ytringsfriheden skrev:
Min erfaring fortæller mig, at jeg ikke behøver skrive det helt store i mine dialoger med dig.
Enten ignorerer du mine pointer, designer tråden i en retning der passer dig bedst.. eller den klassiske homofaber "jeg svarer kun med spørgsmål".
Jeg synes, du skal læse mit indlæg igennem igen. Men fint, jeg skal prøve at give min egen mening til kende, men jeg må vel gerne stille spørgsmål, hvis jeg ønsker noget uddybet?
ytringsfriheden skrev:
- Nu har der været ekstremt mange terrorangreb siden 9/11, tror vi taler 15.000.
Mange af de her terrorangreb har ikke noget med os at gøre. Terror i Europa er forsvindende lille i forhold til visse steder i Mellemøsten og Asien. Al Qaeda er også blevet slået meget tilbage i forhold til for flere år siden. Det har primært noget at gøre med os på grund af Danmarks deltagelse i terrorkrigen. Og så er Danmark et meget lille og ligegyldigt land for terrorister i forhold til de store lande som USA, England, Tyskland osv.
ytringsfriheden skrev:
Muhammedkrisen, og de efterfølgende genoptryk af muhammed i aviser, har gjort Danmark til et hadet land i mange muslimske lande.
Danmark er et oplagt mål. Idag vil feks. David C. Headly indrømme terrorplaner mod Jyllandsposten.
Desuden har eksperter udtalt, at terror i Danmark er uundgåelig.
Karikaturkrisen har måske haft en diplomatisk negativ effekt i visse lade i verden. På det personlige plan er der næppe flere, der hader Danmark end før. Turister oplever generelt heller ikke at blive lagt for had og de er blevet opfordret til at lade være med at vise at de kommer fra Danmark. Det har heller ikke været nødvendigt.
ytringsfriheden skrev:
-Til dine andre værdiløse svar.
Islamdebatten er relativ ny. Jeg oplevet mange folk der på få år har vendt 180 grader. Her taler vi tolerante folk. Hver gang man taler med folk om islam i Danmark, så hører man om skepsis. Det gælder også folk, som kender folk, som kender folk, osv.
Islamdebatten er ved at være udmattet. Det ses også på DFs tone. Frit Danmark fik heller ikke noget valg, der tyder på at folk er blevet mere anti-muslimske.
ytringsfriheden skrev:
Hver gang man læser en meningsmåling, så synes tolerancen mindre og mindre.
Hvilke meningsmålinger? Er det læserafstemninger på eb.dk? Jeg mangeler også at se påstanden om, at DF skulle blive så enormt stort, som jeg har hørt de seneste år nu, blive en realitet.
ytringsfriheden skrev:
Hvis du udelukkende svarer dette indlæg med spørgsmål, så lukkes debatten her.
Var det godt nok?