Forfatter Emne: Belgien idag  (Læst 823 gange)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    97.4%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Det er ikke logik, der trykker dig mest
« Svar #30 Dato: Marts 23, 2017, 09:10:53 pm »
Der findes mordere i alle lande. Dette har intet med Duterte at gøre

Filippinerne skulle altså være et godt ledet land - der har ti gange så mange mord som i Danmark - det Danmark der ellers ifølge dig er for farlig at bo i på grund af muslimerne.

Det er nogen ret vilde tanker - du har her.

Danskerne er ikke muslimer, og det bliver de heller aldrig

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    44.4%
  • Country: 00
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Det er ikke logik, der trykker dig mest
« Svar #31 Dato: Marts 23, 2017, 09:46:57 pm »

Man bliver nogle gange ret blodtørstig af at være i det gode klima. Det er ret tydeligt at se på de seneste skriverier. Ikke noget at sige til. Jeg er også selv ret blodtørstig. Men når jeg har ret til at være blodtørstig bebrejder jeg ikke muslimerne at de også er det. Alle skal bedømmes ens. Det siger Valdemar Sejr selv.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline Danskpartisten

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #32 Dato: Marts 23, 2017, 09:59:05 pm »

Filippinerne skulle altså være et godt ledet land - der har ti gange så mange mord som i Danmark - det Danmark der ellers ifølge dig er for farlig at bo i på grund af muslimerne.

Det er farligt brug grund af alle de krimielle narkobander. Modsat Danmark med sit dialogpoliti så har Duterte en hel anden og meget bedre løsning at løse dette store problem på. Men du mener vel at dialogkaffe er løsningen til narkoproblemet i Fillippinerne?
Ønsker du heller ikke at danskerne kommer i mindretal i Danmark? Og mener du også at hellig krig som Tyrkiet vil have er en dårlig ide? Så gå ind på stemdansk.dk og bliv stiller for Danskernes Parti

speechless

• Gæst
« Svar #33 Dato: Marts 23, 2017, 10:06:19 pm »

Det er farligt brug grund af alle de krimielle narkobander. Modsat Danmark med sit dialogpoliti så har Duterte en hel anden og meget bedre løsning at løse dette store problem på. Men du mener vel at dialogkaffe er løsningen til narkoproblemet i Fillippinerne?

http://politiken.dk/debat/laeserbreve/art5456895/Tryk-avler-modtryk

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    97.4%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #34 Dato: Marts 23, 2017, 10:22:24 pm »

For mig er det simpelt: Danmark har gjort det meget bedre, fordi mordraten er ti gange højere på Filippinerne.

Det måler jeg altså succes på - men du måler succes på, hvor mange forbrydere myndighederne får ram på.

Det er meget lettere at få ram på nogen forbrydere, når der er mange flere mordere - så jeg giver ikke meget for din metode.

« Senest Redigeret: Marts 24, 2017, 10:47:31 am af Anklageren »
Danskerne er ikke muslimer, og det bliver de heller aldrig

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Country: ph
    • Vis profil
Det er frivilligt at blive væk fra Philippinerne
« Svar #35 Dato: Marts 24, 2017, 02:52:25 am »

Philippinerne er stort set som Philippinerne altid har været.

Vigilantes, - politifolk der skød forbryderne ned efter 3. kriminalitet er ikke noget Duterte har opfundet, det var også normalt før han kom til.

Selvfølgelig er der flere "mord" i et land når man skyder de kriminelle, det giver vel sig selv.

Til gengæld er risikoen for at pensionister, hundeluftere og andre fredelige mennesker bliver banket til lirekassemænd af en flok perler - bare for sjov - væsentlig mindre der end i Europa.

Tæsket med jernstang:
Nu er Tobias død
http://ekstrabladet.dk/112/taesket-med-jernstang-nu-er-tobias-doed/6586298

« Senest Redigeret: Marts 24, 2017, 03:22:47 am af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #36 Dato: Marts 24, 2017, 03:13:13 am »

Man bliver nogle gange ret blodtørstig af at være i det gode klima. Det er ret tydeligt at se på de seneste skriverier. Ikke noget at sige til. Jeg er også selv ret blodtørstig. Men når jeg har ret til at være blodtørstig bebrejder jeg ikke muslimerne at de også er det. Alle skal bedømmes ens. Det siger Valdemar Sejr selv.

Kan muslimerne så ikke bare nøjes med at være blodtørstige hjemme hos dem selv ?

Du bankede vel heller ikke tilfældige fredelige mennesker ned på gaden i Thailand ?

« Senest Redigeret: Marts 24, 2017, 03:27:31 am af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal.

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    4%
  • Country: dk
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Sv: Forsvind!
« Svar #37 Dato: Marts 24, 2017, 08:54:08 am »
Carlo:
Citér

:hang3:

Tip:   
PSYKIATRISK AFDELING AABENRAA
Kresten Philipsens Vej 15
6200 Aabenraa.
Tlf. 99445400.
« Senest Redigeret: Marts 24, 2017, 08:57:17 am af DerRudi »
Manner, Manner!