Forfatter Emne: Jeg vil gerne dele min glæde over vores dejlige regering  (Læst 1199 gange)

Offline Whistleblower (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Jeg vil gerne dele min glæde over vores dejlige regering
« Dato: Januar 08, 2016, 12:55:24 pm »
Deres politik virker efter hensigten.
http://jyllands-posten.dk/indland/ECE8353502/markant-fald-i-dagligt-asyltal/

Jeg vil gerne give Lars Løkke en stor hånd.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.6%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Sv: Jeg vil gerne dele min glæde over vores dejlige regering
« Svar #1 Dato: Januar 08, 2016, 01:26:18 pm »
Det må du da ikke skrive, vores allesammens danske godhedsindustri, Har investeret millioner i telte og varmegrej. Vi har lige set klip fra tv, hvor flygtningene fortalte om, at de frøs; men samtlige teltdøre stod åbne og folk lå på deres senge, uden ret meget tøj på.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    72.8%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Amatør regeringen tager æren for dårligt vejr
« Svar #2 Dato: Januar 08, 2016, 02:12:13 pm »
Hvordan kan det være, at det danske folk finder sig i, at ikke selv kan følge med i det daglige asylansøgertal, men kun kan få tallet at vide, når det er passende.

»Tag af sted nu, og det koster 850 dollars, og dine børn rejser gratis. Vent til i morgen, og det koster dobbelt.«

Det var, hvad den syriske sygeplejerske Nancy Ahmed fik at vide af en tyrkisk menneskesmugler, da hun sammen med sine to 11-årige sønner og 70-årige mor ville tage den farefulde rejse over det Ægæiske Hav fra Tyrkiet til Grækenland, skriver BBC.

»De tilbød rabat, fordi bølgerne var hårde, og det regnede. Det ville være mere risikabelt, men de sagde, at vi ville være okay,« siger hun.

Om vinteren, når det er dårligt vejr i Middelhavet, kommer der ikke mange flygtninge til EU.

Vi så det også sidste år, at antallet styrtdykkede på denne årstid.
« Senest Redigeret: Januar 08, 2016, 02:26:38 pm af Anklageren »
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Whistleblower (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Jeg vil gerne dele min glæde over vores dejlige regering
« Svar #3 Dato: Januar 08, 2016, 05:16:04 pm »
Siden vi fik grænsekontrollen igen har vi samtidig fået oplyst flygtninge antallet dagligt, det er vist kun nogle få der ikke magter at læse en artikel for at få de oplysninger.

Ellers har ny i Danmark også tal der viser at efter vi fik en rigtig  statsminister igen, så Danmark ikke længere så attrativ.

Tallene falder trods Tyskland og Sveriges hjernebøvs.
https://www.nyidanmark.dk/NR/rdonlyres/E3C50EA0-BD36-4DDD-9C8D-7AAF44DE1F12/0/seneste_tal_udlaendingeeomraadet.pdf
« Senest Redigeret: Januar 08, 2016, 05:17:59 pm af Whistleblower »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    72.8%
    • Vis profil
Regeringens ekstrakvote på 1000 flygtninge ankommer vel snart
« Svar #4 Dato: Januar 08, 2016, 10:59:21 pm »
Jeg har ledt efter tallene, men regeringen der laver opgørelsen oplyser det kun på dage, hvor tallet er lavt.

Søren Pind kom til at lække det en dag hvor tallet var højt, og det har han fået på puklen for.

Siden vi fik grænsekontrollen igen har vi samtidig fået oplyst flygtninge antallet dagligt, det er vist kun nogle få der ikke magter at læse en artikel for at få de oplysninger.

Ellers har ny i Danmark også tal der viser at efter vi fik en rigtig  statsminister igen, så Danmark ikke længere så attrativ.

https://www.nyidanmark.dk/NR/rdonlyres/E3C50EA0-BD36-4DDD-9C8D-7AAF44DE1F12/0/seneste_tal_udlaendingeeomraadet.pdf
« Senest Redigeret: Januar 09, 2016, 04:18:00 am af Anklageren »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    72.8%
    • Vis profil
Du må da gerne komme med et link
« Svar #5 Dato: Januar 08, 2016, 11:09:23 pm »

Kan vi ikke få et link til, hvor man kan se de daglige tal, som du skriver om?

Antallet var allerede faldet før grænsekontrollen blev besluttet (på grund af vinteren).

Hvornår ankommer de 1000 ekstra flygtninge, som Løkke aftale med EU, at vi skal modtage som en ekstra kvote?

« Senest Redigeret: Januar 08, 2016, 11:25:03 pm af Anklageren »