Forfatter Emne: Røv dårlig debat for tiden på d-d  (Læst 2824 gange)

Offline genuine Troll

• Senior medlem
  • Activity:
    16.8%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
Sv: Røv dårlig debat for tiden på d-d
« Svar #45 Dato: August 17, 2017, 01:49:18 am »
Hvad er et "iee" egentlig?

Godt spørgsmål,  :girl_sigh:
Fake profil, :girl_blum2:

Offline Desdicardo

• Senior medlem
  • Activity:
    2%
  • Køn: Mand
  • Livet kan være godt.
    • Vis profil
« Svar #46 Dato: August 17, 2017, 07:57:20 am »
Vel bare nogle forbogstaver. :))
Intet er sikkert her i livet udover døden,

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #47 Dato: August 17, 2017, 12:18:09 pm »
Der er vel tale om "ieet" - en fiktiv person, som eksisterer i politisk ukorrekts løbske fantasi.
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #48 Dato: August 17, 2017, 12:30:59 pm »
Der er vel tale om "ieet" - en fiktiv person, som eksisterer i politisk ukorrekts løbske fantasi.

Du ved udmærket godt, hvem Ieet er, så lad nu være med at spille dum.

Ieet er ham debunkeren fra SOL, der også brugte en hulens masse tid på Jørgensens Tryg-sag. :yes:

I dag har han af uransagelige grunde valgt at optræde mere anonymt fra 100-200 forskellige profiler. Hvorfor ved jeg ikke helt. Enten er han paranoid/skizofren - eller også er han bange for en eller anden, han måske mener stalker ham? (siden han skifter nick konstant).

Offline Gigantco

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #49 Dato: August 17, 2017, 12:40:48 pm »

Ieet er ham debunkeren fra SOL, der også brugte en hulens masse tid på Jørgensens Tryg-sag. :yes:

I dag har han af uransagelige grunde valgt at optræde mere anonymt fra 100-200 forskellige profiler. Hvorfor ved jeg ikke helt. Enten er han paranoid/skizofren - eller også er han bange for en eller anden, han måske mener stalker ham? (siden han skifter nick konstant).

Jeg kan godt forstå Ieet gemmer sig lidt med den syge stodder fra Lolland på nakken. Du er en af de få der er fårligt begavet nok til at ikke kunne se problemet i den jagt PJokket kørte på Ieet og flere andre .  Han tænker langt nok til idioten måske går til angreb på en tilfældig. Det fatter en tosse som du selvfølgelig ikke
Når man tror på sådan noget bavl om øglemennesker har man syg en vævefejl i kysen. Og ikke en gang pli til at holde sin kæft. I stedet kørte du tingene op. :dash2:

DU STALKER  HAM!

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #50 Dato: August 17, 2017, 12:45:05 pm »
Jeg kan godt forstå Ieet gemmer sig lidt med den syge stodder fra Lolland på nakken. Du er en af de få der er fårligt begavet nok til at ikke kunne se problemet i den jagt PJokket kørte på Ieet og flere andre .  Han tænker langt nok til idioten måske går til angreb på en tilfældig. Det fatter en tosse som du selvfølgelig ikke
Når man tror på sådan noget bavl om øglemennesker har man syg en vævefejl i kysen. Og ikke en gang pli til at holde sin kæft. I stedet kørte du tingene op. :dash2:

DU STALKER  HAM!

Det er da vist mere ieet, der stalker mig. Kalder mig alle mulige skældsord fra sine anonyme profiler. I dag loggede han f.eks. ind på sin Julenar-profil på Youtube (måske bruger han ikke sin ieet pwnage-profil mere?) og kaldte mig et par mindre pæne ting. - I stedet for at give sig til kende som ieet. Nu har jeg så nemt nok ved at gennemskue, at det ER ham, så det gør ikke så meget. Men det er irriterende, at han ikke bare står ved sig selv. Især når han insisterer på at kalde mig alle mulige mindre flatterende ting. Den slags kan jeg godt klare - men jeg bryder mig ikke om, når folk opretter anonyme profiler til at svine andre til med.

Men det gør du jo også selv, så klart at du forsvarer den adfærd. :yes:

I øvrigt er det påfaldende, at du altid forsvarer ieet. Og du og ieet har det til fælles, at I begge opretter et hav af profiler hele tiden. Tanken ER da begyndt at strejfe mig, om du og ieet er én og samme person...

Ieet er jo også den eneste - udover DIG - der går ekstremt meget op i PJ´s Tryg-sag. :big_grin:

Den teori har dog et par svagheder, indrømmet. Primært at ieet staver godt, mens du ofte laver stave- og slåfejl. Og så siger ieet jo, at han stemmer på Enhedslisten, hvor du jo ligger til den helt anden side... :yes:

Så umiddelbart tror jeg ikke, I er den samme. Men jeg afviser det ikke helt, for hvis der nu er tale om skizofreni, så ville det jo være muligt at udvise en sådan personlighedsspaltning, hvor man det eje øjeblik er til højre og det næste til venstre. Og stavefejl - dem kan man jo lave bevidst for at foregive at være en helt anden person.  :hyper:
« Senest Redigeret: August 17, 2017, 12:52:58 pm af politisk ukorrekt »

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.6%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #51 Dato: August 17, 2017, 12:49:27 pm »
politisk ukorrekt:
Citér

Du ved nok, politisk ukorrekt, at Ankagleren spiller "mig ikk' forstå", når han mener det gavner ham, (hvad det selvfølgelig ikke gør.)

Jeg kan garantere dig for, at jeg har været udsat for "Ieet" på SOL engang i sommeren 2014. Du godeste! Han holdt mig beskæftiget i en tråd, hvor han blandt meget andet påstod, at han var ved fronten i Syrien og skrev derfra, at hele hans familie stammer derfra og at han var kommet illegalt gennem Tyrkiet for at deltage i krigen!! Jeg havde ikke rigtigt lagt mærke til ham før, men fandt ud af, at det ikke kunne nytte at svare ham. Historierne flød fra ham, værre og værre!
Så jeg kan bekræfte, at Ieet ikke blot er "en fiktiv person, som eksisterer i politisk ukorrekts fantasi."

"Kagleren" selv har derimod en ret vild fantasi, ikke? Man kan jo bare læse hans indlæg som "Venstrefløjens Hævner"!

Manner, Manner!

Offline Gigantco

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #52 Dato: August 17, 2017, 01:43:27 pm »

DU STALKER  HAM!

Det er da vist mere ieet, der stalker mig. Kalder mig alle mulige skældsord fra sine anonyme profiler. I dag loggede han f.eks. ind på sin Julenar-profil på Youtube (måske bruger han ikke sin ieet pwnage-profil mere?) og kaldte mig et par mindre pæne ting. - I stedet for at give sig til kende som ieet. Nu har jeg så nemt nok ved at gennemskue, at det ER ham, så det gør ikke så meget. Men det er irriterende, at han ikke bare står ved sig selv. Især når han insisterer på at kalde mig alle mulige mindre flatterende ting. Den slags kan jeg godt klare - men jeg bryder mig ikke om, når folk opretter anonyme profiler til at svine andre til med.

Men det gør du jo også selv, så klart at du forsvarer den adfærd. :yes:

I øvrigt er det påfaldende, at du altid forsvarer ieet. Og du og ieet har det til fælles, at I begge opretter et hav af profiler hele tiden. Tanken ER da begyndt at strejfe mig, om du og ieet er én og samme person...

Ieet er jo også den eneste - udover DIG - der går ekstremt meget op i PJ´s Tryg-sag. :big_grin:

Den teori har dog et par svagheder, indrømmet. Primært at ieet staver godt, mens du ofte laver stave- og slåfejl. Og så siger ieet jo, at han stemmer på Enhedslisten, hvor du jo ligger til den helt anden side... :yes:

Så umiddelbart tror jeg ikke, I er den samme. Men jeg afviser det ikke helt, for hvis der nu er tale om skizofreni, så ville det jo være muligt at udvise en sådan personlighedsspaltning, hvor man det eje øjeblik er til højre og det næste til venstre. Og stavefejl - dem kan man jo lave bevidst for at foregive at være en helt anden person.  :hyper:

DU skriver nærmest i hvert andet indlæg du laver at du set Ieet. Han derimod giver dig kvalificeret modspil på dine kuldret indlæg.
Der er meget langt mellem læseværdige indlæg fra din kant. Du bruger krudt på at fiske om hvem profilen er eller kommer med hjernedødt sludder de fleste hoppe over.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #53 Dato: August 17, 2017, 03:01:36 pm »
DU skriver nærmest i hvert andet indlæg du laver at du set Ieet.

Ah, hvert tredje måske. Nu skal vi heller ikke overdrive. :hyper:

Men han ER jo også overalt. :yes:

Han derimod giver dig kvalificeret modspil på dine kuldret indlæg.

Jamen, jeg takker da også ieet for at have brugt så meget krudt på mine indlæg. På en måde er det jo lidt synd, siden han alligevel synes jeg er tosset. Hvorfor så bruge så meget energi på at debunke mig? :blum:

Faktisk hjælper ieet mig jo, fordi jo mere opmærksomhed han giver mine indlæg - jo mere får jeg kørt mine indlæg ind på forsiden, så jeg kan udstille magtelitens hoaxes, false flags, reptilerne og Illuminati o.s.v.

Der er meget langt mellem læseværdige indlæg fra din kant. Du bruger krudt på at fiske om hvem profilen er eller kommer med hjernedødt sludder de fleste hoppe over.

Men i det mindste poster jeg modsat dig ikke klamme billeder af pøller og transseksuelles erigerede kønslem. :blum:

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: Arrogant indlæg som bare handler om MIG
« Svar #54 Dato: August 17, 2017, 03:15:07 pm »
Det er der en rigtig god forklaring på... fordi det ikke er mig, ligesom du ofte tilskriver mig andres profiler her. Jeg benytter stadig min faste youtube profil.

Som jeg skrev, TROR jeg dybest set heller ikke at det er dig. Men du har bare visse ligheder med PJ-trollen. I skifter begge profil, som vi andre skifter sokker. I har begge gået påfaldende meget op i PJ. Og så har I begge en lidt skæv humor (men ok, det har jeg også selv, hvis ret skal være ret...).

Tror nu heller ikke, du ER ham. Skrev det også mest for at få dig til at svare, at det er du ikke. Så vi kan få sat det på plads. For en lille tvivl var som nævnt begyndt at nage mig. :yes:

I øvrigt sviner jeg ikke andre.

Både og. Du er ikke en af de allergroveste. Men du har da både kaldt mig landsbytosse, idiot og psykisk syg o.s.v. Det tenderer da til at være svinere. :yes:

Jeg er ikke længere interesseret i Tryg-sagen hvor det er udviklet til chikane af Hr Jørgensen.

Det glæder mig, at du trods alt tager afstand fra chikane.

Derudover er der en fare for at Hr Jørgensen vil initiere ubehageligheder overfor en person han tror er mig.

Sikkert ja. Men nu kan du jo kampsport, kan jeg forstå. Så du behøver vel ikke være så nervøs. Medmindre han dukker op med en økse. :hyper:

Jeg skrifter profil da afsenderen af et budskab ikke er vigtig. I stedet for at fokusere på profilnavnet, bør man fokusere på det skrevne budskab i indholdet.

Ikke desto mindre fokuserer du jo også en del på mig som person. Så dit argument her falder derfor lidt til jorden.

Når dette så er sagt, er jeg delvist enig med dig. Jeg kunne bedre lide det gamle SOL, hvor man kunne skrive anonymt og uden at være logget ind. Men nu er det nu engang sådan, at de tvinger os til at have profiler. Og så synes jeg bare, at det er forvirrende, når folk optræder under tonsvis af forskellige nicks. Fordi når de fleste af os kun har 1-2 nicks, giver det en skævhed i debatten, når nogle er seriøse, mens andre troller fra forskellige nicks.

I øvrigt arbejder jeg ikke længere for IEET og dermed virker det forkert at bruge det i nye profilnavne (selvom jeg stadig gør det fra tid til anden).

Så Ieet er altså ikke længere Ieet. :hyper:

Jeg stemmer Enhedslisten for tiden, ikke fordi det er mit favorit parti, men fordi alle andre partier vil ødelægge den danske sociale sammenhæng.

Du har da lov at stemme på hvem, du lyster.

Jeg træner meget. Ens krop er et tempel - specielt når man ikke kommer i nogen guds hus, må din krop være din gud. Og jeg har gjort det siden jeg var 16.

Ja, det ved jeg, at du gør. Buff_Dude. :blum:

Jeg ER født i Syrien. Jeg er Ateist, og ikke muslim. Men mine forældre er moderart troende muslimer.
Og det var lægelig assistance jeg gav i 4 måneder, da jeg var der, indtil det blev for farligt. Jeg har onkler og fætre som prøver at beskytte med våben.

Ved ikke, om jeg tror på du er fra Syrien. Fornemmer at det er en røverhistorie. Men pyt nu også med det. HVIS du er fra Syrien, har jeg ikke problemer med det. Jeg er jo ikke racist, men mener blot, at vi ikke skal tage alt for mange uintegrerbare indvandrere ind i landet. Men Naser Khader er jo også fra Syrien og han er jo ganske velintegreret. Så man skal ikke skære alle over én kam. Generelt er folk fra Syrien mere vestlige end i mange andre arabiske lande. Vi ser også at de har en ret vestligt orienteret og moderne leder som Al-Assad. God mand. :yes:

Har i flere "interessante" spørgsmål i profil-debatten?[/b]

Masser. Men nu behøver det her jo heller ikke udvikle sig til et forhør, så lad os lade det ligge. Medmindre der er andet, du brænder for at fortælle....

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #55 Dato: August 17, 2017, 05:00:56 pm »
politisk ukorrekt:
Citér

Du ved nok, politisk ukorrekt, at Ankagleren spiller "mig ikk' forstå", når han mener det gavner ham, (hvad det selvfølgelig ikke gør.)

Jeg kan garantere dig for, at jeg har været udsat for "Ieet" på SOL engang i sommeren 2014. Du godeste! Han holdt mig beskæftiget i en tråd, hvor han blandt meget andet påstod, at han var ved fronten i Syrien og skrev derfra, at hele hans familie stammer derfra og at han var kommet illegalt gennem Tyrkiet for at deltage i krigen!! Jeg havde ikke rigtigt lagt mærke til ham før, men fandt ud af, at det ikke kunne nytte at svare ham. Historierne flød fra ham, værre og værre!
Så jeg kan bekræfte, at Ieet ikke blot er "en fiktiv person, som eksisterer i politisk ukorrekts fantasi."

"Kagleren" selv har derimod en ret vild fantasi, ikke? Man kan jo bare læse hans indlæg som "Venstrefløjens Hævner"!

Du opfinder også selv historier - den ene vildere end den anden om de profiler, som du ikke kan magte   :smile1:

Jeg kan selvfølgelig godt huske Ieet fra SOL-debatten - men har svært ved at tro på, at han optræder i hundredvis af forskellige profilnavne på Din Debat - flere år efter - og derfor skriver jeg "fiktiv".

Man kan altså ikke kende nogen på, at noget af teksten er skrevet med fed skrift.

Fede typer er helt almindelig udbredt.

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Daisy

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #56 Dato: August 17, 2017, 07:10:57 pm »
Jeg syntes der er en ophobning af indestængte prutter her på dd snart og derfor trænger vi til en operation morgenluft!

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.4%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #57 Dato: August 17, 2017, 07:30:29 pm »
'Debatten er røvdårlig for tiden'...  :hyper:

- nå, men - så er jeg da ikke gået glip af noget den lille måneds tid jeg har været væk.. :big_grin: :blum:

Til gengæld ville jeg sgu nødigt ha' gået glip af min SUPER-FEDE motorcykeltur rundt i United Bluff..!

- 6280 kilometer blev det til - og man ka' sige hvad man vil, der er altså meget flot at kigge på - når man først er kommet væk fra storbyerne.. :yes:

Men ellers er alt ved det gamle, ser jeg.. - Trump er stadig 'yuge' - fandme så man er lige ved at brække sig.. :bad:

- 'den ukorrekte' ser stadig sin ven Ieet alle vegne, og han kan fortsat udlede mindst tre forskellige konspirationsteorier, bare ved at læse dagens fiskerinoteringer.. :ROFL:

- muslimerne er selvfølgelig stadig nogle værre nogle..

Det myldrer stadig ind med de sædvanlige '3-dages profiler' - til gengæld går det åbenbart forrygende, både i Thailand, Aalborg, Grønland og Brønshøj.. :big_grin:

- for Albert render vel stadig rundt ude på fælleden med rejst.... - pande.. :ohmy:

Nå, ænywæjs - så er det sgu dejligt at være hjemme hos jer igen - selv om debatten åbenbart er 'røvdårlig'...
'Vær varsom med dine tanker - de kan blive til ord før du aner det'....

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: Arrogant indlæg som bare handler om MIG
« Svar #58 Dato: August 17, 2017, 08:47:16 pm »
Dit forsvar af Diktatoren Assad vækker den dybeste afsky af mig. Du forsvarer en diktator som propper folk i torturfængsler hvis de taler ham imod. Han er en galning som bruger barbarisk tortur i fængsler, hemmeligt politi og fængslinger uden dommer eller andet der skal til for at have et godt samfund.
Det vækker den dybeste afsky at du kalder ham en god mand. Og jeg griner af din kommentar om at det er moderne og vestligt med torturfængsler uden rettergang.
Jeg håber det var et forsøg på en morsomhed.

Hvis jeg var overbevist om, at Assad var en ond morderisk diktator, der slog uskyldige ihjel, ville jeg selvfølgelig tage afstand fra det.

Blot er det min overbevisning, at mainstreammedierne kører smæde- og løgnekampagne imod ham og at han reelt er en ganske fin leder. I hvert fald af en arabisk leder at være. En mere vestlig leder ses ikke på de kanter. Så ja, jeg fastholder, at han er en relativt god mand.

Jeg pointerede at den der person der skriver på din Youtube er ikke mig eller en jeg kender. Jeg støtter ikke din propaganda-produktion og ser derfor ikke dine videoer.

Det lød nu præcist som dig. Men jeg slettede hans indlæg, da jeg ikke godtager personligt nedladene beskeder på min kanal. Jeg godtager dog gerne konstruktiv, ej personligt ladet kritik. :yes:

Det er ikke nødvendigvis min egen sikkerhed, men Hr Jørgensen kan tro at en tilfældig fremmed er mig.
Din kommentar om øksen i forbindelse med ham er en viderebygning på den mobning og chikane. Den er ganske upassende.

Min kommentar skyldes, at Måneskin/flixtor/MariS/Olsen m.fl. hævder, at Jørgensen engang har overfaldet en nabo med en økse. Om det er sandt ved jeg dog ikke....

Beklager hvis jeg har kaldt dig for landsbytosse. Jeg er forholdsvis sikker på at du der tager fejl af mig on en anden.

Det tror jeg næppe, at jeg gør. Du er SÅ nemt genkendelig. :blum:

Jeg er forholdsvis sikker på at jeg ikke har kaldt dig for psykisk syg eller idiot. Jeg mener og fastholder dog, at man skal være psykisk syg eller idiot hvis man tror på de teorier og argumenter du fremviser - dette adskillige gange med en saglig argumentation om hvorfor der ingen fornuft er i de ting du skriver. Jeg forsøger at tillæge sådanne udtalelser til holdningerne og argumenterne du har fremført i stedet for personen bag.

Så kalder du mig jo stadig psykisk syg og idiot. Blot indirekte - dersom du godt ved, at jeg tror på de ting, jeg fremfører. :yes:

I øvrigt tror jeg ikke på, at du er fra Syrien. Da dit navn er meget danskkligende. Husk at hr. Jørgensen engang afslørede din identitet og dit navn er sgu da pæredansk - uden at jeg dog vil afsløre det, for jeg er ikke stalker. Men hvis du føler dig mere tryg ved at bilde os ind, at du er syrer, så never mind...

Ok, måske har du bare taget navneforandring for at blive bedre integreret. Hvad ved jeg? :big_grin:

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    7%
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #59 Dato: August 17, 2017, 08:54:31 pm »
'Debatten er røvdårlig for tiden'...  :hyper:

- nå, men - så er jeg da ikke gået glip af noget den lille måneds tid jeg har været væk.. :big_grin: :blum:

Til gengæld ville jeg sgu nødigt ha' gået glip af min SUPER-FEDE motorcykeltur rundt i United Bluff..!

- 6280 kilometer blev det til - og man ka' sige hvad man vil, der er altså meget flot at kigge på - når man først er kommet væk fra storbyerne.. :yes:

Men ellers er alt ved det gamle, ser jeg.. - Trump er stadig 'yuge' - fandme så man er lige ved at brække sig.. :bad:

- 'den ukorrekte' ser stadig sin ven Ieet alle vegne, og han kan fortsat udlede mindst tre forskellige konspirationsteorier, bare ved at læse dagens fiskerinoteringer.. :ROFL:

- muslimerne er selvfølgelig stadig nogle værre nogle..

Det myldrer stadig ind med de sædvanlige '3-dages profiler' - til gengæld går det åbenbart forrygende, både i Thailand, Aalborg, Grønland og Brønshøj.. :big_grin:

- for Albert render vel stadig rundt ude på fælleden med rejst.... - pande.. :ohmy:

Nå, ænywæjs - så er det sgu dejligt at være hjemme hos jer igen - selv om debatten åbenbart er 'røvdårlig'...

Velkommen hjem ... Håber du havde en fantastisk ferie og gav de Bikere derovre baghjul ... :ahappy:

Bliver også rart med et fornuftigt menneske her på siden ... :ahappy:
« Senest Redigeret: August 17, 2017, 08:56:34 pm af Debatsvinet »
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...