Forfatter Emne: Jordan Peterson er en falsk profet  (Læst 4930 gange)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    85.2%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Nå - er du ikke på jødejagt i dag
« Svar #150 Dato: April 29, 2018, 02:04:29 am »
Man er da snotdum, hvis man ikke kan se at muzzierne er bygget af et helt andet stof end danskere.

Er det et eksempel på, hvad du skrev længere oppe, at "den intelligente del af højrefløjen ingen problemer har med det, videnskaben kommer frem med, tværtimod"   :tatice_03:
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.2%
  • Country: 00
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
Sv: Jordan Peterson er en falsk profet
« Svar #151 Dato: April 29, 2018, 10:43:54 am »
Videnskaben er på PU's side.  :blum:

"Deadline 30 juli 2011 - Vært Jesper Larsen Videnskabsjournalisten Lone Frank fortæller om forskning i intelligens og arvelighed Al forskning viser at intelligens (I.Q.) ikke er ligeligt fordelt mellem etniske grupper. Derfor har dette været et ømtåleligt emne siden Anden Verdenskrig. Lone Frank fortæller hvordan ideologer forsøgte at tilpasse videnskabelige teorier til internationale organisationers lighedsidealer, som dog ikke er baseret på videnskab, men på ønsketænkning. Version with English subtitles: "

Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    85.2%
    • Vis profil
Lone Frank siger bare, at man ikke forsker i det
« Svar #152 Dato: April 29, 2018, 12:26:41 pm »
"Deadline 30 juli 2011 - Vært Jesper Larsen Videnskabsjournalisten Lone Frank fortæller om forskning i intelligens og arvelighed Al forskning viser at intelligens (I.Q.) ikke er ligeligt fordelt mellem etniske grupper. Derfor har dette været et ømtåleligt emne siden Anden Verdenskrig. Lone Frank fortæller hvordan ideologer forsøgte at tilpasse videnskabelige teorier til internationale organisationers lighedsidealer, som dog ikke er baseret på videnskab, men på ønsketænkning. Version with English subtitles: "

Resultatet af IQ-målinger af danske værnepligtige er, at gennemsnittet er steget med hvad der svarer til ca. 10 IQ-points siden 1950.

Må vi så høre en intelligent forklaring på det.

Er vi blevet en ny race?

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.2%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
Det bliver nemt bøvlet, når Anklageren går igang.
« Svar #153 Dato: April 29, 2018, 02:10:18 pm »

Resultatet af IQ-målinger af danske værnepligtige er, at gennemsnittet er steget med hvad der svarer til ca. 10 IQ-points siden 1950.

Er vi blevet en ny race?

Det har Flynn forklaret, og ham kender du. Men så mangler du at forklare, hvorfor vi ikke har sorte i toppen af academia, selvom de kommer ind på universiteterne på uretfærdige kvoter.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    85.2%
    • Vis profil
Sv: Det bliver nemt bøvlet, når Anklageren går igang.
« Svar #154 Dato: April 29, 2018, 03:10:24 pm »
Det har Flynn forklaret, og ham kender du. Men så mangler du at forklare, hvorfor vi ikke har sorte i toppen af academia, selvom de kommer ind på universiteterne på uretfærdige kvoter.

Så er IQ altså i høj grad et socialt produkt.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    85.2%
    • Vis profil
Superstuderende udvises af Danmark
« Svar #155 Dato: April 29, 2018, 03:32:40 pm »
Men så mangler du at forklare, hvorfor vi ikke har sorte i toppen af academia, selvom de kommer ind på universiteterne på uretfærdige kvoter.

Den 30-årige ingeniørstuderende Marius Youbi fra Cameroun er blevet udvist af Danmark.

- Hvis det bliver afvist, taber jeg alt. Jeg er her for at studere. Jeg har et gennemsnit på 10, så jeg synes ikke, at afgørelsen er rimelig, siger han.

Den afrikanske ingeniørstuderende har under sin uddannelse i Herning fået stribevis af topkarakterer. Han har i forvejen en bachelorgrad i matematik.

https://www.tvmidtvest.dk/artikel/superstuderende-udvises-af-danmark

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.2%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #156 Dato: April 29, 2018, 04:54:47 pm »
 :dash2: :MG_216: :ROFL: :ROFL: :ROFL: :ROFL: En enlig svale gør ingen sommer.

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
    • Vis profil
Sv: Det bliver nemt bøvlet, når Anklageren går igang.
« Svar #157 Dato: April 30, 2018, 09:44:24 pm »

Er vi blevet en ny race?

Det har Flynn IKKE forklaret. Flynn har observeret det. Ingen har til dato lavet en fyldestgørrende forklaring.

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.2%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #158 Dato: April 30, 2018, 10:08:34 pm »
Tak for korrektionen GuBBi

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    85.2%
    • Vis profil
Siden du nu påstår, at du forstår det
« Svar #159 Dato: Maj 01, 2018, 12:19:45 am »

Så ville det jo klæde dig, hvis du fik noget ud af det  :smile1:

Flynn effekten beviser, at miljøfaktorer har en stærk effekt på IQ.

Så kan man ikke samtidig påstå, at IQ målinger af etniske folk kun er forskellige på grund af arv.

Det er dybt selvmodsigende (der er større miljømæssige forskelle på Europa og Afrika - end der er i Danmark fra 1950 til 1995 - en periode hvor IQ steg med ti IQ-point).

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.2%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
Sv: Siden du nu påstår, at du forstår det
« Svar #160 Dato: Maj 01, 2018, 03:37:32 pm »

Så ville det jo klæde dig, hvis du fik noget ud af det  :smile1:

Flynn effekten beviser, at miljøfaktorer har en stærk effekt på IQ.

Så kan man ikke samtidig påstå, at IQ målinger af etniske folk kun er forskellige på grund af arv.

Det er dybt selvmodsigende (der er større miljømæssige forskelle på Europa og Afrika - end der er i Danmark fra 1950 til 1995 - en periode hvor IQ steg med ti IQ-point).

Jeg har set en lang film med Flynn som forklarer, så jeg har dog måtte korriere mit syn på Nyborg og fleres IQ-forskning.

Men imens vi venter på at negrenes kultur udvikler samme intelligens som os, så  synes jeg vi skal bruge tiden på at repatriere dem til deres hjemlande, for meget tyder på at det er de mest ressourcestærke og intelligente vi har fået herop. De ville gøre meget mere gavn der.

Og jøder med den højst målelige intelligens, er faktisk dem jeg allerhelt vil være foruden.  :yes: 

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    78.8%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    78.8%
    • Vis profil
« Svar #162 Dato: Maj 14, 2018, 06:56:13 pm »
Ramz Paul giver et rigtig godt modsvar til Peterson
https://twitter.com/ramzpaul/status/995587014258036736

:big_grin:
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    78.8%
    • Vis profil

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.2%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #164 Dato: Juni 06, 2018, 08:17:35 pm »
Det lægger ikke op til debat Licennægter, skriv hvad linket indeholder næste gang. Den blinde høne kan ikke finde korn mere. ;)