid har et par stykker af:

Jamen søde ven da det var ikke min mening. Jeg troede pølle havde fortalt om jeg jagtede hende ned hjemmesiden væk fra ham. Han skal simpelthen ikke rende der og tale med andre kvinder. Mens jeg står der på et ben. Lige klar som kvinder er når de står sådan. Hvad skulle du med den oplysning.
Nå, tilbage til hende med siden han skrev på.
Forstår du nu søde?

8 minutter efter kan Stina slet ikke hverken stave eller formulere sig forståeligt. Det virker meget påtaget. Men okay, jeg kan da ikke helt afvise, at hun lige drak en halv flaske vodka i løbet af de få minutter :hyper::

Var hun ikke fra Glostrup??
Nå. Hun er flyttet derop.

Jo Krønge er pissekedelig. Nu flyttede LtøngeJøtgen jo op ved siden af John Deere. Der dræb folk han ikke vil vidne for i spritsagen med den læge iSøllested der fiskede med pølle blodprøve så han skulle generhverve og på alkoholkursus, så der tør os på invalideknallerter ganske ikke køre mere efter den historie.

Og kort efter loggede Viggo Kurt på og stavede ganske udmærket (og ja, det er ingen hemmelighed, at jeg mener at det er samme person, fordi de er "begge" lige besatte af PJ).

Og jeg likede et par indlæg fra trollen, fordi det der åbenlyse skuespil morede mig faktisk en del. :yes:
« Senest Redigeret: Februar 06, 2018, 10:34:07 pm af politisk ukorrekt »

Offline lyjse (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.2%
    • Vis profil
« Svar #154 Dato: Februar 06, 2018, 10:55:00 pm »
Politisk ukorrekt

Citér
Stina SPILLEDE tydeligvis mere fuld i aftes, end hun var.

Hva` så i formiddag  :big_grin: :bad:

Stina
I dag ved 12:42:58

Citér
Nej jeg er ikke Gubbi.
Men jeg advarede hende inden du skiftet forsikring han havde møvet sig på om sagsanlæg for hans injurier. Så slettede hun ham, så hun kunne godt se jeg havde ret, ellers havde hun ladet ham blive med sin løgnehistorie.

Hun

I dag ved 01:03:17

politisk ukorrekt

Citér
Hende og hun. Hvem er hende? Du forvirrer mig lidt nu.

GuBBi er jo en mand. PJ er en mand. Så hvem hun og hende er, kan jeg ikke lige gennemskue.

Jeg forstår godt, du blev forvirret  :hyper:

Stina I dag ved 01:12:19

Citér
Jeg troede pølle havde fortalt om jeg jagtede hende ned hjemmesiden væk fra ham.

:dash2:

Stina

• Gæst
« Svar #155 Dato: Februar 06, 2018, 11:08:14 pm »
Politisk ukorrekt

Citér

tænk du kan fryde dig over mig der står i lort til halsen der skal man ikke dukke nakken søde

Stina

• Gæst
« Svar #156 Dato: Februar 06, 2018, 11:17:00 pm »
Politisk ukorrekt

Citér

Jeg ville da være komplet ligeglad med, hvis Carlo likede en vittighed fra PJ-stalkeren eller fra Rudi eller hvem som helst.

Min anke gik på, at jeg og Massey havde en diskussion i sidste uge, hvor Carlo tydeligvis tog Massey´s parti. Hvilket jeg opfattede som en indirekte støtte til Massey/stalkeren. Carlo har også angrebet mig, når jeg har udstillet åbenlys stalking. Derfor tillod jeg mig at stille spørgsmål ved hvorfor han gjorde det.

Men Lyjse, jeg synes du lader dig narre af trollen. Stina SPILLEDE tydeligvis mere fuld i aftes, end hun var. Lagde du ikke mærke til, at ligeså snart du havde beskyldt hende for at være fuld, så begyndte hun at overspille totalt. Måske var hun faktisk lidt fuld. Det kan sagtens tænkes. Men det var nemt for mig at se, at i løbet af kun fem minutter stavede hun pludseligt dobbelt så dårligt som fem minutter før. Så hurtigt virker spritten sgu ikke, du. :big_grin:

Her staver og formulerer Stina sig som hun plejer. Bortset fra de manglende kommaer (fordi hun forsøger at undgå, at du irrettesætter hendes komma-sætning sikkert).Selvfølgelig vrøvler hun lidt, så måske er hun lidt påvirket, det afviser jeg ikke. Men hendes sætninger er dog rimeligt forståelige:

Jamen søde ven da det var ikke min mening. Jeg troede pølle havde fortalt om jeg jagtede hende ned hjemmesiden væk fra ham. Han skal simpelthen ikke rende der og tale med andre kvinder. Mens jeg står der på et ben. Lige klar som kvinder er når de står sådan. Hvad skulle du med den oplysning.
Nå, tilbage til hende med siden han skrev på.
Forstår du nu søde?

8 minutter efter kan Stina slet ikke hverken stave eller formulere sig forståeligt. Det virker meget påtaget. Men okay, jeg kan da ikke helt afvise, at hun lige drak en halv flaske vodka i løbet af de få minutter :hyper::

Var hun ikke fra Glostrup??
Nå. Hun er flyttet derop.

Jo Krønge er pissekedelig. Nu flyttede LtøngeJøtgen jo op ved siden af John Deere. Der dræb folk han ikke vil vidne for i spritsagen med den læge iSøllested der fiskede med pølle blodprøve så han skulle generhverve og på alkoholkursus, så der tør os på invalideknallerter ganske ikke køre mere efter den historie.

Og kort efter loggede Viggo Kurt på og stavede ganske udmærket (og ja, det er ingen hemmelighed, at jeg mener at det er samme person, fordi de er "begge" lige besatte af PJ).

Og jeg likede et par indlæg fra trollen, fordi det der åbenlyse skuespil morede mig faktisk en del. :yes:

Altså jeg har ingenting at gøre med stormprutterne her på siden udover at jeg er befængt af loppedyret i #3. Og nej, som Torsten, min ven, nævner, jeg har ikke været nede på Davids skånejob og fremsætte utérligheder endsige lavet buler i hans “bil”. Der imod har faderen haft en politisag og ligge at rode med efter at have fremsagt STÆRKT utérlige trusler mod mine ting og min krop - tilmed en krop jeg har vist her på debatten indtil flere gange. Til stor fornøjelse for damerne fra Søllested ikke mindst.

Det med blodprøven som der blev hældt ethanol i er rigtig nok. Loppedyret røg op til røvfuld hos ...

Morten Henningsen

...og så kan det nok lige være at ‰ blev målt til 12,4. Så røg pappet og Pølsemesteren generhvervede herefter retten til at føre Trillet model H2000 Cabriolet 2.0 med dbl. overliggende knastakser - uden plader - fordi han var så dygtig. Ikke dårligt af en pølsemand der steger sine egne ildelugtende tykke slibrige økologiske naturpølser for åbent køkkenvindue på panden så dunsterne driver direkte over i mit køkken.

Husk også på at “sagen” om Stihl-saven for nogle år siden er opfundet af charlatanen for at pumpe Tryg for nogle få tusindelapper nu hvor millionerne ikke kom som forventet fra arbejdsskadesagen. Jeg véd han kørte den over til Bøje (støttepædagogen) som gemte den under nogle kasser eller noget lort ude i garagen. REN forsikringssvindel. Så da Tryg heller ikke hoppede på den limpind fordi stinkbomben lige havde glemt at man får besøg af en assurandør (+politiet) hvis man laver fup, ja så glippede den plan så også. Jeg ved ikke hvor hans lortesav er i dag, men den er IKKE stjålet (og jég har den heller ikke).

Men pruttemesteren kan jo komme herover i #7 og banke på og se om der er noget han skal have spurgt om. Og så bliver det spændende hvor mange spørgsmål han kan nå at stille på 0,3s - altså den tid det tager at smøre 2 - 3 flade håndmadder højt belagt.

vh. Hr. Olsen

det er noget værre  piat det var almindebrandt stakkels poul skal da ikke mangle sin sav fordi ham faren og sønnen er langefingered poul fik jo aldrig svar på om han selv sjuvrage derhen vel
« Senest Redigeret: Februar 06, 2018, 11:22:43 pm af Stina »

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #157 Dato: Februar 07, 2018, 12:24:33 am »
Politisk ukorrekt

Citér
Stina SPILLEDE tydeligvis mere fuld i aftes, end hun var.

Hva` så i formiddag  :big_grin: :bad:

Stina
I dag ved 12:42:58

Citér
Nej jeg er ikke Gubbi.

Hun

I dag ved 01:03:17

politisk ukorrekt

Citér
Hende og hun. Hvem er hende? Du forvirrer mig lidt nu.

GuBBi er jo en mand. PJ er en mand. Så hvem hun og hende er, kan jeg ikke lige gennemskue.

Jeg forstår godt, du blev forvirret  :hyper:

Stina I dag ved 01:12:19

Citér
Jeg troede pølle havde fortalt om jeg jagtede hende ned hjemmesiden væk fra ham.

:dash2:

Jeg forstår ikke helt, hvad du prøver at sige, Lyjse...

Du antyder, at indlægget fra 12:42:58 skulle være fra i formiddags? Der står 12:42.58 am, så det betyder, at det er skrevet efter midnat. Ikke i formiddags.

https://da.wikipedia.org/wiki/AM_og_PM

Citér
Man skal dog være opmærksom på, at 12-timersuret starter klokken 12 i stedet for 0, dvs. perioden mellem 0:00 og 1:00 om natten hedder 12:00-1:00 AM, og perioden mellem 12:00 og 13:00 hedder 12:00-1:00 PM.

Så de tre indlæg, jeg citerede fra Stina, er alle fra lige efter midnat. De er skrevet indenfor ca. en halv time. Og min pointe var, at jeg synes, der er påfaldende stor forskel i sproget i løbet af den halve time. Derfor syntes jeg, at det tredje og sidste indlæg, jeg citerede, virkede lidt som om, at det var et indlæg, hvor der bevidst blev overdrevet med fuldemands-stavefejlene.

Men som sagt kan jeg da ikke helt afvise, at personen bare har drukket en halv liter vodka lynhurtigt i løbet af den halve time.

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: Der er hul hele vejen igennem p.ukorrekts skal!
« Svar #158 Dato: Februar 07, 2018, 01:47:39 am »

Suk - politianmeldt....

Jeg deltager ellers ikke meget i gæt hvem-der-er-hvem, men jeg tror, at du er den samme som Langgaard-Nielsen - eller at du en af sympatisørerne.

Desuden vil jeg anbefale dem, der har lyst til at melde det - at tænke sig om - og gå til pressen i stedet for.

Bare af ren nysgerrighed, Anklageren:

Men kan du argumentere for, hvorfor det er bedre at gå til pressen end til politiet?

Tvivler på at pressen vil køre en historie om mobning og stalking på en lille debatside, i forhold til hvor meget stalking og trolleri, der foregår på et hav af onlinesites landet over.

Derimod politiet er nødt til at tage én alvorligt og i det mindste undersøge, om der er noget at komme efter. Måske er der det ikke, men de er stadig forpligtiget til at tage enhver henvendelse seriøst.

Groft sprog, trollerier, stalking o.s.v. har nu foregået herinde i lang tid, men det er som regel blevet taget i opløbet af GuBBi, inden det eskalerede. Så jeg fastholder derfor, at det primære problem herinde er det totale fravær i øjeblikket af en aktiv moderator. Jeg har i lang tid argumenteret for, at visse personer har fået alt for lang snor. Og de seneste dages begivenheder herinde bekræfter mig bare i den holdning. Hvis moderator for måneder siden havde skredet mere bestemt ind overfor groft sprog og stalking, tror jeg at de  mere hardcore trolls og stalkers var forsvundet fra sitet for længst. Og så havde jeg f.eks. heller ikke brugt så meget tid på at bekæmpe disse, hvis moderator havde gjort sit arbejde i stedet for at lade stå til.

Men det viser meget godt, hvor galt det kan gå, når de radikale får magten. De kan slet ikke sætte sig i respekt og det bliver det rene anarki og kaos. Sådan er det også i virkelighedens politiske verden, når de radikale har fået magt. Det rene kaos og det hele sejler rundt. Misforstå mig ikke: radikale mennesker er tit meget flinke. Men de er pissenaive og alt for blødsødne og deres rundkredspædagogik og laden-stå-til har gang på gang spillet fallit.

Den radikale moderators laden-stå-til og blødsødenhed overfor hardcore trolls og stalkers, er en meget god parallel til de radikale politikeres selvsamme blødsødenhed og laden-stå-til overfor ekstremistiske muslimer og hardcore kriminelle. Og ligesom denne vaghed er skyld i mange af de dårligdomme, vi ser i vort samfund nu om dage, så er den også årsagen til, at dette forum sejler totalt.

Jeg giver GuBBi en uge mere. Er han ikke tilbage og har fået ryddet op indenfor en uge, forlader jeg forum her. Fordi jeg vil ikke stå model til de svinske angreb og ulovligheder, der foregår herinde. Så hvis GuBBi er væk mere end en uge mere, vil han samlet set have været væk herfra i en måned. Og det vil jeg anse som en så stor falliterklæring, at jeg i praksis vil betragte det som din-debat´s endeligt. Da det bare ikke er holdbart at færdes på et forum uden moderation, hvor ingen står til ansvar for noget som helst. Men jeg giver det da lige en uges tid mere. Er der ikke sket noget indenfor en uge, så tror jeg, at jeg smutter tilbage til SOL. For der rydder de stadig op engang imellem. :yes:

Ellers er det jo også Polle´s forum. Han siger jo, at han ikke vil tolerere trolls. :blum:
« Senest Redigeret: Februar 07, 2018, 02:03:22 am af politisk ukorrekt »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #159 Dato: Februar 07, 2018, 02:03:08 am »

Men kan du argumentere for, hvorfor det er bedre at gå til pressen end til politiet?

Tvivler på at pressen vil køre en historie om mobning og stalking på en lille debatside, i forhold til hvor meget stalking og trolleri, der foregår på et hav af onlinesites landet over.

Langgaard-Nielsen vil være mere ked af, at pressen skriver om det - fordi han har så travlt med at bilde folk ind, at de "nationale" er yderst fredelige (i modsætning til AFA).

Desuden er det muligt, at pressen vil interessere sig for det, for det gør de somme tider. Det jeg skriver, handler jo ikke om mobning og stalking - men om trusler.

Anonymiteten på din-debat er noget relativt

Man kan sikkert finde dig, hvis man virkelig vil - for der er slet ikke så mange øgle-tosser.

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #160 Dato: Februar 07, 2018, 02:07:15 am »
Langgaard-Nielsen vil være mere ked af, at pressen skriver om det - fordi han har så travlt med at bilde folk ind, at de "nationale" er yderst fredelige (i modsætning til AFA).

Validt argument.

Han har jo flere gange kaldt de venstreorienterede for voldspsykopater eller noget i den stil. De udtalelser bliver næsten morsomme set i lyset af hans seneste ytringer. :big_grin:

Skal jeg være virkeligt konspiratorisk nu, så leger jeg lidt med tanken, at Rudi´erne er false flag/falske flag. Profiler oprettet af venstrefløjen for netop at udstille højrefløjen som rabiate tosser og voldsfascister. Du antydede selv tidligere, at Dommeren KUNNE være den samme som Rudi´erne. Jeg siger ikke, at det er tilfældet. Men teorien som sådan virker ikke helt ude i skoven.

Fordi det giver ikke rigtigt nogen mening, at en åben højreradikal ville true mig eller andre på et offentligt forum. Det ville en sådan person normalt være for klog til. Så derfor lugter det for mig lidt af falsk flag. Og det har jeg også nævnt før som en mulighed (at disse profiler er oprettet af venstrefløjen). Og det var derfor, jeg fiskede for dit argument for ikke at mene, at en politianmeldelse var sagen. Fordi hvis du vidste, at venstrefløjen stod bag disse profiler, ville du have et motiv for ikke at være interesseret i at politiet undersøgte sagen. :blum:

Jeg har tidligere anskueliggjort, hvorfor jeg tror, at en venstrefløjsperson muligvis står bag disse profiler. Bevise det kan jeg ikke, men det er en fornemmelse jeg har, at det KAN være en mulighed. Også fordi det virker påfaldende, at hver gang disse trusler kommer, så er bestemte venstreekstremister STRAKS PÅ BANEN få minutter efter og "politianmelder" det (det er i citationstegn, fordi jeg udmærket godt ved, at Dommeren ikke anmeldte en skid). Det virker lidt søgt. Det antydede du jo også selv, Anklageren. Det virker som om, de vidste, at en sådan trussel ville blive fremsat, så de nærmest lå på lur for at udnytte det til egen fordel (at stemple højrefløjen som voldspsykopater). FALSKE FLAG forekommer i rigt mål i virkeligheden. Men måske forekommer de også på debatfora...

Og det er også grunden til, at jeg indtil videre ikke har anmeldt sagen (bortset fra til moderator). Fordi jeg lugter falsk flag. Så derfor vælger jeg at slå koldt vand i blodet og undlade at lade mig rive med. Fordi jeg tror, at nogen eller nogle sidder og leger med vore følelser og forsøge at lokke os i en fælde. Som kunne være at stemple hele højrefløjen som voldsfascister. Ikke at disse typer ikke findes, men det giver bare ikke så meget mening, at de skulle fremsætte trusler så direkte på et offentligt forum. Enhver idiot kan sige sig selv, at det er en meget dårlig idé. Næh, det kan være nogle, der sidder anonymt og laver et falsk flag. En ægte åben højreradikal tror jeg næppe ville opføre sig sådan på et offentligt forum.

(men jeg erkender, at det er et konspiratorisk tankeeksperiment, så tag det ikke for mere end dét i første omgang - og det argument, du besvarede mit spørgsmål med, er som sagt validt).

Desuden er det muligt, at pressen vil interessere sig for det, for det gør de somme tider. Det jeg skriver, handler jo ikke om mobning og stalking - men om trusler.

Ja jo. Men det har de beskæftiget sig med før. Men det er mit indtryk, at den slags kun tages alvorligt, når det går ud over kendte politikere. Går det udover menigmand, gider de ikke skrive om det. Da en mand truede Lars Løkke, røg han direkte på den lukkede og har været der i tre år nu. Der burde være samme konsekvens, når almindelige borgere trues. Men det er ikke tilfældet.

Anonymiteten på din-debat er noget relativt

Man kan sikkert finde dig, hvis man virkelig vil - for der er slet ikke så mange øgle-tosser.

Omvendt er der heller ikke så mange støvletrampere. Så det kan gå lige op. :yes:
« Senest Redigeret: Februar 07, 2018, 02:24:55 am af politisk ukorrekt »

Offline lyjse (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.2%
    • Vis profil
« Svar #161 Dato: Februar 07, 2018, 06:44:03 am »
Politisk ukorrekt

Nå, jeg troede kl. 12 om natten, hed 24 .. men

Dato: Februar 05, 2018, 10:41:47 am »

Citér
Du kan på ingen måde dokumenter din udlægning, så kunne du gjort det forlængst.

Du kunne ikke engang læggen den opgørelse ser var tale om forleden.

Jeg gider ikke, beskæftige mig mere, med de tosser, dernede fra... jeg er sikker på, der er mindst 2 troll.

Man behøver ikke at være tosset, for at læse deres indlæg, men det ville sikkert hjælpe  :big_grin:

Stina

• Gæst
« Svar #162 Dato: Februar 07, 2018, 09:17:26 am »
Politisk ukorrekt

Nå, jeg troede kl. 12 om natten, hed 24 .. men

Dato: Februar 05, 2018, 10:41:47 am »

Citér
Du kan på ingen måde dokumenter din udlægning, så kunne du gjort det forlængst.

Du kunne ikke engang læggen den opgørelse ser var tale om forleden.

Jeg gider ikke, beskæftige mig mere, med de tosser, dernede fra... jeg er sikker på, der er mindst 2 troll.

Man behøver ikke at være tosset, for at læse deres indlæg, men det ville sikkert hjælpe  :big_grin:

Der er jeg altså ked af søde hvem skal så påpege komma fejl dine bidrage vil blive savnet

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    94.6%
  • Country: 00
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #163 Dato: Februar 07, 2018, 09:42:08 am »

Der fik du hånden stukket i en hvepserede, men det burde du have luret i forvejen.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.4%
  • Country: aq
    • Vis profil
« Svar #164 Dato: Februar 07, 2018, 12:00:02 pm »
Skal jeg være virkeligt konspiratorisk nu, så leger jeg lidt med tanken, at Rudi´erne er false flag/falske flag. Profiler oprettet af venstrefløjen for netop at udstille højrefløjen som rabiate tosser og voldsfascister.

Så er det nok hende Margrethe Monika. :yes:

Hun er jo kendt for at lave vigtigt spionarbejde ved at oprette falske højrenationalistprofiler, og hun er da sikkert kommet med over på din-debat fra sol hvor hun var lady-in-red. :bad: